سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

ضرب المثل قدیمی "اگر اولین نفر نیستید ، آخرین نفر هستید" ، وقتی به موفقیت تجاری می رسید ، نمی تواند از حقیقت دورتر باشد.


اولین حضور در بازار ممکن است مزایای خود را داشته باشد ، اما موفقیت طولانی مدت یک مسابقه نیست-این است که چگونه محصول یا خدمات را بهتر از رقبای خود می سازید. "بهتر" می تواند هر چیزی را از محصول یا خدمات گرفته تا خدمات به مشتریان ، قیمت گذاری یا استراتژی بازاریابی معنی دهد.

قیمت های پایین تر ارائه دهید

"این شرکت ما 100 درصد است. ما قیمت همه را شکست دادیم هیچ کس نمی تواند ما را شکست دهد. اگر به دنبال این هستید که خود را از رقبای بزرگ خود متمایز کنید ، باید قیمت را کاهش دهید یا خدمات بهتری ارائه دهید. تصمیم گرفتیم قیمت را کاهش دهیم. تا اینجا خوب کار می کند! "

در سایت سئو شتاب در زمینه انواع استراتژی بازاریابی و سئو و طراحی سایت مطالب بسیار زیادی گفته شده است. پیشنهاد می کنم اگر در زمینه سئو و بازاریابی محتوا اطلاعات بیشتری می خواهید به سایت سئو شتاب مزاجعه کنید زیرا مطالب زیادی را در خود قرار داده ایت.

تمرکز بر یک چیز

"اگر متوجه شدید که شرکت شما در مقایسه با رقبای شما در رتبه اول نیست ، یک روش تمایز این است که بر یک جنبه از محصول/ویژگی کسب و کار خود تمرکز کرده و آن را در فضای خود بهترین کنید. گام دوم این است که محصول/ویژگی متمرکز را به بازار عرضه کنید و توضیح دهید که چگونه از رقابت شما بهتر است. "

بهبود نظرات مشتریان

"فقط به این دلیل که یک شرکت در فضای شما اول است به این معنی نیست که همه چیز در مورد آنها خوب است. به دنبال آنچه مشتریان می گویند باشید و به دنبال نقاط قوت و ضعف در فضا باشید. هنگامی که نقاط قوت و ضعف را تشخیص دادید ، خلاقیت و نوآوری ایجاد کنید و به شما در متمایز ساختن از جمعیت و ارائه راه حلی که مصرف کنندگان به دنبال آن هستند ، کمک کند. "

در سطح استراتژی تفاوت قائل شوید

"من یک مشاور هستم و هرکسی می تواند خدمات یکسانی را ارائه دهد. اما همه نمی توانند همان سطح برنامه ریزی استراتژیک من را ارائه دهند. مشاوران زیادی وجود دارد و برخی از آنها بهتر از بقیه هستند. آنچه مشاوران بزرگ را فارغ از تخصص آنها متمایز می کند ، استراتژی آنهاست. نقطه قوت من در استراتژی و اجرای استراتژی است. قدرت شما چیست؟ این عامل تمایز شماست. "

جنجالی باشید

"انجام آنچه دیگران انجام می دهند راحت و" ایمن است "، اما برخی بحث ها را برانگیخته و کاری کاملاً متفاوت انجام دهید! شجاعت می خواهد اما تمرکز بر کاری که فکر می کنید دیگران به اشتباه انجام می دهند یا اصلا انجام نمی دهند ، و به طور مداوم نشان می دهد که چگونه این روند را کنار می گذارید. سپس ، در تمام بازاریابی و ارتباطات خود ، آن را از پشت بام فریاد بزنید. "

عمیق باشید ، نه گسترده

"اگر شما دومین - یا سومین حرکت کننده هستید ، تا حدی بازی نوازنده را بازی خواهید کرد. به جای تلاش برای مطابقت بازیکنان موجود از نظر ویژگی ، بر روی چند ویژگی مهم تمرکز کنید و آنها را به وضوح و به طور قابل توجهی بهتر کنید. شما نه با بررسی جعبه های ویژگی ، بلکه با ایجاد یک تجربه برتر برای کارهایی که کاربران شما بیشتر می خواهند انجام دهند ، برنده خواهید شد. "

فردیت خود را به بازار عرضه کنید

"مارک تجاری شما باید بر این باشد که به مشتریان بالقوه نشان دهید چگونه از شرکت های مشابه متمایز شده اید. بر جنبه های هویت کسب و کار خود تأکید کنید و مشتریان شما توجه خواهند کرد. "

اعلام کنید که "میدان جنگ تغییر کرده است"

"در بازارهای بالغ یا شلوغ ، یکی از راههای اصلی فروش در برابر رقابت ثابت متقاعد کردن مشتری است که چشم انداز تغییر کرده است. "ممکن است محصول A قبلاً نیازهای شما را برآورده کرده باشد ، اما نیازهای شما تغییر کرده است و محصول ما این را درک می کند." این روش در همه جا از CPG (Progresso با کمپبل با "آماده غذا خوردن") گرفته تا اتومبیل (آئودی "تجمل قدیمی" را کنار می گذارد) در حال اجرا است. ) به رسانه "

طاقچه ایجاد کنید

حتی اگر شرکت های دیگر خدمات یا محصول یکسانی را ارائه دهند ، می توانید با هدف قرار دادن گروهی از مشتریان خاص ، طاقچه ای ایجاد کنید. اگر تصمیم گیرندگان تصمیم بگیرند محصول/خدمات را درصورت خاص صنعت خود در مقابل کلی خریداری کنند. بنابراین ، دریابید که چگونه می توانید مستقیماً با یک گروه مشتری صحبت کنید ، مشخص کنید که کدام ویژگیها/مزایا/پیامها برای آنها کاربرد دارد و مستقیماً ارتباط برقرار کنید.

ارزشهای اصلی خود را منعکس کننده چیزهای جدید کنید

"در زمینه تشک های لوکس ، من با چند رقبا روبرو هستم که محصولات خوب و با کیفیت بالا را برای بازار مشابه من تولید می کنند. با این حال ، من تنها کسی هستم که بر فناوری سبز که در ساخت محصولات من استفاده می شود تأکید می کنم. با کاشتن سهم در حمایت از حفاظت از محیط زیست ، من ارزش های خود را برای مشتریان خود می شناسم و از بین دیگران متمایز می شوم. "

بر نقاط قوت منحصر به فرد خود تأکید کنید

"برای شرکت ما ، ما به چهار تمایز تکیه می کنیم. اول ، ما تز سرمایه گذاری منحصر به فرد خود و خدمات برتر مشتریان خود ، از جمله زمان پاسخگویی به سوالات را تبلیغ می کنیم. ما همچنین یک مدل تجاری منحصر به فرد داریم که ما را از سایر شرکت ها متمایز می کند. و در نهایت ، برای ما مهم است که نشان دهیم سرمایه گذاری می کنیم و فراتر از یک مدیر هستیم. "

ارزش افزوده خود را به وضوح مشخص کنید

"خود را به عنوان یک مشتری بالقوه در نظر بگیرید. چه چیزی باعث می شود شرکت خود را نسبت به رقبای خود انتخاب کنید؟ کسب و کار شما چگونه با بازار شما مرتبط است و در مقایسه با بازیگران فعلی کجا برجسته است؟ درباره روند بازار و صنعت خود تحقیق کنید و از این اطلاعات برای تعیین ارزش افزوده خود استفاده کنید.

به سایر رهبران صنعت نگاه کنید

"بررسی صنایع دیگر به غیر از صنایع شما و مشاهده اینکه رهبران آنها در تلاش برای ایجاد تمایز بین یکدیگر چه می کنند بسیار مفید خواهد بود. حتی اگر در زمینه فناوری کار نمی کنید ، می توانید به برنامه تجاری و استراتژی های بازاریابی اپل نگاه کنید و از آنها به شیوه خود استفاده کنید. نگاه کردن به دیگر رهبران صنعت ممکن است ذهن شما را خارج از "جعبه" آنچه در حال حاضر رقابت شما انجام می دهد ، باز کند. "

هدف خود را مشخص کنید

"شما می دانید چه کار می کنید ، حالا دریابید که چرا این کار را می کنید. این "بیانیه هدف" از صنعت فراتر می رود ، فرهنگ شرکت را ایجاد می کند و نام تجاری شما را مشخص می کند. چگونه می توانید این کار را در رفتار روزمره کارکنان ، مشتریان و عموم ایجاد کنید؟ به Zappos ، Tesla ، Apple نگاه کنید - چرا یک رابطه عاطفی ایجاد می کند تا شما توسط صنعت خود تعریف نشوید ، بلکه با چیزی بسیار تأثیرگذارتر. "

تمرکز بر کیفیت فرآیند

"شما واقعاً می توانید رقابت خود را با سهولت تجارت با شما نسبت به آنها شکست دهید. مواردی مانند سیاست بازپرداخت آنها ، ضمانت رضایت یا هرگونه موانع دیگر برای انجام تجارت را در نظر بگیرید. بررسی ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید این موانع برای مصرف کنندگان دردسرساز است یا خیر ، یا آنها را در شرکت خود ساده کنید یا بردارید. "
 

  • ۰۰/۰۷/۰۱
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.