سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

در روزهای اخیر ، بسیاری از شرکت ها از تلفن های بازی خود رونمایی کرده اند که همه از سخت افزار قدرتمند استفاده می کنند.

Asus Ragphone 3 که به تازگی راه اندازی شده است ، اخیراً لنوو لژیون تلفن دوئل Lenovo و اخیراً راه اندازی شده Nubia Red Magic 5S باید با یک رقیب جدید در بازار رقابت کنند.

در روزهای اخیر ، بسیاری از شرکت ها از تلفن های بازی خود رونمایی کرده اند که همه از سخت افزار قدرتمند استفاده می کنند. Asus Ragphone 3 که به تازگی راه اندازی شده است ، اخیراً لنوو لژیون تلفن دوئل Lenovo و اخیراً راه اندازی شده Nubia Red Magic 5S باید با یک رقیب جدید در بازار رقابت کنند.

اسمارت فون جدید با نام Xiaomi Black Shark 3S خیلی بهتر از مدل قبلی خود نیست اما هنوز هم یک دستگاه قدرتمند است. با وجود معرفی چیپست اسنپدراگون 865 پلاس ، شیائومی تصمیم گرفت تجهیزات جدید محصول خود را با پردازنده اسنپدراگون 865 ادامه دهد.

طبق گفته XDA-Developers ، این تلفن بازی مجهز به 12 گیگابایت رم LPPDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 است ، این دوربین با نسخه قبلی هیچ تفاوتی ندارد و هنوز هم از یک دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 64 ، 13 و 5 مگاپیکسلی استفاده می کند. آیا تو. در قسمت جلوی دستگاه یک سنسور 20 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی وجود دارد.

Xiaomi Black Shark 3S

این دستگاه به باتری 4،720 میلی آمپر ساعتی مجهز است و قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 65W از طریق USB Type-C است.این دستگاه دارای جک هدفون 3.5 میلی متری و دومین درگاه شارژ مغناطیسی است که از 18W شارژ پشتیبانی می کند.

شیائومی Black Shark 3S مجهز به صفحه نمایش 6.67 اینچی با سرعت تازه سازی 120 هرتز است که عملکرد بهتری نسبت به صفحه نمایش 90Hz قبلی دارد. این دستگاه از رابط کاربری Joy UI 12 استفاده می کند ، که شامل ویژگی های جدیدی مانند "فشار صفحه نمایش 4.0" برای لمس سه بعدی و "کنترل صدا 2" برای تغییر تنظیمات با استفاده از دستورات صوتی در حین بازی است.

Xiaomi Black Shark 3S

این تلفن هوشمند Xiaomi در سه نسخه مختلف به شرح زیر در دسترس خریداران است:

    حافظه داخلی 12 گیگابایتی + 128 گیگابایت: 573 دلار
    حافظه داخلی 12 گیگابایتی + 256 گیگابایت: 616 دلار
    حافظه داخلی 12 گیگابایتی + 688 گیگابایت: 688 دلار

این دستگاه از 5 آگوست شروع به فروش می کند و خریداران می توانند آن را به رنگ مشکی و آبی سفارش دهند.

 

منبع

 

  • ۹۹/۰۵/۱۱
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.