سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

بررسی Microsoft Surface Duo

 

Surface Duo همیشه سرخط خبرها بوده است. این گوشی هوشمند تاشو مبتنی بر سیستم عامل اندروید است و اکنون با تاخیرهای زیادی به صورت آنلاین در دسترس است. Surface Duo یکی از محصولاتی است که حاشیه زیادی دارد و دلیل این حاشیه ها ممکن است تولید Surface Duo توسط مایکروسافت باشد.

  

Surface Duo یکی از محبوب ترین سری های Surface است. اما تفاوت های زیادی بین خانواده سرفیس وجود دارد. در حالی که محصولات سری Surface از سیستم عامل های ویندوز استفاده می کنند ، Surface Duo وارد دنیای اندروید شده است. بدون شک ایجاد یک گوشی اندرویدی تاشو توسط مایکروسافت باعث تعجب بسیاری از ساکنان Redmond شده است. اما پانوس پانای ، مدیر محصولات مایکروسافت ، سیاست جدید ردموندیان را گامی در مسیر درست توصیف کرد.

 

آزمایشات نشان می دهد که Surface Duo از قدرت محاسبات بیشتری نسبت به اکثر محصولات با تراشه اسنپدراگون 855 برخوردار است.همانطور که گفته شد ، Surface Duo محصولی تاشو با دو صفحه نمایش 6.5 اینچی است که هر کدام دارای نسبت ابعاد 4: 3 و وضوح 1800 x 1350 هستند. به این معنی که ، کاربران در کنار هم قرار می گیرند ، یک صفحه نمایش 1.8 اینچی با وضوح 1800 x 2700 ، نسبت ابعاد 3: 2 و تراکم پیکسل 401 پیکسل در هر اینچ دارند. هر دو صفحه از پنل AMOLED ساخته شده و مجهز به محافظ Gorilla Glass 5 است.

 

Surface Duo با دو صفحه نمایش بزرگ ، صفحه های شیشه ای و یک قاب فلزی ، 250 گرم وزن دارد. ردموندی ها محصول خود را فقط به یک دوربین مجهز کرده اند که می توان از آن برای گرفتن عکس سلفی نیز استفاده کرد. از ویژگی های این دوربین 11MP می توان به دیافراگم f / 2.0 ، میدان دید 84 درجه ، فوکوس خودکار تشخیص فاز و اندازه پیکسل 1μm اشاره کرد.

 

محصول جدید ردموندی از دو باتری با ظرفیت کلی 3577 میلی آمپر ساعت استفاده می کند و از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می کند. مایکروسافت 6 گیگابایت رم برای Surface Duo در نظر گرفته است و دو گزینه 128 و 256 گیگابایتی برای ذخیره سازی در اختیار شما قرار می دهد. در حال حاضر ، مدل پایه Surface Duo با قیمت 1399 دلار به فروش می رسد.

منبع

 

  • ۹۹/۰۶/۲۴
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.