سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

اپل در مورد آیفون 12 جدید و دوام آن نسبت به مدل قبلی بسیار مانور داده است و حتی در مورد مارک های دیگر نیز رجزخوانی کرده است.

این شرکت برای ساخت آیفون 12 از پوشش محکم تری به نام Ceramic Shield استفاده کرده و ادعا می کند مقاومت آن در برابر سقوط از ارتفاع چهار برابر شده است.

یک فیلم تست جدید تصادف برای آیفون 12 و آیفون 12 پرو منتشر شده است که دوام و مقاومت واقعی محافظ سرامیکی را نشان می دهد.

اخیراً دو فیلم در YouTube منتشر شده است که دوام محافظ سرامیکی را در برابر خراش و شکستگی نشان می دهد. MobileReviewsEH از معیاری برای دوام شیشه iPhone 12 و iPhone 12 Pro در مقایسه با iPhone 11 سال گذشته استفاده کرد.

فشارسنج صفحه را فشار داده و در نیوتن اندازه گیری می کند. صفحه آیفون 12 با 443 N شکسته شد ، در حالی که صفحه آیفون 11 با 352 N شکست.

خراش ها با سکه و چاقو مورد آزمایش قرار گرفتند و به طرز شگفت انگیزی سپر سرامیکی در برابر آنها مقاومت کرد. آیفون 11 در تست سختی Mohs در سطح 6 به راحتی خراشیده شد ، در حالی که آیفون 12 در سطح 7 خراشیده شد.

تست تصادف آیفون 12 و آیفون 12 حرفه ای که توسط EverythingApplePro انجام شده و مقاومت دستگاه را اندازه گیری کرده است. آیفون 12 از آزمایش افتادگی جان سالم به در برد. با این حال ، بدنه آلومینیومی آیفون 12 در اولین تصادفات بسیار شکننده به نظر می رسد.

ضربه گیر سرامیکی در مقابل آزمایش افت از ارتفاع مقاومت کرده و سرانجام با سقوط آیفون 12 از ارتفاع بیش از 3 متر شکست. با این حال ، آیفون 12 پرو نیز از آزمایش افت 3 متری جان سالم به در برد ، اما پس از آزمایش ظاهر ، هر دو مدل تغییر شکل داده اند.

این آزمایش نشان داد که کمک فنر سرامیکی تا چه اندازه قوی است و بدون شک می توان نتیجه گرفت که شیشه جلو اتومبیل جدیدترین سری آیفون 12 اپل نسبت به مدل های قبلی بسیار قویتر و نسبتاً قوی تر است.

 

منبع خبر

 

  • ۹۹/۰۸/۰۵
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.