سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

قاب تبلت Microsoft Surface Dou از پلاستیک ساخته شده است که می تواند یکی از دلایل نازکی و لاغری دستگاه باشد. اما به نظر می رسد که این لاستیک دارای نقص بوده و به راحتی می شکند.

این حداقل تجربه ای است که برخی از کاربران این محصول در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند.

در اواسط ماه آگوست ، مایکروسافت مشخصات و قیمت این تبلت بی نظیر را اعلام کرد ، سپس آن را در بازار عرضه کرد. این دستگاه دارای دو صفحه نمایش 5.6 اینچی OLED است که با یک قاب پلاستیکی احاطه شده اند و در حال حاضر 1399 دلار قیمت دارد.

ماه گذشته کانال YouTube "JerryRigEverything" ویدیویی را برای آزمایش مقاومت دستگاه منتشر کرد که علی رغم قاب پلاستیکی ، Surface Dou مقاومت بالایی در برابر خم شدن دارد.

اما وقتی iFixit دستگاه را کالبد شکافی کرد ، متوجه شد که رایانه لوحی نمی تواند به درستی قابل تعمیر باشد و به آن امتیاز 2 از 10 می دهد.

با توجه به همه اینها ، دارندگان سرفیس دو در Reddit ارسال کردند که قاب پلاستیکی دستگاه در نزدیکی پورت USB-C شکسته است.

به نظر می رسد اگر چنین اتفاقی برای شخصی بیفتد ، در اوایل عرضه. با گذشت زمان ، تعداد افرادی که فریم دستگاه آنها خراب است افزایش می یابد. در همان پست ، تعداد دیگری از مالکان نیز مشکلی مشابه را گزارش کردند.

کالبد شکافی iFixit Surface Dou نشان داد که پورت USB-C مستقیماً به مادربرد لحیم شده است و اگر پورت به اندازه کافی آزادانه برای شکستن قاب حرکت می کند ؛ با گذشت زمان ، این پورت نیز آسیب دیده و قطع می شود.

منبع

  • ۹۹/۰۷/۱۴
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.