سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

مایکروسافت اخیراً در یک پست وبلاگ جدید اظهار داشت که حملات سایبری از کره شمالی و روسیه شرکت هایی را که قصد تولید واکسن کرونا را دارند هدف قرار داده است.

این شرکت ادعا می کند این حملات هفت شرکت دارویی و محقق برجسته در ایالات متحده ، کانادا ، فرانسه ، هند و کره جنوبی را هدف قرار داده است.

طبق گفته مایکروسافت ، بیشتر حملات توسط پروتکل امنیتی آن مسدود می شوند. همین وبلاگ گزارش داد که هکرها از روشهای مختلفی برای حمله الکترونیکی به سازندگان واکسن کرونا استفاده کرده اند.

برت نوشت: "این نگران کننده است که اکنون از حملات سایبری برای برهم زدن سازمانهای بهداشتی که با بیماریهای همه گیر مبارزه می کنند ، استفاده می شود." ما معتقدیم که این حملات غیر منطقی است و باید توسط همه اعضای جامعه جهانی محکوم شود. "

ویروس کرونا به طور فزاینده ای در ایالات متحده و سراسر جهان در حال شیوع است ، اما علائم امیدوار کننده ای از تولید واکسن نیز وجود دارد.

Pfizer و BioNTech ادعا می کنند که واکسن آنها 90٪ در مسدود کردن عروق کرونر در آزمایشات بالینی موثر است. این داده های اولیه توسط محققان مستقل بررسی نشده است ، اما به گفته کارشناسان این خبر "بسیار دلگرم کننده" است.

منبع
 

  • ۹۹/۰۸/۲۷
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.