سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰


چندین سال پیش ، اپل آیفون جدید خود را در نسخه ها ، ابعاد و قیمت های مختلف منتشر کرد. اما اکنون به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد سنت شکنی کند و امسال چهار مدل آیفون 12 را معرفی کند.

یکی از این مدل ها که نسخه کوچکتری است ، دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی است که آن را بین آیفون SE با صفحه نمایش 4.7 اینچی و آیفون 11 پرو با صفحه نمایش 5.8 اینچی قرار می دهد. این گوشی جدید و نسبتاً کوچک احتمالاً در آخرین روزهای ماه سپتامبر به بازار عرضه می شود.


آیفون 12 مینی

می دانیم که امسال ، خانواده آیفون 12 به هیچ وجه کامل نخواهد شد. ممکن است روزهایی مانند سال 2012 که اپل وارد آیفون 5 شد را از دست بدهید ، اما سلام ، آن سالها گذشته و امسال یک تغییر بزرگ خواهد بود.

با توجه به اینکه اپل قصد دارد امسال چهار آیفون جدید معرفی کند ، حداقل یک نام جدید در لیست اپل باقی مانده است. اکنون مشخص شده است که این طبقه بندی جدید به حداقل رسیده است. البته اپل قبلاً از این عبارت در iPad و Mac استفاده کرده است.

محصولاتی مانند iPod Mini نیز در لیست محصولات اپل است. با این حال ، آیفون های بزرگتر ، همانطور که انتظار می رود ، پسوندهای Pro و Pro Max را حفظ خواهند کرد.

منبع

  • ۹۹/۰۷/۰۶
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.