سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

بامداد روز گذشته اعلام کرد که توییت ارسال شده توسط چادویک بوسمن و خانواده اش در خبر رسمی درگذشت وی ، رکورد لایک توییتر را شکست.

این بازیگر که آخرین صدای جیر جیر Black Panther را بازی کرده است ، از بعد از ظهر شنبه 7.7 میلیون بازدید به دست آورد. البته در زمان نوشتن ، تعداد لایک های این توییت کمی کاهش یافته است.

 

بوژمان جمعه 28 سپتامبر پس از چهار سال مبارزه با سرطان روده در سن 43 سالگی درگذشت. خبر درگذشت وی موجی از اندوه و عزاداری را در شبکه های اجتماعی به وجود آورد و شخصیت ها و صفحات شناخته شده ای مانند دواین جانسون ، جوایز اسکار و NAACP با لایک و توئیت پاسخ دادند.

 

پیش از این محبوب ترین توییت ها از رئیس جمهور سابق آمریکا باراک اوباما بود. در سال 2017 ، او در توییتر نوشت که "هیچ کس به دلیل رنگ پوست ، گذشته یا مذهب متولد نمی شود که از دیگری متنفر باشد." این توییت تاکنون 4.3 میلیون بار پسندیده شده است.

 

اما جالب است بدانید که جامعه توییتر با سرعت بیشتری نسبت به قبل رشد می کند ، نمونه این توئیت 5 روز پیش است ، ماکولای کالکین ، نماینده مجموعه فیلم های تنها ، آزاد شد و موفق شد 3.3 میلیون پسندیدن را جمع آوری کند ، در رتبه پنجم محبوب ترین توییت ها قرار دارد.

 

منبع خبر

 

  • ۹۹/۰۶/۱۰
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.