سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید بهترین ساعت هوشمند را داشته باشید ، به دنبال یک جک واقعی از همه معاملات هستید. شما به ساعتی احتیاج دارید که سلامت شما را زیر نظر داشته باشد ، تلاش های شما را در هنگام ورزش پیگیری کند ، بین هزینه ها به مدت طولانی دوام بیاورد ، ابزارهای مفیدی مانند چراغ قوه و تایمر داشته باشد و شاید مهمتر از همه ، با قیمت نسبتاً پایینی عرضه شود.

در اینجا در ، ما تمام بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار را آزمایش کرده ایم ، از جمله پیشنهادات همه بزرگترین شرکت ها و همچنین شرکت های تازه وارد و نام های کوچکتر ، به ما این امکان را می دهد که آنها را به طور قطعی رتبه بندی کنیم تا بدانید کدام را باید در نظر بگیرید.

ما همه چیز را امتحان کرده ایم ، از ساعت های درجه یک Apple و Fitbits گرفته تا ساعت های Garmin و ساعت های سامسونگ با ورزش Tizen. همچنین Wear OS وجود دارد که سیستم عامل پوشیدنی خود گوگل است و در سیستم عامل watchOS اپل وجود دارد و با هشدار اسپویلر ، آن را در بسیاری از این دستگاه ها مشاهده خواهید کرد - از جمله Samsung Galaxy Watch 4 ، که یک افزودنی جدید برای این لیست نشان می دهد که سامسونگ از Tizen تغییر می کند.

اگر شما بهترین ساعت هوشمند را برای خود خریداری می کنید ، ارزش خرید بهترین گوشی را نیز برای شما دارد ، زیرا گاهی اوقات بسته به نوع گوشی شما قابلیت های دیگری نیز وجود دارد ، اگرچه برخی از ساعت های هوشمند حتی برای اتصال به تلفن نیاز ندارند. به

باید توجه داشته باشید که سازگاری برخی از ساعت های هوشمند با گوشی های خاص محدود است. به عنوان مثال ، شما نمی توانید از Apple Watch با یکی از بهترین تلفن های Android استفاده کنید.

وقتی هر یک از بهترین ساعت های هوشمند را مرور می کنیم ، طراحی ، مجموعه ویژگی ها ، عمر باتری ، عملکرد ، دستگاه های تناسب اندام ، قیمت و موارد دیگر را در نظر می گیریم ، بنابراین هر عامل برای خرید مهم است ، می توانید مطمئن باشید که آن را در نظر گرفته ایم.
بهترین ساعت های هوشمندی که می توانید در حال حاضر خریداری کنید

Apple Watch SE بهترین ساعت هوشمندی است که می توان در حال حاضر خریداری کرد ، اما تنها در صورتی که صاحب آیفون هستید ، انتخاب مناسبی برای شماست. اگر تلفن Android دارید ، گزینه دوم ما را در این لیست پایین بیاورید.

اگر آیفون دارید ، ممکن است با خود فکر کنید که چرا اپل واچ 6 عنوان بهترین ساعت هوشمند را از ما نمی گیرد؟ این به این دلیل است که Apple Watch SE تقریباً هر کاری را که ساعت هوشمند می تواند انجام دهد انجام می دهد ، اما با قیمت بسیار کمتر.

Apple Watch SE با برخی از مشخصات رده بالا ، طراحی رده بالا و طیف وسیعی از ویژگی ها ارائه می شود که در حال حاضر نمی توانید در هر ساعت هوشمند دیگر آن را دریافت کنید.

عمر باتری بهترین حالت موجود در بازار نیست و صفحه نمایش آن همیشه روشن نیست ، اما اگر از نظر قیمت و قیمت مناسب برای مچ دست بعدی خود انتخاب می کنید ، باید Apple Watch SE را انتخاب کنید.
2. سامسونگ گلکسی واچ 4

سامسونگ گلکسی واچ 4 پوشیدنی است که هیاهوی زیادی در اطراف خود داشت. این باعث می شود که سامسونگ با استفاده از Tizen برای مدلهای اخیر ، به Wear OS بازگردد. اما این Wear OS آنطور که ممکن است می دانید نیست-این یک سیستم جدید است که در کنار سامسونگ طراحی شده و دارای پوستی بسیار شبیه به Tizen در بالا است.

این بدان معناست که شما با عملکرد و برنامه های Wear OS ، همراه با ظاهر و ظاهر Tizen ، از هر دو جهان بهترین استفاده را می کنید.

به این عملکرد عالی ، تناسب راحت ، ساختار سبک و ابزارهای جالب جدید اندازه گیری ترکیب بدنه اضافه کنید ، و این باعث می شود یک ساعت هوشمند برتر باشد ، به ویژه برای کسانی که به دنبال سلامت و تناسب اندام خود هستند.

اما با وجود برخی از ویژگی های آن که نیاز به تلفن سامسونگ دارد و از iPhone پشتیبانی نمی کند ، Samsung Galaxy Watch 4 چیزی نیست که بتوانیم به همه توصیه کنیم. همچنین اگر قبلاً دارای Galaxy Watch اخیر هستید ، ارزش ارتقا ندارد.
3. اپل واچ 6


Apple Watch 6 در لیست بهترین ساعت های هوشمند ما رتبه برتر را به خود اختصاص نداده است ، اما این بهترین دستگاه مطلق است که می توانید در صورت داشتن iPhone داشته باشید. چرا رتبه آن بالاتر از Apple Watch SE نیست؟ زیرا بسیار گرانتر از آن گزینه است.

اپل واچ 6 به طور یکپارچه با گوشی های اپل کار می کند و اگر می خواهید حداقل چند سال از محدوده آیفون استفاده کنید ، باید به آن توجه کنید.

هر چند این یک پیشرفت بزرگ نسبت به Apple Watch 5 نیست. ویژگی های جدیدی مانند نظارت بر اکسیژن خون و چیپست ارتقا یافته وجود دارد ، اما عمدتا این دستگاه مشابه با صفحه نمایش و طراحی دقیق مشابه است.

همه اینها گفته می شود ، اگر دنبال اپل واچ هستید ، این بهترین محصول شرکت است و ممکن است به طور خاص برای شما ساخته شده باشد که مچ دست خود را ببندید و با iPhone خود جفت شوید.
4. Fitbit Versa 3

چیزی از سامسونگ یا اپل نمی خواهید؟ Fitbit Versa 3 ممکن است برای مچ دست شما بهترین باشد و این آخرین ساعت هوشمند این شرکت یکی از بهترین همراهان مچ برای کسانی است که می خواهند روی ویژگی های تناسب اندام تمرکز کنند.

GPS داخلی وجود دارد ، طراحی آن راحت است و صفحه نمایش آن با یک تصویر واضح قابل مشاهده است. مانند ساعت های هوشمند قبلی Fitbit ، این ساعت بیشتر بر تناسب اندام متمرکز است و برای همه مناسب نخواهد بود.

اما برای طرفداران پوشیدنی عمومی ، Fitbit Versa 3 گزینه مناسبی است و مقرون به صرفه تر از سایر گزینه های موجود در این لیست است.
5. سامسونگ گلکسی واچ 3

Galaxy Watch 3 از سامسونگ یکی از بهترین ساعت های هوشمند برای دارندگان اندروید است. البته با iPhone هم کار می کند. این دنباله گلکسی واچ از سال 2018 است و بسیاری از عناصر طراحی آن دستگاه را نگه می دارد اما آنها را اصلاح می کند.

Galaxy Watch 3 دارای یک قاب چرخشی منحصر به فرد است که حرکت در ساعت هوشمند را برای شما لذت بخش می کند. ما دریافتیم که بسیار ساده تر از تلاش برای استفاده از صفحه نمایش است ، کاری که شما باید در بسیاری از بهترین ساعت های هوشمند دیگر در این لیست انجام دهید.

برنامه های موجود در ساعت محدودتر از Wear OS یا watchOS - دو سیستم عامل ساعت هوشمند رقیب - هستند ، اما هنوز هم اصول اولیه را ارائه می دهد و سامسونگ یک ساعت مچی مناسب برای تناسب اندام و همچنین طراحی عالی و عملکردهای بیشتر نیز ارائه کرده است.

اگر از این دستگاه با iPhone استفاده می کنید ، امکانات محدودتر است ، اما هنوز هم با آن دستگاه ها سازگار است. اگر تلفن مورد علاقه شما است ، توصیه می کنیم از Apple Watch استفاده کنید. به طور کلی ، اگر شما به دنبال یک ساعت هوشمند برای ردیابی تناسب اندام خود ، مچ دست خود و موارد دیگر هستید ، بسته کامل آن است.
6. Fitbit Versa Lite

دومین Fitbit برتر در لیست ما Fitbit Versa Lite است ، نسخه مقرون به صرفه تر Fitbit Versa با برخی از ویژگی های حذف شده.

Versa Lite دارای طیف مناسبی از ویژگی های تناسب اندام است ، باتری ای که چند روز برای شما دوام می آورد (و بسیاری از دستگاه های دیگر موجود در این لیست را از بین می برد) و بدنه ای بسیار کوچک و سبک ، و بر روی شما مناسب است. مچ دست به راحتی بدون توجه زیاد به آن

برخی از ویژگی هایی که Versa Lite نسبت به Versa یا Versa 2 و 3 از دست می دهد ، شامل Fitbit Pay ، GPS داخلی و صفحه نمایش کمی چشمگیر است. اگر به دنبال یک ساعت هوشمند خوب با مقرون به صرفه هستید ، ممکن است برخی از این حذف ها برای شما مهم نباشد.
7. Samsung Galaxy Watch Active 2

سامسونگ بهترین قسمت های گلکسی واچ را به این ساعت هوشمند اسپرت تر باریک تر ، سبک تر و مسلما راحت تر تبدیل کرد - سپس نسخه دوم آن ماه ها پس از نسخه اول منتشر شد که شامل چند ویژگی مورد نظر ، از جمله قاب دیجیتال چرخان و نسخه LTE بود.

به طور کلی ، چیز زیادی تغییر نکرده است - که چیز بدی نیست ، زیرا هنوز یک ساعت هوشمند با کیفیت و قیمت مناسب است. Galaxy Watch Active 2 دارای یک صفحه نمایش 1.2 اینچی 360 360 360 است که بسیار روشن و زیبا است اما به اندازه کافی کوچک است و در مقایسه با بسیاری از دستگاه های دیگر در این لیست به مچ دست بسته می شود.

این دستگاه همچنان دارای تمام ویژگی های برتر تناسب اندام است که می توانید از محدوده ساعت Tizen سامسونگ انتظار داشته باشید ، با 39 حالت تمرین ، سنسور ضربان قلب و ECG و برنامه سلامتی با نظارت بر استرس و خواب. حتی راهی برای کنترل فشار خون شما وجود دارد ، اما تا مدتی فعال نمی شود.

در حالی که هنوز مقرون به صرفه تر از ساعت اصلی اپل است ، قیمت آن از ساعت اصلی اصلی افزایش یافته و ارزش آن در مقایسه با رقبا کاهش یافته است. مطمئناً این یک ساعت هوشمند ارزان نیست ، اما در مقایسه با قیمت Galaxy Watch 3 ، ممکن است ترجیح دهید این نسخه را انتخاب کنید که به طور قابل توجهی مشابه است.
8. Honor Magic Watch 2

اگر اهل ورزش شدید اما فکر نمی کنید یک ساعت ورزشی اختصاصی برای شما مناسب است ، آنر مجیک واچ 2 به دلیل مجموعه ای از ویژگی های تناسب اندام ، ممکن است ساعت هوشمند مناسبی برای شما باشد.

Honor Magic Watch 2 طیف وسیعی از ورزشها را که اطلاعات مفصلی را دنبال می کند ، و حتی می تواند مشاوره و بازخورد تمرین را برای فعالیت های خاص ارائه دهد. برای افرادی که به دنبال تناسب اندام هستند عالی است.

ساعت همچنین به مدت طولانی بدون نیاز به شارژ دوام می آورد ، بسته به نسخه ای که خریداری می کنید ، حداکثر تا یک هفته یا دو هفته طول می کشد و ظاهر بسیار زیبایی نیز دارد.

ساعت چند مشکل دارد مانند کمبود نسبی ویژگی های غیر تناسب اندام ، این واقعیت که طراحی آن اغلب می تواند بسیار گرد و خاک داشته باشد و نیاز به تمیز کردن دارد و این واقعیت که بسیاری از ویژگی های تناسب اندام آن در iOS موجود نیست ، اما حتی در آن صورت ما هنوز هم می توان آن را به عنوان یک ساعت هوشمند خوب توصیه کرد.
9. TicWatch Pro 3

TicWatch Pro 3 یکی از بهترین ساعت های Wear OS است - می توانید از آن با iPhone یا تلفن Android خود استفاده کنید - و عمر باتری محکم و همچنین برخی قابلیت های بصری را ارائه می دهد.

این از جدیدترین چیپست Qualcomm Snapdragon Wear 4100 با 1 گیگابایت رم استفاده می کند و ما متوجه شدیم این ساعت هوشمند یکی از قوی ترین دستگاه های این لیست است. برنامه ها به سرعت بارگیری می شوند و ما هیچ زمانی را پیدا نکردیم که در آن منتظر بوت شدن چیزی باشید.

عمر باتری جایی است که این ساعت هوشمند واقعاً می خواند ، اگرچه ساعت هوشمند می تواند بیش از یک ماه در چیزی که این شرکت "حالت ضروری" می نامد دوام بیاورد. آیا می خواهید ویژگی های ساعت هوشمند خود را فعال نگه دارید؟ با شارژ این ساعت هوشمند هنوز سه روز فرصت دارید.

علاوه بر این ، قیمت به این معنی است که از بسیاری از ساعت های هوشمند برتر دیگر نیز کمتر است ، بنابراین نسبت به بسیاری از گزینه های دیگر در این لیست ارزان تر است.
10. اپل واچ 3

صبر کنید ، اپل واچ سه ساله در این لیست چه کار می کند که ما صدای گریه شما را می شنویم؟ اپل واچ 3 شاید بهترین لباس مچی شرکت آیفون نباشد ، اما ارزان ترین است که می توانید در حال حاضر خریداری کنید.

اپل به فروش اپل واچ 3 ادامه می دهد و قیمت تجدید شده در پایین ترین قیمت خود ما را ترغیب کرده است که ساعت هوشمند را در لیست ده تا از بهترین های خود قرار دهیم ، البته در انتها.

این طرح در مقایسه با Apple Watch 6 در بالا - یا Apple Watch 4 و Apple Watch 5 - کمی قدیمی به نظر می رسد ، اما هنوز هم یک قطعه زرق و برق دار مچ دست با بسیاری از فناوری مورد نظر شما است.

همچنین می تواند به آخرین نرم افزار watchOS 7 ارتقا دهد و این را به مجموعه ای عالی از ابزارهای اپل شما تبدیل کند. اگر iPhone ندارید ، برای شما مناسب نیست ، اما اگر به دنبال یک ساعت هوشمند ارزان تر هستید ، این ممکن است عالی باشد.

  • ۰۰/۰۶/۳۰
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.