سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

سامسونگ از اولین گوشی هوشمند چهار دوربین جهان با گلکسی A9 2018 رونمایی کرده است و اکنون گزارش هایی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه این شرکت کره ای در حال کار بر روی ماژول چهار دوربین برای استفاده در محصولات خود است.

با این حال ، این اولین بار نیست که از چنین واحدی در جهان استفاده می شود. اما انتظار می رود که گلکسی A72 اولین گوشی هوشمند با ماژول دوربین پنتاگون سامسونگ باشد.

در حقیقت ، نوکیا 9 PureView اولین گوشی هوشمندی بود که از یک دوربین عالی بهره می برد.

در هر صورت می توان سری محصولات Galaxy A را مشاهده کرد که در آن شرکت کره ای برخی از دستاوردهای اخیر خود را به طرفداران ارائه داده است.

Galaxy A72 نیز در این گروه قرار می گیرد و گمانه زنی ها برای استفاده از دوربین پنج ضلعی است.


طبق گفته های The Elec ، Galaxy A72 اولین گوشی هوشمند سامسونگ با پنج دوربین سری A است که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، یک دوربین ثانویه فوق العاده گسترده 12 مگاپیکسلی ، یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی و یک دوربین است. ماکرو 5 مگاپیکسلی. مگاپیکسل مگاپیکسل و در آخر یک سنسور حسگر عمق 5 مگاپیکسلی.

Galaxy A72 در واقع A71 است و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 3 برابر "Galaxy S20 Fan Edition" اضافه شده است که سیستم تثبیت کننده تصویر نوری "OIS" را به دستگاه می آورد و برای فاصله کانونی بیشتر بسیار مفید است.

پیش از این شایعه شده بود که گلکسی A72 اولین گوشی کلاس A است که دارای لرزشگیر نوری است.

منبع

  • ۹۹/۰۷/۰۶
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.