سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

هنگام تعیین آبگرمکن تازه برای منزل خویش , یک بخاری آب را گزینش فرمایید که خیر فقط آب گرم کافی را تأمین نماید بلکه این کار را بهینه جویی در مصرف انرژی انجام میدهد و در هزینه شما هم صرفه جویی می شود .

این مشتمل بر در حیث تصاحب کردن گونه های گوناگون آبگرمکن های مو جود و انتخاب مقدار مطلوب و مرجع سوخت برای منزل شما است .

 

آبگرمکن برقی دیواری چه میباشد 
 

از لحاظ خروجی سیستم , آبگرمکن برقی دیواری تماما شبیه آبگرمکن های گازی است و صرفا محل ورود آنان تفاوت دارا هستند . در آبگرمکن های گازی محل ورود گاز شهر و یا این که گاز کپسول و در آبگرمکن برقی محل ورود انرژی برق است . بنابراین آب گرم مصرفی در واحد تامین می شود . 

 

چرا‌که آبگرمکن های برقی دیواری آیتم معمولی ای است که منجر آلودگی هوا نمی‌شود و مخاطرات ناشی از احتراق گاز را نیز ندارد و مطلوب منزل های مسکونی است و احتیاجی به کپسول گاز و یا این که فضایی برای ذخیره سوخت ندارد . 

 

تلاش آبگرمکن برقی دیواری 

 

با گشوده شدن شیر آب گرم مصرف در هر کجای واحد , آبگرمکن برقی دیواری متوجه ساخت جریان در سیستم می شود و هیترهای گرمایشی آن روشن می شود . 

 

تفاوت آبگرمکن با پکیج 

 

در حالی که در پکیج ها و آبگرمکن ها یک رخداد می افتد و آن گرم کردن آب است یک تفاوت اکثر در میان این دو است . وظیفه آب گرم کن ایحاد آب گرم مصرفی برای واحد و ساختمان است . این آب گرم مصرفی برای استحمام , شست شو ظروف و جامه ها و … کاربرد داراست .

 

البته پکیج های حرارتی مانند پکیج دیواری گازی , پکیج برقی دیواری , پکیج چگالشی , این دستگاه ها علاوه بر تولید آب گرم مصرفی , وظیفه گرم کردن واحد ها را هم دارا‌هستند . 


در بنا شده در گرم کننده رادیاتورها آب گرم مصرفی در یک مدار بسته به صورت دایم در حالا گردش است ولی بخش گرمایش آب مصرفی مدار به شکل گشوده بوده و آب گرم مصرفی بعداز خروج از مصرف کننده ها دیگر قابل رجوع و برگشت به سیستم نمی باشند . 

 

یکی دیگر از مزیت های آبگرمکن دیواری برقی تعمیر نگداری کمتر و بی آلایش تر آن است . در حالتی‌که در قبلی از آبگرمکن های گازی به کارگیری کرده باشید ممکن است می بایست متوجه شده باشید که‌این جور آبگرمکن ها فساد دوچندان متعددی دارا‌هستند و ساکنین منازل مسکونی که آبگرمکن گازی مدام با تعمیرات آبگرمکن خویش و فساد های ریز و درشتی که دارااست سرگرم می‌باشند . 
 

  • ۹۸/۰۸/۰۲
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.