سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال رایانه لپ تاپ برای بازی بازی یا ویرایش فیلم هستید ، گزینه های زیر گزینه مناسبی برای شما نیست زیرا لپ تاپ ها و محصولات ارائه شده در این بازه قیمتی بیشتر برای گشت و گذار در وب ، ورود اطلاعات ، تماشای فیلم ، پخش موسیقی ، نوشتن موسیقی و ساخت چنین مواردی هستند.

به راحتی می توانید یک لپ تاپ ویندوز یا Chromebook را با قیمت حدود 3 میلیون تومان خریداری کنید ، اما باید در نظر داشته باشید که اشکال اصلی لپ تاپ ها در حدود 3 میلیون تومان از ظرفیت حافظه داخلی محدود است زیرا تولید کنندگان این محصولات قیمت خود را پایین می آورند. آنها حافظه کم ظرفیت را روی آنها نصب می کنند.

به عبارت ساده تر ، اگر به دنبال یک لپ تاپ تجاری سبک وزن مانند تماشای فیلم و مرور YouTube هستید ، توصیه می کنیم با خیال راحت یکی از این محصولات را خریداری کنید. اما اگر می خواهید همزمان با استفاده از لپ تاپ چندین کار انجام دهید یا برنامه ها و بازی های سنگین را با آن اجرا کنید ، باید محصولاتی را جستجو کنید که در دسته لپ تاپ های 500 دلاری قرار می گیرند.

همچنین می توانید برای کارهای سبک مانند بررسی ایمیل ، مرور وب ، نوشتن و ویرایش متن به Chromebooks اعتماد کنید. بیشتر Chromebook ها عملکرد بی صدا و قابلیت حمل بالایی دارند و کاربر می تواند در هر شرایطی از آنها استفاده کند.

از لپ تاپ 3 میلیون تومانی چه انتظاری باید داشته باشیم؟

نکته اول این است که اگر به دنبال 3 میلیون تومان به دنبال لپ تاپ جدید هستید ، انتظار نداشته باشید که یک پردازنده Intel Core i3 را با آن بدست آورید ، زیرا این پردازنده به تنهایی حدود 200 دلار قیمت دارد. بیشتر لپ تاپ ها در بازه قیمتی 3 میلیون تومان به پردازنده های Atom یا Celeron مجهز هستند ، اما این تراشه ها نیز از قدرت کافی برای انجام کارهای سبک برخوردار هستند. اغلب این دستگاه ها به رم 2 گیگابایتی مجهز هستند ، اما اگر خوش شانس باشید ، می توانید برخی از آنها را با رم 4 گیگابایتی پیدا کنید.

ما همیشه گفته ایم که هنگام خرید لپ تاپ ، ابتدا به نیازها و سپس مارک مورد نظر خود فکر کنید ، با این وجود اگر می خواهید از یک لپ تاپ اقتصادی یا خواستار استفاده کنید ، بهتر است ابتدا به محصولات ایسوس ، دل ، ایسر ، لنوو و HP بروید. . در این مقاله 10 مورد از بهترین لپ تاپ ها با قیمت کمتر از 3 میلیون تومان در بازار ارائه کردیم.

بهترین لپ تاپ ها با قیمت کمتر از 3 میلیون تومان در بازار با یک نگاه

اسب جریان

ASUS L402 WA - EH21 (ASUS L402WA-EH21)

Lenovo Chromebook 100E (LENOVO CHROMEBOOK 100E)

لپ تاپ HP STREAM LAPTOP 11 - Y010NR (لپ تاپ HP STREAM LAPTOP 11-Y010NR)

Acer Chromebook CB3 - 131 - C3SZ (ACER CHROMEBOOK CB3-131-C3SZ)

ASUS VIVOBOOK L203MA

سفر مسافر ایسر (ACER TRAVELMATE)

ASUS C202SA Chromebook

دل INSPIRON I3542-602BLK

Lenovo IDEAPAD 210S

 

http://7sazeh.shoplogger.ir/post/34/%D9%84%D9%BE+%D8%AA%D8%A7%D9%BE+%D9%87%D8%A7+%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA+%DA%A9%D9%85%D8%AA%D8%B1+%D8%A7%D8%B2+3+%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86

  • ۹۹/۰۵/۱۵
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.