سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

امروز در مورد پرفروش ترین ساعت های هوشمند Xiaomi و مچ بندهای هوشمند صحبت خواهیم کرد. ما لیستی از 10 ساعت مچی هوشمند و ساعت مچی هوشمند Xiaomi را گردآوری کرده ایم و قصد داریم آن را خلاصه کنیم.

در صورت لزوم می توانید بر روی آن کلیک کنید و جزئیات دقیقه و نظرات کاربران Digikala راجع به این ساعت های هوشمند را ببینید.

ساعت و ساعت هوشمند شیائومی فروش خوبی دارد و این روزها در صدر فروش قرار دارد. اگر شما نیز علاقه مند به داشتن بند مچ دست هوشمند هستید ، پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها بخوانید. یا بر روی عنوان عکس هر ساعت مورد نظر خود کلیک کنید ، وارد صفحه آن شده و جزئیات آن را بررسی کنید.

همچنین می توانید مقالات دیگری راجع به انواع ساعت های پرفروش در دسته پرفروش ترین ساعت ها بخوانید و انواع ساعت های پرفروش موجود در Cook Bash را بخوانید و در صورت لزوم آنها را خریداری کنید.

1. بند بند هوشمند جهانی Xiaomi Mi Band 4

دستبند هوشمند پرفروش Xiaomi

اولین بند ارزان قیمت مچ دست هوشمند ما به این مدل تعلق دارد. یک ساعت زیبا و راحت که هنگام استفاده واقعاً جذاب خواهد بود.

مخصوصاً اگر مشکی انتخاب کنید. در این مدل متوجه خواهید شد که شیائومی توانسته است در افزایش عرض خود به خوبی عمل کند. اکنون می توانید با صفحه لمسی با صفحه بزرگتر کار کنید.

قابلیت ضد خراش و ضد شوک که مطمئناً لایق یکی از پرفروش ترین مچ بندهای هوشمند شیائومی خواهد بود. همچنین با اتصال یک بند مچ هوشمند به تلفن خود می توانید از ویژگی های خوب این ساعت هوشمند استفاده کنید.

این موارد عبارتند از: رد تماس - نمایش پیام در بند مچی هوشمند وی - تنظیم یادآوری - تنظیم موسیقی.

سایر ویژگی ها: شتاب سنج - ژیروسکوپ - اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی - تنظیم زنگ هشدار - کنترل خواب - مانیتور ضربان قلب
قیمت محصولات پرفروش Xiaomi را ببینید

 

2. ساعت هوشمند Amazfit Cor

 

ساعت هوشمند Amazfit Cor

Amazfit Cor یک بند سیلیکونی قابل انعطاف و قابل تعویض دارد. با این حال ، این یک شکل با دوام تر است و ظاهری حرفه ای دارد. بدنه ترکیبی از استیل ضد زنگ و یک کامپیوتر با دوام است.

ساعت هوشمند AmazFit Cor نه تنها بزرگ است ، بلکه وقتی روی دست خود قرار می گیرید ، به مچ دست خود احساس سنگینی نمی کنید و بسیار راحت است. وزن Xiaomi Amazfit COR فقط 32 گرم وزن دارد و می توانید تمام ویژگی های تناسب اندام را پیدا کنید. یک شمارنده ، شمارنده کالری و حتی یک سنسور ضربان قلب در زمان واقعی وجود دارد.

بطری آن Gorilla 2. D. است در نتیجه در برابر خراش و خراش مقاوم است. AmazFit Cor Xiaomi به خواندن پیام های QQ و Weichat اجازه می دهد ، که مهمترین بستر پیام رسانی در چین است. البته در ایران این امکانات راندمان خاصی نخواهد داشت.

شیائومی با داشتن ساعت هوشمند AmazFit Cor می تواند روزهای آینده آب و هوا را در زمان واقعی بررسی کند. همچنین می توانید یک تایمر زنگ دار یا شمارش معکوس را تنظیم کنید ، یا از کرنومتر و سایر ویژگی های ذکر شده در بخش ویژگی ها استفاده کنید. ساعت هوشمند AmazFit Cor شامل یک سنسور شتاب و مانیتور ضربان قلب است.

 

بیشتر بخوانید: گرانترین ساعت هوشمند شیائومی را بخرید

 

3. ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit Cor

پرفروش ترین ساعت هوشمند شیائومی

ساعت و مچ بند Amazfit بسیار محبوب هستند و طبق آماری که در طول روز جمع آوری کرده ایم ، کاربر زیادی در جستجوی این مدل شیائومی است.

اما ما هنوز سیم کارت را برای نصب روی ساعت هوشمند نمی بینیم. البته با استفاده از این ویژگی می توانید دستبندهای هوشمندی را که ذکر کردید انتخاب کنید.

اما از مزیت ویژه ای برخوردار است. داشتن Gorilla Glass 3 برای این شیشه مدل بسیار مناسب است. داشتن بدنه کاملاً فلزی باعث می شود سری Amazfit از عملکرد ضد ضربه خوبی برخوردار باشد.

شاید یکی از دلایل قیمت بالای آن اندازه صفحه نمایش 1.23 اینچ باشد.

ویژگی های ویژه: شمارنده ضربان قلب - گام شمار - کالری - خواب عمیق - ضد آب.

 

4. بند بند هوشمند Xiaomi Mi 3 New Package 2019

دستبند هوشمند پرفروش Xiaomi

سال 2019 می گذرد اما بسته جدید جدید 2019 Xiaomi Mi Band 3 هنوز هم طرفداران دارد. با قیمتی نسبتاً مناسب ، مناسب آن دسته از افرادی است که می خواهند یک ساعت با کیفیت مناسب و با قیمت مناسب خریداری کنند.

همانطور که در مدل شماره 1 توضیح داده شده است ، اندازه صفحه نمایش بسته جدید Mi Band 3 2019 کمی کوچکتر از چهار سری آن است. این صفحه نمایش با وضوح صفحه OLED 0.78 اینچ در بازار است.

اگر این سریال به خوبی دریافت نشده باشد ، ممکن است شیائومی به دنبال بسته بندی این مدل نباشد. این نشان می دهد که شیائومی با افزایش کیفیت محصولات خود تمام تلاش خود را برای جذب مشتری بیشتر انجام می دهد.

ویژگی ها: محاسبه کالری مصرفی - امکان تنظیم هشدار و یادآوری - مشاهده تماسهای دریافتی - تماسهای پاسخی - رد تماسها - پیامهای پاسخ.
قیمت محصولات پرفروش Xiaomi را ببینید

 

5. ساعت هوشمند هوشمند Xiaomi Amazfit Bip Global

پرفروش ترین ساعت هوشمند شیائومی

در اینجا یکی از گران ترین و پرفروش ترین ساعتهای هوشمند Xiaomi به بازار عرضه شده است. فروش موفق - تجربه عالی کاربر - کیفیت بسیار بالا - پر از بسیاری از ویژگی های موجود در این مدل از ساعت هوشمند Xiaomi Amazfit Bip Global.

این همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید !! (GPS) اکنون می توانید بگویید که ساعت هوشمند من مجهز به سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) است.

  • ۹۹/۰۴/۲۹
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.