سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

در سال 2015 ، تقریباً در همان زمان که اپل ساعت هوشمند را معرفی کرد ، پس از یک طوفان شدید پوشیدنی ها آرام شدند و این شرکت موفق شد بازار ساعت های هوشمند در حال ظهور را تسخیر کند.
 
قبل از معرفی اولین سری Apple Watch ، شاهد ورود دلربا شرکت هایی بودیم که شنیدن آنها فقط چند ماه به طول انجامید. اما علی رغم تمام انتقادهایی که به نسل اول اپل واچ وارد شده ، اپل این ساعت را به ابزاری اساسی برای بسیاری از کاربران تبدیل کرده است.

صفحه نمایش در نسخه 40 میلی متر 1.57 اینچ با وضوح 394 x 324 پیکسل و در نسخه 44 میلی متر ، 1.78 اینچ با وضوح 448 8 368 پیکسل است که هر کدام با فناوری انعطاف پذیر LTPO AMOLED طراحی شده اند. این صفحه نمایش در هر دو مدل از Force Touch پشتیبانی می کند و طبق مشخصات منتشر شده توسط اپل ، روشنایی این صفحه می تواند به 1000 نیت برسد.
 
با توجه به قیمتی که اپل واچ در ایران خواهد داشت باید در انتخاب خود بیشتر دقت کنید. زیرا اپل واچهای مختلفی در هر سری به بازار خواهد آمد. اگر شما قصد داردی که یک انتخاب دقیق داشته باشید و بتوانید با بررسی ویژگیها یک اپل واچ بخرید پیشنهاد می کنم از طریق سایت کوک باش وارد صفحه خرید اپل واچ شوید و لیست محصولات اپل واچ را مشاهده کنید.

در سری Apple Watch 4 که بزرگترین و مهمترین بروزرسانی اپل را برای ساعتهای هوشمند این شرکت در نظر می گیریم ، همه دستگاه ها از جمله مشخصات داخلی و طراحی به همراه نرم افزار تغییر کرده اند و با ورود WatchOS 5 ، اپل واچ کاملا تغییر کرده است . فضای UI سری چهارم بسیار شبیه به نسل اول است. اما این نسخه می خواهد تمام خاطرات شکست خورده و تلخ کاربر نسل اول را پاک کند.

با روشن کردن صفحه ، متوجه حاشیه های جانبی کوچکتر و صفحه نمایش بزرگتر خواهید شد. این تفاوت در اندازه صفحه نمایش مزایای مختلفی دارد و از نظر نرم افزاری باعث می شود اپل واچ کاربردی تری داشته باشد. به طور خلاصه ، امسال کوچکترین مدل با صفحه نمایش بزرگتر در مقایسه با مدل سال گذشته است. اما شما از نظر ابعاد موجود تفاوت چندانی ندارید.

طراحی اپل واچ سری 4

زبان طراحی ساعت اپل از ابتدا تغییر چندانی نکرده است. در نسل اول تا سوم با دو اندازه 38 و 42 میلی متر روبرو شدیم. در اندازه 38 میلی متری اپل واچ ، 55.1 درصد از بدنه به صفحه نمایش متصل است که در نسخه 42 میلی متری 56.8 درصد است. نسبت صفحه به بدنه در هر سه نسل اپل واچ یکسان بود. اما ساکنان کوپرتینو در سری چهارم تغییرات طراحی ایجاد کردند. Apple Watch Series 4 در اندازه های 40 و 44 میلی متر با نسبت صفحه به بدنه به ترتیب 57 و 60 درصد در دسترس است.

یکی از نکات مثبت در طراحی سری Apple Watch 4 امکان استفاده از نوارهای جانبی نسل قبلی است. از نظر اتصال ، طراحی و همچنین اندازه تفاوتی در استفاده از کمربندهای کناری وجود ندارد. به همین دلیل ، بسیاری از شرکت های لوازم جانبی می توانند به راحتی به تولید محصولات قبلی خود ادامه دهند.

بدنه دسته چهارم مانند گذشته در دو ماده مختلف تولید شده است: نسخه آلومینیومی در سه رنگ - نقره ای ، صورتی و خاکستری و نسخه فولاد ضد زنگ - در سفید ، طلایی و سیاه. از نظر ارتباطی ، سری چهارم معمولاً از سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) استفاده می کند. اما نسخه همراه با پشتیبانی از eSIM برای اتصال LTE نیز ارائه می شود. از نظر طراحی ، مدل سلولی با نسخه معمولی در نوار قرمز اطراف پیچ دوار متفاوت است.

دستگاه های استفاده شده در Apple Watch Series 4 به شما امکان می دهد چندین برنامه را به راحتی کار کنید. برنامه های اخیر با فشار دادن کلید اصلی به عنوان یک برنامه نمایش داده می شوند. سوئیچینگ در برنامه های مختلف بدون تأخیر انجام می شود. اما در هر صورت ، نباید انتظار انجام چند وظیفه ای بسیار پیچیده و ساعتی را داشته باشید. در تمام نسل های گذشته ، دستگاه های Apple Watch استفاده از WatchOS را به یک تجربه لذت بخش تبدیل کردند. اما امسال ، اپل برای به حداکثر رساندن این تجربه ، به بهبودهایی متوسل شده است که مهمترین رویداد این نسل می دانند.

در تجربه نسل اول ما ، کاهش شارژ ساعت هوشمند ظهر بسیار آزار دهنده است و تمام نیازهای ساعت هوشمند را تحت تأثیر قرار می دهد. از نظر ظرفیت باتری ، ظرفیت مشابهی نسبت به نسل قبلی داریم. اما با وجود دستگاه های مدرن تر در سری 4 ، می توانیم زمان بیشتری را با ساعت اپل سپری کنیم.

ساعت اپل به پردازنده S4 همراه با تراشه W3 مجهز شده و تنها تفاوت پشتیبانی W2 از نسل پنجم فناوری بلوتوث است. شتاب سنج و ژیروسکوپ مورد استفاده در Apple Watch 4 Series تفاوت چندانی با نسل های قبلی ندارند. اما اکنون در این نسل ، به دلیل پیشرفت های نرم افزاری ، دقت بیشتری را برای کاربر به ارمغان می آورد. به طوری که می تواند سقوط از ارتفاع را به راحتی تشخیص دهد.

منبع
 

  • ۹۹/۰۸/۲۹
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.