سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

وقتی ابزار جدیدی وارد بازار می شود ، همه در برابر آن مقاومت می کنند و با سو susp ظن به آن نگاه می کنند. اما وقتی اپل همان محصول را تولید می کند ، همه متقاعد می شوند که این ابزار آینده دارد! علی رغم همه تردیدها در مورد کارکردن یا نبودن ساعت های هوشمند ، کاپیتان اپل واچ را راه اندازی کرد که از همان ابتدا بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

گوگل همچنین Android Ver را معرفی کرد تا سازندگان تلفن های اندرویدی بتوانند ساعت های هوشمند سازگار Android را تولید و توسعه دهند. بسیاری از این ساعت های هوشمند علی رغم قابلیت هایی که بیشتر و کاربردی تر شده اند ، موفقیت چندانی در بازار نداشته اند. اما وقتی اپل محصول را تولید می کند ، داستان کمی متفاوت است. قدرت نام تجاری اپل به حدی زیاد است که علی رغم عمر نامطلوب باتری اپل واچ ، پیش بینی ها این است که تا پایان سال اول 36 میلیون دستگاه فروخته خواهد شد!

اپل واچ در سه نسخه Apple Watch ، Apple Watch Sport و Apple Watch Edition تولید می شود و تنها تفاوت این سه نسخه در مواد کیف و باند های آن است. این ساعت ها در دو اندازه 38 میلی متر برای خانم ها و 42 میلی متر برای آقایان موجود است. نسخه 38 میلی متری این ساعت هوشمند از صفحه نمایش بسیار کوچکی برخوردار است و فکر می کنیم کار با آن حتی برای خانم ها آسان نیست.

چهره این ساعت مستطیل شکل بسیار ساده است و آنچه مشاهده می کنید صفحه ای با لبه های خمیده است. هیچ دکمه یا قسمت اضافی روی ساعت وجود ندارد و دکمه های کنترل آن در لبه سمت راست قرار دارند. بدنه دستگاه که با قسمت دایره ای شکل صفحه نمایش یکپارچه شده است ، از آلومینیوم ساخته شده و زاویه ها و منحنی های آن صاف و کاملا گرد است که به راحتی ساعت کمک زیادی می کند. تسمه ها به لبه های بالا و پایین اپل واچ سر می خورند و در لبه سمت چپ که کمی به سمت عقب دستگاه متمایل شده ، شیار بلندگو را می بینیم و در زیر آن سوراخی قرار دارد که به میکروفون متصل می شود.

اگر قصد دارید که اطلاعات بیشتری در مورد خرید ساعت جمع آوری کنید پیشنهاد می کنیم که یک سرچ ساده در اینترنت کنید و یا اینکه به سایت کوک باش سر بزنید و مقالات زیادی در مورد راهنمای خرید ساعت هوشمند و خرید اپل واچ را مشاهده کنید. این سایت بسیار خوب در زمینه تخصصی ساعت کار کرده است.

دکمه تاج دیجیتال مفیدترین دکمه اپل واچ است. با فشار دادن این دکمه می توانید صفحه اصلی را نمایش دهید. با دوبار کلیک بر روی آن ، می توانید به آخرین برنامه ای که راه اندازی کرده اید بازگردید. نگه داشتن این دکمه ، Siri را فعال می کند و بسته به مکانی که در رابط کاربری یا برنامه ای که در حال اجرا هستید ، می توانید با چرخاندن چیزی آن را بزرگنمایی ، پیمایش یا تنظیم کنید.

از آنجایی که ساعت اپل دارای نسخه ها و ابعاد مختلفی است ، وزن هر یک از این مدل ها متفاوت است. بدنه اپل واچ برای مدل آلومینیومی اسپرت 38 میلیمتری (نسخه ما) از 25 گرم شروع می شود ، بسته به مدل ، مواد بدنه و ابعاد و سنگین ترین مدل آن ، نسخه 42 میلیمتری دارای یک قاب طلایی است و 69 گرم وزن دارد. بندهای مختلف این ساعت نیز بین 37 گرم (بند مشکی سبک اسپرت) تا 75 گرم (بند سخت اپل واچ) وزن دارند

 اپل واچ از نسخه بلوتوث 4 Low Energy پشتیبانی می کند و از همان سیستم عامل به آیفون متصل می شود. همچنین از WiFi 802.11b / g / n برای برنامه های سیستم پشتیبانی می کند. این ساعت استاندارد IPX7 است ، به این معنی که ساعت اپل به مدت نیم ساعت در برابر عمق یک متر زیر آب مقاوم است. بنابراین این ساعت هوشمند نه تنها مقاومت بالایی در برابر باران دارد ، حتی اگر به طور تصادفی از دست خارج شوید و در عمق 1 متری آب بیفتید و آن را به زودی بردارید ، احتمالاً مشکلی نخواهد بود.

منبع

  • ۹۹/۰۹/۰۸
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.