سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

لپ تاپ های ایسوس یکی از محبوب ترین لپ تاپ های جهان است. در ایران این لپ تاپ ها به دلیل عملکرد مناسب و قابل اعتماد در بین گزینه های اول خریداران قرار دارند.
در این راستا استفاده از خدمات مناسب پس از فروش و همچنین تعمیرات تخصصی لپ تاپ های ایسوس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اولین مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس در کشور ما و خدمات پس از فروش به عنوان نماینده مجاز ایسوس (L.P.S). این مرکز یکی از بهترین فروشندگان معتبر ایسوس است که بیش از یک دهه فعالیت خود را انجام داده است.

خرید تمام قسمت های ایسوس

اگر از طرفداران برند ایسوس هستید ، یکی از معتبرترین فروشگاه هایی است که می توانید برای خرید لوازم جانبی ایسوس پیدا کنید. این مرکز دارای فروشگاهی مجهز است که در آن انواع کیبورد ، آداپتورهای اصلی ، درایور لپ تاپ ، باتری ، RAM ، CPU و مادربرد قابل حمل ایسوس با چراغ های قابل حمل LED و صفحه نمایش های LCD پیدا خواهید کرد.

با دسترسی به قسمت هایی از این فروشگاه ، دیگر نگران استفاده نکردن از لپ تاپ خود نخواهید بود. ایسوس در اسرع وقت قطعات کاملاً اورجینال را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد و این فروشگاه که فقط در تهران افتتاح می شود ، به زودی با راه اندازی یک فروشگاه آنلاین ، به تمام نقاط کشورمان خدمت می کند. نگرانی های شما کاملاً در سراسر کشور مرتفع خواهد شد.

همه ما با گارانتی و خدمات پس از فروش تجربه بدی داریم. بسیاری از شرکت هایی که تضمین محصول را ارائه می دهند ، به بهانه های مختلف ، مسئولیت های خود را رد

می کنند و به تعهدات خود عمل نمی کنند.
به همین دلیل ، بسیاری از ما معمولاً هنگام خرید وسایل برقی ، حساب ویژه ای را روی escrow باز نمی کنیم. اما به عنوان نماینده ایسوس ، این شرکت در طی یک دهه گذشته توانسته است خدمات بی نظیری به مشتریان ارائه دهد.

تعمیر لپ تاپ ایسوس از همه مدل ها و همه رنگ ها!
 هنگامی که در مرکز هستید ، لپ تاپ شما توسط متخصصان بررسی می شود. در صورت نیاز به تعمیر لپ تاپ شما ، با ارائه یک فاکتور و ضمانت رسمی ، تعمیر و تحویل داده می شود. اگر تعمیرات لپ تاپ ایسوس شما طولانی تر است ، می توانید با خیال راحت یک رسید رسمی و معتبر را دریافت کرده و لپ تاپ را در این موقعیت قرار دهید.

 

منبع خبر

  • ۹۹/۰۵/۱۵
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.