سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

سه دسته بزرگ SEO در صفحه وجود دارد که باید نگاهی به آنها بیندازید. اولین و مهمترین مطالب است.


محتوا


احتمالاً قبلاً آن را شنیده اید: "محتوا سلطان است." بیل گیتس این پیش بینی را در سال 1996 انجام داد ، و این مثل همیشه درست است.


چرا؟


زیرا مشتری موتور جستجوی گوگل وقتی نتیجه ای را پیدا می کند که به بهترین وجه نیازهای او را تأمین کند ، خوشحال می شود.


هنگامی که "ماک و پنیر خانگی سریع و آسان" را به Google وارد می کنید ، Google تمام انرژی خود را صرف ارائه آنچه شما به نظر Google بهترین دستور تهیه ماک و پنیر خانگی است (که زمان کمی می برد و از مواد کمی استفاده می کند) در کل وب می دهد.


این به دنبال سریعترین دستور العمل ، فقط ساده ترین دستورالعمل نیست ، یا دسته ای از فروشگاه های آنلاین را برای شام های منجمد بیرون نمی اندازد. این سعی می کند دقیقاً همان چیزی را که شما درخواست کرده اید به شما ارائه دهد.


Google همیشه با هدایت شما به سمت بیشترین محتوایی که می تواند پیدا کند ، بهترین تجربه ممکن را به شما ارائه می دهد.


این به این معنی است که کار شماره یک شما برای انجام خوب کار با SEO تولید محتوای عالی است.


سایت سئو شتاب مطالب خوبی در زمینه سئو و لینک سازی و طراحی سایت دارد. پیشنهاد می کنم از این سایت برای این موضوعات کمک بگیرید.


این یک دست و پا زدن است ، درست است؟ شما هنوز هم مجبورید یک تن کار کنید.


سئو با مهارت های دیگر تفاوتی ندارد: نتایج عالی همیشه از تلاش زیاد حاصل می شود.


درست مثل این که بهترین بازاریابی در دنیا به شما کمک نمی کند کالای بدی را بفروشید ، اگر فقط راضی باشید ساده SEO بی فایده خواهد بود.


در اینجا عواملی وجود دارد که محتوای عالی را در نظر Google تشکیل می دهد:


کیفیت - گرچه مدت هاست که صرفاً ارائه محتوای با بهترین کیفیت باعث می شود شما در بین مردم متمایز شوید ، مدتهاست که می گذرد ، اما هنوز نقطه شروع هرگونه تلاش موفق در زمینه جستجوگرها (و هر کسب و کار آنلاین آنلاین) است.


اما ارائه مطالب عالی کار آسانی نیست. به هر حال ، این بدان معناست که شما باید یک معلم شوید - و البته یک استاد خوب.


با این حال ، لازم نیست که از ابتدا شروع کنید. شما اغلب می توانید با بازپس گرفتن محتوایی که دیگران ایجاد کرده اند شروع کنید و سپس آن را بهتر ، طولانی تر و عمیق تر کنید.


یا شاید شما از قبل ایده های خود را داشته باشید. اگر این کار را انجام دهید ، ممکن است برای مدتی ارزش طوفان فکری داشته باشد و سپس با یک عنوان جذاب شروع کنید.


هنگامی که شروع به نوشتن کردید ، مطمئن شوید که تمام عناصر مهم محتوای عالی را در پست وبلاگ خود قرار داده اید.


حتی اگر یک تازه کار کامل باشید ، همیشه می توانید با تعهد نوشتن به یک عادت روزمره ، یک رویکرد حرفه ای برای محتوای عالی داشته باشید و از آنجا به صورت فزاینده پیشرفت کنید.


تحقیق درباره کلمات کلیدی - انجام تحقیق در مورد کلید واژه خود از قسمت مهم محتوای عالی است.


از آنجا که به طور ایده آل می خواهید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در عنوان مقاله خود و در کل مقاله وارد کنید ، لازم است قبل از شروع به نوشتن ، کلمه کلیدی خود را انتخاب کنید.


من به طور گسترده در مورد جستجوی کلید واژه در Quick Sprout توضیح داده ام ، اما اگر قبلاً هرگز تحقیق درباره کلیدواژه انجام نداده اید ، ممکن است بخواهید نگاهی به راهنمای Hubspot برای مبتدیان بیندازید.


از بین تمام عوامل SEO موجود در صفحه ، این یکی از مواردی است که باید بیشتر وقت خود را برای یادگیری صرف کنید. حتی نیازی به خرید کتاب ندارید. راهنمای قطعی Backlinko برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام می شود.


وقتی می گویم روی این خواب نرو ، منظورم این است. دلیلی وجود دارد که ما وقت خود را برای جمع آوری 40 پست برتر در مورد تحقیقات کلمات کلیدی در مورد Kissmetrics صرف کردیم.


استفاده از کلمات کلیدی - گوگل در طی سال های گذشته هوشمندتر شده است. در حالی که باید ، البته ، از کلمه کلیدی خود در کل مطالب خود استفاده کنید ، قرار دادن کلمه کلیدی خود در متن تا حد ممکن به رتبه شما آسیب می رساند تا بهبود آنها.


پر کردن کلمات کلیدی این روزها کاملاً ممنوع است.


امروزه استفاده از کلمات کلیدی بیشتر در مورد معناشناسی است. گوگل در تفسیر معنی کلمات کلیدی جستجوگران بسیار خوب عمل کرده است که وحشتناک است.


این نه تنها به کلمه کلیدی شما نگاه می کند بلکه به معنی مترادف آن نیز می شود تا منظور شما را هنگام تایپ کردن چیزی مانند "پنج پسر نیویورک" متوجه شوید.

 

پیوست

 

  • ۰۰/۰۳/۱۶
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.