سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

اگر خود را فردی فعال می دانید و به دنبال بهترین ساعت هوشمند اندرویدی برای نیازهای تناسب اندام خود هستید ، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. Garmin Vivoactive 4 یکی از بهترین ساعت های هوشمند تناسب اندام است که دارای ویژگی های کلیدی مانند GPS ، ذخیره موسیقی ، ضد آب کامل و حتی NFC برای Garmin Pay است. 

این ساعت دقیقاً دارای ساعت هوشمند و ردیاب تناسب اندام است ، بنابراین ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید.

بهترین در مجموع: Garmin Vivoactive 4

Garmin Vivoactive 4 که اواخر سال گذشته معرفی شد ، یکی از جدیدترین و بهترین ساعت های هوشمند این شرکت است که وارد بازار شده است. این دستگاه در مقایسه با نسخه قبلی خود پیشرفت های چشمگیری داشته است ، مانند تمرینات جدید روی صفحه ، دو گزینه تنظیم صدا و ذخیره سازی موسیقی در حال حاضر استاندارد. مسلماً اینها برخی از ارتقاءهای مهم هستند ، اما هزینه زیادی نیز دارند. اگر می توانید از برچسب قیمت سنگین خود بگذرید ، این یک ساعت هوشمند تناسب اندام عالی است که هر حرکت شما را ردیابی می کند. اگر می خواهید یک ساعت مچی در حال اجرا داشته باشید که بتواند به شما در بهبود عملکرد شما کمک کند ، یک انتخاب ایده آل است.

قبلاً Vivoactive فقط در یک اندازه در دسترس بود. با استفاده از این نسخه ، می توانید بین 45 میلی متر یا 40 میلی متر کوچکتر ، معروف به Vivoactive 4S را انتخاب کنید ، اما دارای ویژگی های مشابه برادر بزرگتر خود است. شما همچنین مجبور شدید برای نسخه موسیقی با جدیدترین ساعت هوشمند هزینه بیشتری بپردازید ، اما ذخیره موسیقی در Vivoactive 4 استاندارد است. ویژگی های جدید شامل ردیابی تنفس و هیدراتاسیون ، سنسور Pulse Ox ، نظارت بر قدرت باتری بدن و 20 برنامه ورزشی از پیش بارگذاری شده است. اگر آشنا نیستید ، سنسور Pulse Ox میزان اشباع اکسیژن خون شما را کنترل می کند. باتری بدن به شما امکان می دهد سطح انرژی خود را در طول روز بررسی کنید ، بنابراین می توانید تمرینات و زمان استراحت خود را مطابق آن برنامه ریزی کنید. GPS داخلی به شما این امکان را می دهد تا بدون بیرون آوردن تلفن ، نقشه های خارج از منزل خود را ترسیم کنید و ساعت تا 50 متر در برابر آب مقاوم است.

وقتی همه اینها را با یک تراشه NFC برای Garmin Pay ، عمر باتری هشت روزه در حالت ساعت هوشمند (یا شش ساعت در حالت GPS با موسیقی) و یک طراحی زیبا از جنس استنلس استیل ترکیب کنید ، به راحتی می توان فهمید که چرا این بهترین انتخاب ما است . انتخاب می کند این می تواند پرهزینه باشد و شما فقط چند ساعت رنگ بزرگتر با ساعت بزرگتر دریافت می کنید ، اما برای کسانی که به دنبال پیگیری سلامت و تناسب اندام خود هستند ، چیزهای زیادی برای ارائه وجود دارد.


بهترین ارزش: Withings Move

هنوز برای یک ساعت هوشمند کامل آماده نیستید؟ ممکن است انتخاب مناسب باشد. به جای داشتن صفحه لمسی و سیستم عامل بر روی دستگاه ، حرکت به شکل یک ساعت سنتی با عقربه های فیزیکی شکل می گیرد. با وجود ظاهر جداگانه ، Move در واقع یک همراه خوب برای تناسب اندام است.

با Withings Move ، ردیابی فعالیت 24 ساعته ، ردیابی خواب ، تشخیص خودکار ورزش و ضد آب تا 50 متر را دریافت می کنید. اگرچه عدم وجود GPS داخلی یک مشکل است ، اما تا زمانی که تلفن خود را با خود حمل می کنید ، می توانید دوچرخه های خود را در حالت کار قرار دهید. همه داده های شما با برنامه Withings 'Health Mate همگام سازی می شود ، که می تواند با Google Fit ، Fitbit ، MyFitnessPal و Apple Health همگام سازی شود.

اگر اصلاً نمی خواهید با شارژ کردن خود زحمت داشته باشید ، قدردانی می کنید که Withings Move به لطف باتری قابل تعویض می تواند تا 18 ماه دوام بیاورد.


بهترین برنامه Fitbit: Fitbit Versa 3

در مورد Fitbit Versa 3 حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد. این دستگاه عالی است که بهترین ویژگی های تناسب اندام شرکت را با موفقیت و ویژگی های بارز ساعت هوشمند ترکیب می کند. این مدل GPS داخلی (در نهایت!) ، شش روز عمر باتری ، فناوری بهبود ضربان قلب ، دقیقه های منطقه فعال و Fitbit Pay را ارائه می دهد. همچنین از طراحی جدیدی برخوردار است که نسبت به نسخه قبلی خود باریک تر و ظریف تر است. همچنین دارای میکروفون و بلندگوی داخلی است که استفاده از دستیارهای صوتی را آسان می کند. ناگفته نماند که اکنون می توانید تماس های بلوتوث را از مچ دست خود مدیریت کنید.

از نظر تناسب اندام ، Versa 3 تمام ویژگی هایی را که انتظارش را دارید به شما ارائه می دهد ، مانند نظارت بر ضربان قلب 24/7 و همچنین ردیابی فعالیت ها ، مراحل خواب و سلامت زنان. همچنین از مزایای تمرینات روی صفحه که شما را در هر مرحله راهنمایی می کند ، لذت خواهید برد. تا 50 متر در برابر آب مقاوم است. ویژگی جدید Active Zone Minutes به شما کمک می کند با ورود به منطقه ضربان قلب مورد نظر خود بیشترین بهره را از تمرینات خود ببرید.

اگر مجموعه کاملی از باندهای Fitbit Versa قبلی را جمع آوری کرده اید ، ممکن است از دانستن اینکه با نسخه جدید سازگار نیستند ناامید شوید. Versa 3 نوارهای بی نهایت جدید این شرکت را با یک سیستم انتشار سریع و آسان برای استفاده معرفی می کند. طبق معمول با پوشیدنی های Fitbit ، انتخاب برنامه تا حدودی محدود است.

بهترین سیستم عامل پوشیدنی: TicWatch Pro 3

شاید گران باشد ، اما TicWatch Pro 3 قطعاً بهترین ساعت هوشمند تناسب اندام برای کاربران Wear OS است. این دستگاه نه تنها صفحه نمایش دو لایه و عمر باتری برتر این شرکت را ارائه می دهد ، بلکه ویژگی های بسیار دیگری را نیز برای تجربه پوشیدنی عالی ارائه می دهد. حالت های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که طول عمر باتری ساعت را تعیین می کند. حالت روزانه به شما امکان می دهد از همه ویژگی های مهم استفاده کنید ، اما باید روزانه آن را شارژ کنید. حالت گسترده به شما امکان می دهد از ویژگی های کلیدی استفاده کنید و فقط هر چند روز یکبار نیاز به شارژ مجدد دارد. در حالت اولیه و تنها برخی ویژگی ها فعال است ، TicWatch Pro 3 می تواند تا 45 روز دوام بیاورد.

این ساعت هوشمند با اندازه 47 میلی متر ، یک ساعت هوشمند نسبتاً بزرگ است. Mobvoi می گوید این طراحی را بهبود بخشیده است ، که در حال حاضر 30 درصد سبک تر است. کیس هنوز بزرگ است ، اما خوب است که شرکت تلاش کرده است تا آن را حتی سبک تر کند. سایر بهبودها شامل افزودن Snapdragon Wear 4100 است که منجر به عملکرد سریعتر می شود. شما برخی از برنامه های جدید و به روز شده ، از جمله TicExercise و TicPulse را دریافت می کنید. همچنین TicOxygen برای ردیابی SpO2 ، TicHearing برای تشخیص و هشدار نویز ، TicBreathe برای تمرین تنفس و TicZen برای نظارت بر سطح استرس با استفاده از داده های ضربان قلب وجود دارد.

اگر اندازه این ساعت هوشمند یا قیمت گزاف آن شما را ناراحت نمی کند ، ممکن است این ساعت هوشمند برای شما باشد. این یک مثال عالی از آنچه خلیفه ارائه می دهد است. از عملکرد سریعتر پردازنده جدید ، طراحی بهتر ، سنسورهای جدید سلامتی و برنامه های بیشتر لذت خواهید برد.


بهترین باتری: Garmin Venu 2

اگر نمی خواهید ساعت خود را هر چند روز یکبار شارژ کنید ، باید به دنبال بهترین ساعت هوشمند تناسب اندام با عمر طولانی باتری باشید. در این صورت ، باید نگاهی به Garmin Venu 2 بیندازید. این یکی از جدیدترین مدل های این شرکت است ، بنابراین ویژگی های جدیدی را برای تجربه عالی ردیابی تناسب اندام در اختیار شما قرار می دهد. مهمتر از همه ، شما می توانید تا 11 روز عمر باتری را در حالت ساعت هوشمند با Garmin Venu 2 بدست آورید. مدل کوچکتر 40 میلی متری حداکثر 10 روز عمر باتری را ارائه می دهد ، که چشمگیر است. شما همچنین یک حالت ذخیره باتری دارید که به شما کمک می کند عمر باتری خود را بیشتر کنید.

Venu 2 در یک قاب 45 میلی متری (یا 40 میلی متر در صورت انتخاب مدل کوچکتر 2S) عرضه می شود و دارای صفحه نمایش AMOLED عالی است. هر دو مدل با نوارهای قابل تعویض سازگار هستند. گزینه های مختلفی برای انتخاب سبک وجود دارد ، بنابراین هنگام خرید ساعت هوشمند Garmin نگران نباشید که عشق خود را به مد فدا کنید. ناگفته نماند ، شما از بسیاری از ویژگی های تناسب اندام ، از جمله GPS داخلی ، ردیابی فعالیت/خواب ، 25+ حالت ورزشی ، نظارت بر ضربان قلب ، ضربان قلب ، باتری بدن و ردیابی سلامت زنان لذت خواهید برد. همچنین با Garmin Pay از فضای ذخیره سازی موسیقی و پرداخت های NFC استفاده می کنید.

برخی ویژگی های جدید از جمله بهبود ردیابی خواب وجود دارد. اکنون از طریق Firstbeat Analytics نمره خواب دریافت می کنید که بر اساس کیفیت و کمیت خواب شب قبل شما است. همچنین ، به جای باز کردن برنامه تلفن همراه ، می توانید آمار خواب خود را در ساعت مشاهده کنید.


بهترین انتخاب ارتقاء: Samsung Galaxy Watch Active 2

Galaxy Watch Active 2 طرحی کاملاً جمع و جور ، سبک و زیبا را به کاربران ارائه می دهد. به لطف قاب خازنی جدید ، یک صفحه لمسی خیره کننده AMOLED با مسیریابی آسان دریافت خواهید کرد. سیستم عامل Tizen نرم و روان است اما اگر در نرم افزار تازه کار هستید ممکن است مدتی طول بکشد. چه مدل 40 میلی متر و چه 44 میلی متر را انتخاب کنید ، تقریباً 2-3 عمر باتری خواهید داشت. از آنجا که این یک ساعت هوشمند واقعی است ، می توانید انتظار داشته باشید که هر دو روز یکبار آن را شارژ کنید.

همانند نسخه قبلی خود ، Active 2 مجموعه ای از ویژگی های ردیابی سلامتی و تناسب اندام را ارائه می دهد. این دستگاه مجهز به GPS داخلی ، ردیابی خودکار فعالیت ها ، نظارت بر ضربان قلب ، ردیابی خواب و همچنین ردیابی مصرف آب ، غذا و کافئین است. ویژگی جدید و بهبود یافته Running Coach اکنون شتاب سنج های بلادرنگ را در اختیار شما قرار می دهد ، به همراه تجزیه و تحلیل انتظارات شما از جلسه قبل از شروع.

برخی از به روز رسانی های اخیر باعث بهبود این ساعت هوشمند شده است. در حال حاضر شما قابلیت تجزیه و تحلیل در حال اجرا را دریافت خواهید کرد تا به شما کمک کند دونده بهتری شوید ، سطح خود را ارتقا دهید و از صدمات جلوگیری کنید. Galaxy Watch Active 2 می تواند حداکثر VO2 را اندازه گیری کند ، که نشان می دهد حداکثر میزان اکسیژن مورد استفاده در فعالیت های شدید است. یک ویژگی نظارت بر فشار خون و سنسور الکتروکاردیوگرام (ECG) برای تشخیص آریتمی نیز موجود است.

البته ، بسیاری از ویژگی های ساعت هوشمند وجود دارد که می توانید با آنها بازی کنید. از اعلان های تلفن هوشمند ، Samsung Pay ، اتصال Wi-Fi و ذخیره موسیقی پشتیبانی خواهید کرد. داشتن مدل LTE یک ارتقاء عالی است ، به خصوص اگر به دنبال یک ساعت هوشمند خوب هستید. به خاطر داشته باشید که هزینه آن بیش از یک مدل بلوتوث است. یادگیری سیستم عامل Tizen مدتی طول می کشد و پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث در بهترین حالت متوسط است.

بهترین انتخاب ممتاز: Apple Watch Series 6

اگرچه تغییرات زیادی در Apple Watch Series 6 نسبت به نسخه قبلی خود ایجاد نشده است ، اما هنوز هم برای کاربران iOS یک ساعت مچی عالی است. از مزایای زیادی برخوردار خواهید بود ، از جمله نظارت بر ضربان قلب ، GPS داخلی ، ارتفاع سنج همیشه برای ردیابی ارتفاع ، نظارت بر اکسیژن خون (SpO2) ، ردیابی خواب ، Apple Pay و 5 دستگاه مقاومت در برابر آب دستگاه های خودپرداز.

طراحی این بار عمدتاً مشابه است. با این حال ، اکنون گزینه های اضافی رنگی خواهید داشت: آبی ، قرمز ، طلایی و گرافیت. گزینه های جنس بدنه شامل آلومینیوم ، فولاد ضد زنگ و تیتانیوم است. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید ، اپل با این نسخه نسخه سرامیکی را کنار گذاشت. همچنین می توانید با این دستگاه یک پردازنده S6 جدید تهیه کنید. این شرکت می گوید اپل واچ سری 6 سریعتر و طولانی تر از نسخه قبلی خود کار می کند.

اپل تمام تلاش خود را می کند تا با دیگر ساعت های هوشمند تناسب اندام موجود در بازار همگام شود. این مدل جدید Apple Fitness+را معرفی می کند ، یک سرویس اشتراک که شامل کتابخانه ای از تمرینات ویدئویی است. کاربران می توانند تمرین موردنظر خود را انتخاب کنند و این ویدیو را بر روی دستگاه Apple دلخواه شما نمایش می دهد. در حین تمرین ، داده های زمان واقعی Apple Watch شما به راحتی روی صفحه نمایش داده می شود.

منبع

https://mobna.doodlekit.com/blog/entry/16695797/-2021

 

  • ۰۰/۰۶/۳۰
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.