سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

وب تاریک به عنوان یک شبکه عظیم و مرموز ، پر از اطلاعات میلیون ها کاربر است ، از جمله اطلاعات شخصی ، شماره حساب و رمزهای عبور که به طور مداوم در گردش هستند.

در مورد گزینه دوم ، اطلاعات ورود به سیستم فقط شامل حساب های بانکی نیست و این روزها بازار هک حساب بازی های ویدئویی چنان داغ است که طی یک سال بیش از یک میلیارد دلار در این بخش درآمد کسب شده است ، بیشتر آن مربوط به حساب های Fort Knight است.

براساس گزارشی از Night Lion Security ، The Fortnite Underground Crime Cyber ​​Crime Economy ، هکرها از ابزارهای خودکار برای هک حساب های Fort Knight استفاده می کنند که می تواند 500 حساب در هر ثانیه را هک کند. بسیاری از طرفداران این بازی هنوز از اطلاعاتی که در گذشته از این بازی به بیرون درز کرده استفاده می کنند و علی رغم هشدارها ، آنها رمز حساب های خود را تغییر نداده و اغلب از رمز عبور یکسان برای سرویس ها و حساب های مختلف خود استفاده می کنند.
حساب های هک Fort Knight - Battle Royale محبوب هکرها است

طبق گفته وینی ترویا ، مدیر انستیتوی امنیت شیر ​​شبانه ، برخی از حساب های Fort Knight انواع ارزشمندی دارند که بین 200 تا 250 دلار به فروش می رسند ، اما حساب های ارزشمندتری نیز وجود دارد که هزاران دلار هزینه دارند. معامله می شوند تقاضا برای برخی از حساب ها به قدری زیاد است که هکرها قادر به پاسخگویی به این درخواست ها نیستند. هکرها بعضی اوقات دوباره چنین حساب هایی را به افرادی که می خواهند با آنها بازی کنند می فروشند. دلیل اصلی این امر توسط بسیاری از بازیکنان این است که آنها نمی خواهند ساعت های زیادی را صرف تهیه یک کالا کنند.

Epic Games ، سازنده Fort Knight ، صریحاً اعلام کرده است که فروش حساب های Fort Knight خلاف قانون است و این شرکت در تلاش است حساب ها را به صاحب اصلی خود بازگرداند. اپیک از اقدامات امنیتی مانند ورود به سیستم IP ، یادگیری ماشین و فناوری های اختصاصی برای مسدود کردن حساب های به خطر افتاده استفاده می کند ، اما هکرها موفق به دور زدن همه این سیستم ها شده اند. یک هکر گفت که او 10،000 دلار در ماه صرف خدمات رومینگ پروکسی می کند. هزینه فوق العاده سنگین به نظر می رسد ، اما لازم به ذکر است که این گروه از هکرها از این طریق به طور متوسط ​​در هر هفته 25000 دلار درآمد کسب می کنند.

 

منبع

 

  • ۹۹/۰۶/۱۱
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.