سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰


وقتی در طراحی وب سایت خود زانو می زنید ، اعتراف به این حقیقت دشوار است: برخی از صفحات وب سایت شما از بقیه مهمتر هستند.

خوب ، احتمالاً بسیاری از شما این را کاملاً واضح می دانید - اما من تعجب می کنم که چگونه به ندرت مدیران محتوا و طراحان وب این دانش را در وب سایت های خود برای بهبود تبدیل به کار می گیرند.

من همه چیز درباره میوه های کم آویز و انجام ساده ترین کارهایی هستم که بیشترین نتایج را خواهند داشت. آنچه در این مقاله قصد دارم توضیح دهم این است که تنها با چند تغییر اساسی می توان سایت شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشید.

در این پست ، نحوه بهینه سازی هر یک از این صفحات را توضیح خواهم داد. و اگر صفحات پربازدید شما متفاوت از صفحات ذکر شده در بالا باشد ، باز هم چارچوبی را برای بهینه سازی هر یک از صفحات مهم وب سایت خود می آموزید.

بهینه سازی وب سایت چیست؟

احتمالاً کلمه "بهینه سازی" را که بیشتر در عباراتی مانند "بهینه سازی موتورهای جستجو" (SEO) و "بهینه سازی نرخ تبدیل" (CRO) استفاده می شود شنیده اید. من در واقع به چیزی گسترده تر اشاره می کنم ، اما توصیه هایی که ارائه می کنم به تقویت هر دوی آنها کمک می کند.

بهینه سازی که می خواهم توضیح دهم صفحات بهینه شده توسط کاربر ایجاد می کند. در جستجوی SEO و CRO ، نادیده گرفتن ایده گسترده تر و بزرگتر آسان است. اول از همه ، یک سایت باید برای کاربر بهینه سازی شود. بهترین مکان برای مشاهده سریع نتایج بزرگ این است که شروع به بهینه سازی صفحات پربازدید سایت خود کنید.

بیایید درست وارد آن شویم. هر وب سایت متفاوت است ، اما به طور کلی ، چهار صفحه مهم (و اغلب بیشترین بازدید) در یک وب سایت وجود دارد:

صفحه نخست

صفحه اصلی اولین برداشت کسب و کار شما از مشتریان بالقوه است. و اگرچه محدودیت زمانی شما برای ایجاد تأثیر شگفت انگیز چندین برابر بیشتر از زمان واقعی در اینترنت است (به طور متوسط ​​62 ثانیه توسط افراد در حال مشاهده یک وب سایت صرف می شود) ، شما می خواهید هر ثانیه حساب کنید.

وسوسه انگیز است که همه واقعیت های مربوط به کسب و کار را از راه دور در صفحه اصلی قرار دهید ، اما در برابر اصرار مقاومت کنید. به یاد داشته باشید ، صفحه اصلی شما اولین قدم سفر است - نه مقصد نهایی. کپی ، طرح و جلوه های بصری باید بازدیدکننده را به مرحله بعدی یا دعوت به عمل راهنمایی کند.

اگر بدنبال یک سایت خوب در زمینه طراحی سایت در بابلسر می گردید می توانید از سایت سئو شتاب کمک بگیرید که هم خدمات ساخت سایت و سئوی سایت در بابلسر را انجام می دهد. مطالب خوبی در زمینه طراحی سایت هم دارد.

درباره صفحه

مشتریان ، سرمایه گذاران ، نامزدهای استخدام و حتی رقبا ممکن است همه از صفحه درباره شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت شما استفاده کنند. یک صفحه درباره معمولاً شامل تاریخچه مختصر شرکت ، بیانیه ماموریت یا چشم انداز ، شرح حال رهبری اجرایی و چند توصیف مشتری تأثیرگذار است.

صفحه وبلاگ

بر هیچ کس پوشیده نیست که وبلاگ نویسی یک روش امتحان شده و واقعی برای بهینه سازی وب سایت برای کلمات کلیدی مربوط به یک تجارت است. به جای بارگیری چندین صفحه محصول برای هر کلمه کلیدی فردی که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید ، یک وبلاگ می تواند به عنوان راهی کارآمدتر برای بافتن داستان ، ذکر نام محصول و ثبت نام پیوندها به منظور پاسخگویی به سوالات احتمالی مشتریان ، حل مشکلات و محصول یا خدمات خود را به عنوان راه حل ترجیحی مطرح کنید.

صفحه تماس با ما

برای بسیاری از مشاغل کوچک و فریلنسرها ، صفحه تماس با ما به عنوان محرک اصلی یک وب سایت عمل می کند. این معمولاً نان و روغن آنها و نحوه کسب درآمد این مشاغل است. این که آیا کسب و کار شما شامل فرم تماس ، برنامه زمان بندی تقویم ، برنامه رزرو قرار ، شماره تلفن یا آدرس ایمیل است ، در اینجاست که مشتریان آینده تصمیم می گیرند از نماینده آن شرکت برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات استفاده کنند. و خدمات

نحوه بهینه سازی صفحه وب

چارچوب گسترده برای بهینه سازی سایت شما برای تبدیل در سراسر صفحه اصلی شما ، درباره صفحه ، وبلاگ و صفحه تماس با ما یکسان است. برای هر صفحه دو هدف ساده وجود دارد و ویژگی های بهینه سازی آن صفحات از این اهداف سرچشمه می گیرد.

هدف اول همه مربوط به کاربر است ، و هدف دوم مربوط به شماست. در اینجا می رویم:
اطلاعاتی را که کاربر به دنبال آن است ارائه دهید.

به یاد داشته باشید ، ما روی کاربر تمرکز می کنیم. چرا آنها برای شروع در صفحه هستند؟ برای پاسخ موثر به این س ،ال ، بیایید عمیق تر به برخی از حقایقی که می خواهیم ابتدا بدانیم ، بپردازیم:

آنها از کجا آمده اند؟ ایده اینجا این است که بدانید چگونه کاربر به سایت شما رسیده است ، بنابراین می توانید محتوای مربوطه را ارائه دهید.
آیا آنها از موتور جستجو آمده اند؟ (اگر چنین است ، آنها برای یافتن شما چه چیزی را جستجو کردند؟)
یک ایمیل؟ (چه نوع ایمیلی؟ چه کسی آن را ارسال کرده است؟)
ارجاع به وب سایت دیگر؟ (چه سایتی بود؟ چه مدت است که به آدرس شما اشاره می کند؟)
آنها باید چه چیزی را بدانند؟ یک صفحه واحد می تواند اطلاعات محدودی را ارائه دهد ، بنابراین شما باید تعیین کنید که این اطلاعات به چه صورت خواهد بود. شما می خواهید آنها چیزی را بدانند تا کاری انجام دهند (که در سوال بعدی به آن پرداخته می شود). به یاد داشته باشید: Less بیشتر در یک صفحه وب وجود دارد. هرچه اطلاعات بیشتری در صفحات اصلی خود بارگذاری کنید ، احتمال اینکه کاربر هر کدام را به خاطر بسپارد کمتر است. کمتر به آنها بدهید ، و به احتمال زیاد آنچه را که می خواهید به خاطر بسپارند - و انجام دهند.

نکته حرفه ای: از تصاویری مانند فیلم های توضیحی ، نمودارها ، عکس های قهرمان و غیره استفاده کنید تا به جمع آوری اطلاعات زیاد در یک صفحه کمک کنید. برای استفاده بیشتر از تصاویر بصری ، مطمئن شوید که تصاویر و فیلم های خود را به درستی بهینه کرده اید.

هنگامی که به این سوال پاسخ می دهید که کاربر به دنبال چه چیزی است ، شما در نیمه راه هستید. این ما را به سوال دو می رساند.

هنگامی که کاربر اطلاعات را پیدا کرد ، هدفی را برای آن مشخص کنید.

اکنون ، شما باید از کاربر بخواهید کاری انجام دهد. اینجاست که اکثر صفحات کوتاه می آیند. یکی از اجزای مهم یک صفحه وب ، فراخوان اقدام به آن (CTA) است و بسیاری از صاحبان وب سایت ها متوجه نیستند که هر صفحه از یک وب سایت باید حداقل دارای یک CTA باشد.

هدف یک صفحه اصلی یا صفحه محصول این نیست که کاربر از آن بازدید کرده و آن را ترک کند. نکته بازاریابی محتوا برای مصرف کاربران نیست ، بلکه بازاریابی کاربران است. اگر از این مقاله فقط یک نکته را حفظ کرده اید ، بگذارید اینطور باشد که هر صفحه وب به CTA نیاز دارد.

چرا اینقدر روی این موضوع اصرار دارم؟ زیرا هر مقدار از اطلاعاتی که در وب سایت خود به اشتراک می گذارید نیاز به پاسخ دارد. بنابراین ، از کاربر می خواهید چه کاری انجام دهد؟ از صفحه دیگری در سایت خود دیدن می کنید؟ ویدیو تماشا کنید؟ یک فرم را پر کنید؟ برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید؟ هر یک یا همه این موارد می تواند به هدف شما برای کاربر تبدیل شود ، فقط اطمینان حاصل کنید که در هر صفحه یک یا دو گزینه به طور واضح و واضح به آنها ارائه دهید.

نمونه های بهینه سازی صفحات وب
نمونه ای از صفحه اصلی وب سایت بهینه سازی شده

صفحه اصلی HubSpot به خوبی طراحی شده است و دارای CTA واضح ، جلو و مرکز است. یک کاربر به دلایلی در صفحه اصلی HubSpot حضور دارد و شاید این دلیل توسعه تجارت خود باشد. این تیتر با این س “ال صحبت می کند که "من بدنبال چه چیزی هستم؟" و دکمه های CTA به من ، کاربر ، می گوید که من باید در آینده چه کار کنم.

صفحه اصلی HubSpot برای تبدیل با CTA روشن بهینه شده است

حالا ، بیایید ببینیم HubSpot در صفحه About چه می گذرد.
نمونه ای از وب سایت بهینه شده درباره صفحه

ممکن است کاربر به دلایل مختلف بر روی صفحه About کلیک کند. چند مورد ممکن است:

آنها می خواهند بفهمند کسب و کار دقیقاً چه کاری انجام می دهد.
آنها می خواهند برای تجارت کار کنند.
آنها می خواهند مطمئن شوند که تجارت مشروع است.
آنها می خواهند ببینند آیا کسب و کار به طاقچه یا مکان خاصی خدمات می دهد.
آنها می خواهند موفقیت کسب و کار را تجزیه و تحلیل کنند.

می توانستم ادامه دهم و ادامه دهم. دلایل زیادی وجود دارد که می تواند یک کاربر را به اینجا بیاورد ، اما همه آنها به میل به اطلاعات خلاصه می شود. بیایید ببینیم HubSpot چه می کند. در اینجا صفحه درباره شرکت آمده است:

به احتمال زیاد کاربر می خواهد اطلاعات مربوط به شرکت را بداند و در پاسخ ، می تواند صفحه را اسکرول کند تا درباره ماموریت ، سابقه و محصولات بیشتر بیاموزد.

در طول راه ، کاربر اطلاعات دقیق تری را می خواهد ، به این معنی که CTA ها باید برای راهنمایی آنها به این اطلاعات خاص تر شوند. هرچه اطلاعات دقیق تر و دقیق تر باشد ، CTA به طور مفصل تر جزئیات بیشتری پیدا می کند. در نیمه راه صفحه ، یک ویدیو در مورد داستان HubSpot می بینم که مدیر عامل شرکت برایان هالیگان را نشان می دهد.

بیشتر وجود دارد یک محتوا در مورد هر محصول HubSpot شامل CRM ، هر Hub و ادغام وجود دارد. من می توانم روی هر یک از این موارد کلیک کنم تا در مورد مواردی که می توانند به توسعه کسب و کار من کمک کنند بیشتر بیاموزم.

در نهایت ، مهم نیست که چقدر صفحه را پایین می آورم ، منوی هدر چسبنده شامل یک CTA نارنجی است که می توانم HubSpot را به صورت رایگان دریافت کنم.

این نمونه ای از صفحه درباره بهینه سازی شده برای افزایش مشارکت ، افزایش تبدیل و افزایش نام تجاری است. این صفحه به همان اندازه درباره کاربر و خود شرکت است زیرا در طول راه ، کاربر ارزش دریافت می کند.

نمونه ای از صفحه وبلاگ وب سایت بهینه شده

اگرچه وبلاگ HubSpot یکی از محبوب ترین نشریات دیجیتالی است ، اما هنوز برخی از برنامه های کاربردی کاربردی وجود دارد که می توانید از آنها برای بهینه سازی صفحه وبلاگ خود استفاده کنید. اگرچه چندین مقاله وجود دارد که یک بازدید کننده می تواند از بین موضوعات مختلف انتخاب کند ، اما متوجه CTA های خاصی می شوید که کاربران را دعوت می کند تا در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنند ، گزارشی را بارگیری کنند ، موضوعات بیشتری را کاوش کنند و در نهایت ، در وبلاگ مورد علاقه خود مشترک شوند. .

برای رویکرد طبیعی تر ، CTA ها را در صفحه اصلی وبلاگ خود بپاشید. همانطور که خوانندگان ورق می زنند ، شما نمی خواهید آنها را با مراحل بعدی بمباران کنند ، اما نمی خواهید آنها را به فکر فرو ببرید که باید در آینده چکار کنند. با یک سرصفحه چسبنده CTA و یک یا دو CTA اصلی ، تجربه کاربری را در وبلاگ خود متعادل کنید.

نمونه ای از وب سایت بهینه سازی شده با ما تماس بگیرید

مسلماً HubSpot از صفحه تماس خود کمی متفاوت از شما استفاده می کند. در حالی که صفحه تماس ممکن است هدف نهایی بازدیدکنندگان شما باشد ، HubSpot محصولات و صفحات فرود را برای جذب مشتریان و ثبت نام برای محصولات خاصی که ارائه می دهد بهینه می کند.

هنوز فرصتی برای مشتری احتمالی وجود دارد که از صفحه تماس وارد خط فروش شود. HubSpot شامل یک خط فروش ، پشتیبانی مشتری و یک چت بات است تا کاربران را به بهترین نقطه تماس برساند.

برای مشتریان ، کارکنان جدید یا نامزدهای مصاحبه کننده با شرکت ، می توانند آدرس و شماره تلفن دفاتر جهانی را پیدا کنند. مشابه سه صفحه دیگر ، منوی header stick شامل یک CTA برای ثبت نام رایگان در HubSpot است.

نکاتی برای بهینه سازی هر صفحه

اکنون که یک چارچوب برای بهینه سازی صفحات خود و چند مثال دارید ، در اینجا چند نکته خاص تر وجود دارد که به شما در بهینه سازی هر یک از چهار صفحه مهم کمک می کند.

1. صفحه اصلی

از یک تیتر بزرگ استفاده کنید و مهمترین اطلاعات را در جلو و مرکز قرار دهید. یک صفحه اصلی ممکن است چندین CTA مختلف را انتخاب کند - با بزرگ کردن دکمه های CTA و کلیک آسان ، انتخاب را برای کاربر آسان می کند.
جریان را فراهم کنید. واضح سازید که کاربر قرار است کجا برود و در آینده باید چه کار کند.
منوی ناوبری را پاک کنید. اغلب ، یک بازدید کننده از صفحه اصلی به عنوان راهی برای پیدا کردن جایی که در سایت می خواهد برود استفاده می کند. به همین دلیل ، باید منوی ناوبری را بسیار واضح کنید.

2. درباره صفحه

مهمترین و مرتبط ترین اطلاعات را در بالا ارائه دهید. کاربر به دلایلی در صفحه درباره شما قرار دارد - به پرسش (های) او پاسخ دهید بدون اینکه آنها را پیمایش کنید.
حداقل یک CTA شامل شود. به یاد داشته باشید ، اکثر مردم فقط به دنبال اطلاعات بیشتر نیستند ، بلکه به دنبال سطح عمیق تری از تعامل هستند.

3. وبلاگ

اطلاعات وبلاگ خود را به طور واضح سازماندهی کنید و مطمئن شوید که اطلاعات دلایلی را که ممکن است کاربران در وبلاگ شما باشند ، برآورده کند. اکثر کاربران می خواهند جدیدترین مقالات را بخوانند ، بنابراین اینها را ارائه دهید.

همچنین ممکن است بخواهید دسته هایی را در صفحه اصلی وبلاگ سازماندهی کنید ، مانند "جدیدترین" ، "محبوب ترین" یا اشکال دیگر دسته بندی.

شامل CTA هایی شود که اشتراک کاربر در وبلاگ ، بارگیری منبع رایگان و غیره را برای کاربر آسان می کند. حتی اگر کاربر برای دریافت اطلاعات آمده باشد ، شما می خواهید او درگیر و متصل شود.

CTA ها را در طراحی اصلی وبلاگ خود ارائه دهید تا در هر پست وبلاگ جداگانه ظاهر شوند. طبق تجربه من ، اکثر بازدیدکنندگان وبلاگ به جای ورود به صفحه "اصلی" وبلاگ ، از طریق جستجوی ارگانیک به مقالات وبلاگ شخصی می رسند. برای جلب توجه این کاربران ، CTA ها را در ستون های کناری ، در پاورقی و جاهای دیگر قرار دهید.

4. صفحه تماس با ما

اطلاعاتی را که کاربر به دنبال آن است در بالای پوشه قرار دهید - آدرس ایمیل ، شماره تلفن ، فرم تماس ، نقشه ، آدرس پستی و غیره. از بین هر چهار صفحه وب ، صفحه تماس با ما به معنی دقیق ترین سطح قصد کاربر است.
از CTA هایی استفاده کنید که به کاربر اجازه می دهد به راحتی با شما تماس بگیرد (زیرا احتمالاً به همین دلیل به صفحه تماس با شما آمده است). CTA را کاملاً واضح جلوه دهید و با جلب رضایت فوری آنها ، با استفاده از کپی CTA مانند "چت کن" یا "اکنون ایمیل" آنها را درگیر کنید.

از کاربر بخواهید تا بر محتوای شما عمل کند

شما به عنوان صاحب یک وب سایت نه تنها در زمینه انتشار اطلاعات ، بلکه در جستجوی پاسخ نیز فعالیت دارید.

برای بهینه سازی بازدیدکنندگان و افزایش تبدیل سایت خود ، نحوه بهینه سازی صفحات مانند یک حرفه ای به شرح زیر است: به صفحات پربازدید خود نگاه کنید ، دلیل حضور کاربران را درک کنید ، اطلاعات ارزشمندی ارائه دهید و در عوض از آنها اقدامی بخواهید.

صرف نظر از صفحات پربازدید شما یا حتی ماهیت وب سایت ، می توانید با این چارچوب بهینه سازی ، کاربران بیشتری را درگیر کنید. آن را امتحان کنید - برای شروع از چک لیست زیر استفاده کنید.

  • ۰۰/۰۷/۰۲
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.