سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰


شرکت سامسونگ از تولید و بازاریابی گوشی های اندرویدی راضی است. مشارکت شرکت همیشه یک رکورد خاص جهانی در زمینه کالا و تولید است.

اما ممکن است در برخی از کشورها بدن بزرگی برای شخص وجود داشته باشد. یکی از بحث برانگیزترین معاملات در رابطه با شرکت سامسونگ ، اپل در ایالات متحده است.

بیانیه های جهانی به سامسونگ اولین مورد در سه ماهه سوم است ، زیرا بر اساس 21.9٪ از هدف است. LG قفل نشده 14.7٪ ، هواوی 14.1٪ ، شیائومی 11.9٪ و اپل 11.9٪ دارند.

افشای اطلاعات از Strategy Analytics به جدیدترین ممنوعیت دستگاه آیفون 12 ممنوعیت تجربه تجارت اعتیاد آور توسط شرکت اپل. دستگاه جدید آیفون را در ماه سپتامبر به طور دائمی در بازار نشان می دهید. اما این موضوع کلی است ، در اواخر اکتبر ، موضوعی است که برای اطرافیان معنا در دسترس است.

در تولید تلفن های سامسونگ در جهت ایالات متحده بسیار زیاد است تا اوج تقاضا برای شرکت از میانگین متوسط ​​برای این شرکت ، از جمله در گلکسی نوت 20 و گلکسی Z Fold 2.

برای اولین بار از سه ماهه دوم سال 2017 ، سامسونگ بیش از یک اپل در بازار ایالات متحده خریداری کرده است و می تواند از موقعیت قبلی خود در بازار ایالات متحده استفاده کند.

بین جولیو و سبتامبر ، دسترسی سامسونگ به استانهای متحده به 33.7 ٪ ، بیش از 6.7 ٪ در مقایسه با خود ، بیش از عموم مردم است.

منبع 
 

  • ۹۹/۰۸/۲۱
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.