سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر شب ها از تلفن خود در اتاق خواب استفاده می کنید ، احتمالاً خواب شما را خراب می کند ، حتی اگر آن را بی صدا کرده و روشن کرده باشید. یک ساعت زنگ دار می تواند یک ارتقاء سالم برای یک اتاق خواب بدون حواس پرتی باشد ، با وجود اینکه از نظر فناوری کم است. پس از یک هفته آزمایش بدون تلفن ، هفت ساعت شامل نسخه های آنالوگ ، ساعت دیجیتال و هوشمندرا برای اتاق خواب آرام تر توصیه می کنیم. آنها در شب چندان روشن نیستند و صبح شما را بیدار می کنند. و هنگام بلند شدن روی میز خواب زیبا به نظر می رسد.

اگر شب ها از تلفن خود در اتاق خواب استفاده می کنید ، احتمالاً خواب شما را خراب می کند ، حتی اگر آن را بی صدا کرده و روشن کرده باشید. با وجود داشتن فناوری کم ، یک ساعت زنگ دار می تواند یک ارتقاء سالم برای یک اتاق خواب بدون حواس پرتی باشد. پس از یک هفته آزمایش بدون تلفن ، هفت ساعت (شامل نسخه های آنالوگ ، دیجیتال و هوشمند) را برای اتاق خواب آرام تر توصیه می کنیم. آنها در شب چندان روشن نیستند و صبح شما را بیدار می کنند. و روی میز بلند شدن بسیار زیبا به نظر می رسد.

ساعت زنگ دار دیجیتال مقرون به صرفه: ساعت زنگ دار دیجیتال فشرده DreamSky

اگر به دنبال یک ساعت رومیزی زنگ دار هستید که امکانات بسیار ارزان را ارائه دهد ، ساعت زنگ دار دیجیتال DreamSky Compact یک ساعت زنگ دار و یک ایستگاه شارژ USB است. چیزی که با این مدل در مقایسه با دیگر ساعت هایی که آزمایش کردیم واقعاً برجسته بود: DreamSky دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی عظیم است که در تمام قسمت جلویی ساعت امتداد دارد. اگرچه من کوته بین هستم ، با بینایی شبیه خال ، می توانم این ساعت را از راه دور بخوانم-بدون استفاده از عینک یا لنزهای تماسی.

برخی از ساعت های زنگ دار دیجیتالی که آزمایش کردیم-مخصوصاً آنهایی که دارای ویژگی ها و کنترل های اضافی زیادی هستند ، مانند چراغ بیداری فیلیپس-برای راه اندازی آنها نیاز به بررسی دقیق کتابچه ها بود. از سوی دیگر ، DreamSky plug and play بود: تنظیم ساعت آسان و شهودی بود ، با دکمه های مشخص برای زمان و زنگ هشدار و دو صفحه فیزیکی برای کنترل صدا و روشنایی صفحه. DreamSky تنها ساعتی بود که ما آزمایش کردیم و دارای گزینه های سفارشی زیادی بود – به سادگی می توان اولویت شخصی خود را به معنای واقعی کلمه سفارش داد. دکمه چرت زدن یک دکمه فیزیکی نیست ، اما یک سطح حساس به لمس وجود دارد که زنگ هشدار را با افزایش نه دقیقه ای خاموش می کند.

اگر در مورد رنگ ها دلچسب هستید ، دوست خواهید داشت که این قالب DreamSky هفت تنوع رنگ مختلف را ارائه می دهد ، با اتمام متفاوت و شیب نمایش برای انتخاب. همچنین یک مدل مشابه DreamSky وجود دارد که شامل رادیو FM دیجیتال و جک هدفون 3.5 میلی متری است.

باید بدانید که این ساعت زنگ دار به طور کامل از باتری تغذیه نمی کند – دو باتری یدکی AAA تنها مسئول صرفه جویی در زمان و تنظیمات زنگ در صورت قطع برق هستند. دو درگاه USB در پشت وجود دارد – یکی برای شارژ اکثر دستگاه های قابل حمل با خروجی 5 ولت و دیگری برای تغذیه ساعت از طریق USB.

  • امیر امیرزاده
  • ۰
  • ۰

اگر فکر می‌کنید بهترین ساعت سامسونگ برای شما کدام است، در واقع پاسخ بسیار ساده است. این ساعت سامسونگ گلکسی واچ 4 است. این ساعت با افزودن طراحی ظریف‌تر و معرفی ویژگی‌های جدید مانند تشخیص سقوط، دستاوردهای سلف خود را تکمیل می‌کند. ما به راحتی رتبه برتر را در اینجا گرفتیم، اما ساعتهای بزرگ دیگر سامسونگ نیز وجود دارد.

  • امیر امیرزاده