سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰


مشخصات Xiaomi Redmi Note 9:

    نمایشگر IPS 6.53 اینچی با رزولوشن 1080 x 2340 پیکسل (395 ppi)

    چیپست MediaTek Helio G85

    4 گیگابایت رم

    حافظه داخلی 128 گیگابایتی با درگاه microSD جداگانه

    دوربین اصلی چهارگانه 8/28/2/2 مگاپیکسلی

    دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی

    باتری 5020 میلی آمپر ساعت

    شارژ سریع 18W

    حسگر اثر انگشت روی جلد پشت

    مجهز به فرستنده مادون قرمز ، جک هدفون 3.5 میلیمتری و درگاه USB-C است

    مجهز به NFC (در برخی مدل ها)

    بدنه پلاستیکی

    وزن 199 گرم

    ابعاد 162.3 x 77.2 x 8.9 میلی متر

    به رنگ خاکستری ، سبز و سفید موجود است

    قیمت مدل در دست بررسی از 4،500،000 تا 5،000،000 تومان است


شیائومی ردمی نوت 9 یک گوشی میان رده جذاب ، حداقل روی کاغذ است و دارای ویژگی های جالبی از قبیل امکان معکوس شارژ سایر دستگاه های 9W ، فرستنده مادون قرمز و دوربین چهارگانه ، حافظه داخلی کافی و رم برای یک دستگاه میان رده است. خیلی گران نیست در حال بودن Redmi Note 9 اولین گوشی با چیپست MediaTek Helio G85 است که به سمت ما آمد و برای اولین بار قصد داریم عملکرد آن را با سایر چیپستهای موجود در همان دسته مقایسه کنیم.

Redmi Note 9 از نظر ظاهری بسیار شبیه به برادرش Redmi Note 9S است ، اما اختلافات در داخل بیشتر است. ابعاد بدنه هر دو گوشی بسیار نزدیک یکدیگر هستند ، اما قاب پشتی 9S از شیشه ساخته شده است. از دیگر تفاوت های این دوربین 9S می توان به صفحه نمایش بزرگتر 6.67 اینچی با پشتیبانی HDR10 ، تراشه Snapdragon 720G ، ترکیب RAM 64.4 و 128.6 GB ، حافظه داخلی ، دوربین ماکرو و سلفی با کیفیت بالا (5 و 16 مگاپیکسلی) و سنسور اشاره کرد. اثر انگشت در قاب جانبی گوشی قرار دارد.

شاید فکر کنید که با این تفاوت ها ، Redmi Note 9S از هر نظر بهتر است. در حالی که Redmi Note 9 نیز مزایای خاص خود را دارد. Redmi Note 9 تقریباً 10 گرم سبک تر است و صفحه نمایش کم حجم تر برای بسیاری از کاربران راحت تر خواهد بود. اما مهمترین ویژگی Redmi Note 9 این است که می توان از آن به عنوان پاوربانک با خروجی 9W قابل قبول استفاده کرد ، در حالی که 9S چنین نیست.

کیفیت طراحی و ساخت

Redmi Note 9 در سه رنگ موجود است: Green Forest ، Midnight Grey و Polar White. مدلی که ما داریم سبز است ، با طراحی خاص و چشمگیر در قسمت پشتی. در Digito ، برخی می دانند که طراحی گوشی بسیار ساده است ، برخی رنگ مات جلد پشت را جذاب می کنند. Redmi Note 9 در مقایسه با بسیاری از تلفن های دیگر با همان اندازه ، از نظر ارتفاع و شکل سنگین به نظر می رسد و برخلاف Redmi Note 8 ، قاب پشت شیشه ای وجود ندارد ، اما در عوض باتری با ظرفیت بیشتری را می بیند و در نتیجه ما سنگین تر هستیم. همه اینها باعث می شود تا میانه جدید حدود 10 گرم بیشتر از نوت 8 وزن داشته باشد.

نشان دادن

شیائومی تلفن میان رده خود را به صفحه نمایش IPS 6.53 اینچی مجهز کرد. وضوح صفحه نمایش 1080 در 2340 پیکسل ، 19.5 تا 9 است و طبق گفته شیائومی میزان روشنایی آن 450 لومن است. رنگ و کنتراست Redmi Note 9 برای گوشی میان رده متوسط ​​و قابل قبول است. این تلفن همچنین از HDR10 پشتیبانی نمی کند. در حالی که Redmi Note 9S از این ویژگی پشتیبانی می کند.

نرم افزار و رابط کاربری

Redmi Note 9 با اندروید 10 همراه با رابط MIUI 11 عرضه شده است ، و نسخه امنیتی امنیتی patch Android در زمان بررسی ژوئن 2020 است. XIomi UI از طراحی زیبایی برخوردار است ، اما اگر شما مثل من کاربر قدیمی گوشی های شیائومی نیستید ، باید جستجو کنید برای من مدت طولانی ساده ترین گزینه ها را در فهرست های پیچیده تلفن مانند تنظیم صفحه خاموش یا جستجوی تنظیمات پیدا کنید.

سخت افزار


MediaTek Helio G85 قلب تپنده Redmi Note 9 است. در مقایسه با نسل قبلی (Helio G80) ، G85 تغییراتی را ایجاد کرده است که مهمترین آنها افزایش ساعت GPU از 950 مگاهرتز به 1000 مگاهرتز است که البته تفاوت چندانی در عملکرد گوشی ندارد.

Helio G85 در معماری 12 نانومتری ساخته شده و از هشت هسته پردازشی در دو گروه استفاده می کند. خوشه اول شامل دو هسته پوسته قدرتمند A75 است که در 2GHz با ساعت تنظیم می شوند و گروه دوم که دارای شش هسته از Cortex A55 است که در 1.8GHz ثبت شده اند ، کارهای سبکتری را انجام می دهند. علاوه بر این پردازنده گرافیکی گوشی Mali-G52 MC2 است. تلفن میان رده شیائومی در دو مدل با ترکیبی از رم و حافظه داخلی 3 ، 64 گیگابایت ، 4 و 128 گیگابایت (مدل مورد بررسی) ارائه می شود.

منبع

  • ۹۹/۰۵/۰۷
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.