سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

ساعتهای رولکس اکسپلورر امروزی با Oystersteel ساخته شده اند که مخصوص استفاده در ساعتهای رولکس ساخته شده است. 

این ماده که از خانواده فولاد 904L است ، از استثنایی با دوام برخوردار است - به حدی که اغلب در شرکت های شیمیایی و هوافضا مورد استفاده قرار می گیرد. در عین حال ، در هنگام پرداخت ، جلوه ای برجسته ارائه می دهد ، حتی در شرایط شدید که ماجراجویان با آن روبرو هستند ، ظاهر جذاب خود را حفظ می کند.

این ساعت ها مجهز به حرکت کالیبر 3132 هستند که به لطف کمک فنرهای پارافلکس و موی پاراکروم به زیبایی در برابر شرایط سخت مقاومت می کنند. 

این جنبش طراحی شده و تولید شده توسط رولکس نه تنها در برابر عناصر مقاومت می کند ، بلکه یک کرونومتر سوئیس دارای گواهینامه معتبر است که با موفقیت آزمایشات انجام شده توسط م Instituteسسه تست کرونومتر رسمی سوئیس (COSC) را پشت سر گذاشته است.

یک حاشیه صاف به ظاهر تمیز و ظریف اکسپلورر کمک می کند ، در حالی که حاشیه های چرخان بافت دار ظاهر اسپرت تری به مدل های Rolex Explorer II می بخشد.

همچنین در بسیاریاز مدل های کنونی شماره گیری مشخص برند را مشاهده می کنیم ، اگرچه برخی از مدل های Explorer II مجهز به صفحه سفید هستند که به نام مستعار "Rolex Polar" کمک می کنند و دید بهتری در شب ایجاد می کنند. 

شاخص های 3-6-9 مانند نشانگرهای عقربه و ساعت حاوی مواد لومینسانس هستند. به عنوان بخشی از خانواده Oyster Perpetual ، این ساعت ها دارای دستبندهای Oyster به روز شده هستند که ترکیبی از راحتی ، دوام و ظاهر جذاب را ارائه می دهند.

قدیمی ترین رولکس اکسپلوررها دارای صفحات سفید و دستهایی به شکل برگ سفید و بندهای چرمی بودند که بعداً با دستبندهای صدف جایگزین شدند. 

عکس های Sir Edmund Hillary's Rolex ساعتی را نشان می دهد که به نظر می رسد چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته است - جای تعجب نیست ، با توجه به تمایل این ماجراجو به کارهای باورنکردنی! این قضیه کمی مخدوشاست اما هنوز هم جذاب است. فقط می توان تصور کرد که این خراش های کوچک چگونه بوجود آمده اند.

خیلی سخت می شود که شما بتوانید از میان بهترین برندهای ساعت جهان یک گزینه را به عنوان خرید انتخاب کنید. پیشنهاد ما این هست که بتوانید در خرید اینگونه ساعتها دقت بالاتری داشته باشید. ساعتهایی مانند سیکو - کاسیو - سون فرایدی گزینه های خوبی برای خرید هستند. اما برای خرید گرانترین ساعت مچی مردانه در سایت کوک باش گزینه های خوبی برای تصمیم گیری خرید وجود دارد که می توانید از آنجا بهترین ها را انتخاب کنید.

رولکس اکسپلورر Ref. 6350 ساعت فقط برای یک سال ساخته شده بودند تا اینکه با Rolex Ref جایگزین شوند. 6150. در سال 1959 ، رولکس 6150 با رولکس Ref جایگزین شد.6610 ، که در 36 میلی متر کمی کوچکتر بود و مقاومت در برابر آب را تا عمق 50 متر ارائه می داد.

در سال 1963 ، وقتی Explorer Ref. 1016 معرفی شد. این ساعت با استفاده از حرکت کالیبر 1050 تا سال 1971 تولید می شد. در دومین دوره تولید خود که تا سال 1989 ادامه داشت ، رولکس اکسپلورر مرجع 1016 به حرکت کالیبر 1570 مجهز شد. مدل جدید مقاومت در برابر آب را تا عمق 100 متری ارائه می دهد.

در سال 1989 ، رولکس یک Explorer تازه طراحی شده را راه اندازی کرد ، که دارای یک جعبه ضخیم تر با یک صفحه سیاه براق و شاخص های 3-6-9 در طلای سفید بود. Rolex Explorer Ref. 14270 کاملاً سر و صدا کرد ، زیرا از نظر ظاهری کمی رسمی تر از مدل های "اسپرت" قبلی بود. پلکسی گلاس اصلی با کریستال یاقوت کبود جایگزین شد و حرکت برای کالیبر 3000 عوض شد.

شماره های مرجع محبوب رولکس اکسپلورر

با استفاده از این لیست شماره های مرجع Rolex Explorer ، ساعت مورد علاقه خود را پیدا کنید. در همه شماره های مرجع ساعتهای رولکس ، سه رقم اول نشان دهنده نوع مدل است. در مدل های جدید ، رقم پنجم نشان می دهد که از کدام نوع حاشیه استفاده شده است و رقم ششم نشان دهنده نوع دستبند است.

Rolex Explorer صاحبان قابل توجه را تماشا می کند

پرنس هری انگلیس ، کوهنورد Ed Viesturs و بازیگر تام هاردی همه از طرفداران Rolex Polar یا Rolex Explorer II ref 216570 هستند.

اورلاندو بلوم ، آدام لوین ، جان مایر و جیسون استاتهام همه با لباس Rolex Explorer مشاهده شده اند. 1655 مدل دست نارنجی که به Rolexes "استیو مک کوئین" نیز معروف هستند.

برد پیت ، تام هنکس ، جون هام و ایزابل گولارت در موارد مختلف از ساعت های رولکس اکسپلورر I 39 استفاده کرده اند.

چگونه می توان یک رولکس اکسپلورر جعلی را تشخیص داد

جای تعجب نیست که رولکس اکسپلوررهای تحت مالکیت زیادی تقاضا دارند. بازار جعل و تقلب قدرتمند است و تشخیص تقلبی برای چشم های غیرآموز دشوارتر می شود - حتی ساعت سازان حرفه ای هنگام تشخیص ساعت های رولکس مصنوعی از چیزهای واقعی باید از یک چشم دقیق استفاده کنند. اگر شما امیدوارید که یک Rolex Explorer برای مجموعه خود بخرید ، بسیار مراقب باشید. 

ما توصیه می کنیم فقط مدلهای دارای گواهی خریداری کنید. با این حال ، بعضی مواقع ممکن است وسوسه شوید که تصمیم سریع تری بگیرید. 

این نکات برای تشخیص رولکس تقلبی مفید خواهد بود ، اگرچه مدل های زیادی با ویژگی های منحصر به فرد وجود دارد و بهتر است احتیاط کنید. اکنون که دقت لازم را انجام داده ایم ، در اینجا چند روش برای جعلی بودن رولکس آورده شده است.

قیمت بسیار پایین تر از ارزش بازار است.
کاغذبازی از دست رفته است.
اشکالات آشکار: به دنبال اشتباهات املایی ، مسائل مربوط به فاصله حروف ، خطاهای حکاکی و سایر نشانگرهای تصویری باشید که به نظر نمی رسد از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

شماره مرجع نادرست یا جعلی بین لگ تا ساعت 12 است.

دارای حکاکی موردی است (برخی از مدل های نادر / قدیمی این موارد را دارند ، بنابراین با یک متخصص فورشناسی معتبر بررسی مجدد کنید).

  • ۰۰/۰۵/۲۵
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.