سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

ساعتهای هوشمند بخشی از دنیای فناوری امروز است. البته در کنار اخبار مهیج و رشد سریع آن ، می توان از آن به عنوان یکی از ابزاری که توانسته جایگاه خود را در بین کاربران پیدا کند ، قدردانی کرد.

قبل از اینکه ساعت اپل آشکار شود ، ایده های زیادی در مورد ساعت های هوشمند به کار گرفته شد ، اما پس از اینکه اپل توانست مفاهیم جدیدی را برای ساعت های هوشمند ایجاد کند ، دنیای ساعت های هوشمند دستخوش تغییرات زیادی شده است. سامسونگ پس از سه نسل معرفی نسخه ویژه ای از سیستم عامل تایزن برای ساعت های هوشمند ، قدم های جدی در سری Gear S برداشته است. اساس تلاش های سامسونگ در بهبود سخت افزار و نرم افزار ساعت هوشمند گلکسی واچ منعکس شد.
Galaxy Watch دارای 5 جو (5ATM) است. به عبارت دیگر ، می توانید مقاومت تا 50 متر آب را مشاهده کنید ، اما این فشار و تعداد ثبت شده در واقع به فشار ساکن اشاره دارد. فشار آب می تواند در کسری از ثانیه با برخی از موارد مانند حرکت دادن دست در حالت شنا تغییر کند.
به عنوان مثال ، ممکن است 10 متر در آب باشید ، اما حرکت دست شما فشار بیش از یک فشار هوا را به ساعت وارد می کند. بیشتر آزمایشات انجام شده برای ثبت مقاومت در آب شیرین انجام شده است و هیچ شرکتی دستگاه های آنها را در آب نمک آزمایش نکرده است.
سامسونگ سعی کرد با ساعت هوشمند Galaxy Watch تجربه کاربری را بهبود بخشد ، اما هدیه سامسونگ در زمینه ساعت هوشمند را می توان در Galaxy Watch Active 2 مشاهده کرد. ساعتی با رویکرد و طراحی متفاوت و قوی ترین رقیب این شرکت کره ای در شرف به چالش کشیدن اپل است.
در حالت اول ، دستبندهای هوشمند با جدیت بیشتر با دوام باتری ارائه می شدند ، آنها یک تجربه کاربری بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کردند ، اما در حالت دوم ، انتخاب دشوار است و استاندارد طعم حرف آخر را می زند.
در نگاه اول تفاوت زیادی بین نسل اول Galaxy Watch Active و نسل دوم مشاهده نمی کنیم. طراحی این نسل از دستگاه ها کاملاً مدرن بوده و حتی از نظر اندازه نیز تفاوتی با نسل قبلی ندارد. اولین نسل از سری گلکسی واچ اکتیو تنها در یک سایز با وزن 25 گرم معرفی شد که برای دستانی که مچ کوچک دارند بسیار مناسب است.
علاوه بر این ، در نسل اول Galaxy Watch Active ، شاهد حذف حلقه چرخان از ساعت بودیم که منجر به بازخورد منفی شد. رابط کاربری به گونه ای طراحی شده است که حلقه استفاده از این حلقه قابل مشاهده نباشد ، اما برای بسیاری از افراد این حلقه همچنان اتصال سریع تری را به کاربر برای استفاده از قابلیت های برنامه ارائه می دهد.
یکی از مزایای طراحی ساعت های هوشمند سامسونگ استفاده از بندهای مختلف است. Galaxy Watch به لطف طراحی پین ساعت می تواند طیف گسترده ای از باندها را در بازار پشتیبانی کند. اندازه ای که سامسونگ استاندارد می داند و به راحتی می توانید انواع مختلف بند را برای ساعت انتخاب کنید.
Galaxy Watch Active 2 از دو الگو استفاده می کند. بدنه آلومینیومی با فلوئوروستومر یا نوار لاستیکی می تواند احساس اسپرت بودن شما را ایجاد کند ، اما اگر نگران خراش های احتمالی در بدنه گلکسی واچ هستید ، نوع گلکسی واچ Type II که از استیل ضد زنگ ساخته شده و دارای یک بند چرمی است ، گزینه خوبی لازم است.
فشار دادن صفحه اول برنامه یک بار باز می شود ، اما دو بار فشار دادن آن دستیار صوتی سامسونگ را فعال می کند. البته این حالت پیش فرض است و می توانید آن را به حالت دیگری تغییر دهید.
در سمت راست ساعت دو کلید فیزیکی قرار دارد. دکمه بالا ، کمی بلند شده ، به کلید "بازگشت" پیوند می یابد و هر کجا در رابط کاربری هستید ، می توانید به اولین صفحه ای که برای صفحه ساعت تنظیم شده است بازگردید. کلید دوم کمی کوچکتر از کلید Return است و به عنوان Application Page عمل می کند.
این ساعت هوشمند برای ردیابی بهتر و دقیقتر فعالیت های ورزشی مجهز شده است. بنابراین ، او می تواند شما را در فعالیت های مربوط به شنا کاملاً همراهی کند. البته اولین نکته استفاده از بندهای چرمی است که می تواند تجربه نامطلوبی از خیس شدن ساعت را برای شما رقم بزند ، اما اگر اصرار دارید از ساعت در استخر استفاده کنید ، بیایید نکاتی را مرور کنیم.

منبع
 

  • ۹۹/۰۸/۲۷
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.