سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

شرکت ها در هنگام ایجاد و گسترش حضور آنلاین خود در انجام چه کارهایی کوتاهی کرده اند؟

    چگونه می توان استراتژی حضور آنلاین خود را حل کرد؟


در آغاز ، در حالی که یک شرکت فقط دارای یک وب سایت یا نمایه در شبکه های اجتماعی است ، مدیریت حضور آنلاین آن آسان تر است. تنها کافی است چند متخصص ، چند ابزار ، چند استراتژی و برخی سرمایه گذاری ها برای به ثمر رساندن همه آن انجام شود.


اما مشاغل می خواهند رشد کنند. آنها در اینترنت به چشم می آیند ، بازدید کنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب می کنند ، مشتری بیشتری پیدا می کنند ، فروش بیشتری دارند و کانال های دیجیتالی جدیدی را برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان باز می کنند. این سناریویی است که شما از یک برند در حال رشد انتظار دارید!


آنچه هیچ کس انتظار ندارد - اما به ناچار همراه آن است - خواسته ها و مشکلات مربوط به رشد است. همانطور که یک برند در اینترنت رشد می کند ، ممکن است متوجه شود که سایت نمی تواند بازدیدهای زیادی را انجام دهد ، تیم بازاریابی قادر به ایجاد کانال های زیادی نیست ، خدمات مشتری نمی تواند پیام های زیادی را مدیریت کند و بسیاری از مسائل دیگر.


گسترش حضور آنلاین شما دارای مزایا و بارهای آن است. در این مقاله ، ما اهمیت حضور آنلاین را ارزیابی می کنیم و توضیح می دهیم که چرا توسعه خود ضروری است. ما همچنین شما را برای تغییراتی که این حرکت ایجاد می کند آماده خواهیم کرد.


برای یادگیری به خواندن ادامه دهید:


    حضور آنلاین چیست؟

    مزایای حضور آنلاین برای یک برند چیست؟

    شرکت ها در هنگام ایجاد و گسترش حضور آنلاین خود در انجام چه کارهایی کوتاهی کرده اند؟

    چگونه می توان استراتژی حضور آنلاین خود را حل کرد؟


    شبکه اجتماعی

    یکی از علاقه‌مندی های روزمره کاربران در شبکه‌های اجتماعی هست. باید خودتان را برای حضور در شبکه‌های اجتماعی آماده کنید. فرصت خوبی برای برند شدن هست.


    سئوی سایت

    یکی از ارکان موفقیت در فضای آنلاین سئو و بهینه‌سازی سایت هست. سئو یک سرمایه‌گذاری هست و اگر بتوانید دران به موفقیت برسید کار بزرگی انجام دادید.


     تبلیغات

    یکی از کارهای تبلیغات این هست که بتوانید بعد از طراحی سایت خیلی سریع خود را معروف کنید و فروش خود را سریع‌تر شروع کنید. ما به شما کمک خواهیم کرد.


    لینک سازی و PBN

    لینک سازی یکی از خدماتی هست که کسب‌وکارهای بزرگ ایران و جهان برای بالا بردن رتبه‌ها در گوگل انجام می‌دهند. اما کاملاً تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌دهند.


    طراحی سایت

    سعی کنید وب‌سایت خود را بسیار زیبا و با تجربه کاربری منحصر به فرد طراحی کنید تا از دیدگاه مشتری یک برند معروف و لوکس شناخته شوید.


    تولید محتوا

    یکی از مهم‌ترین عملیات بعد از طراحی سایت تولید محتوایی هست که بتوانید افراد مختلف را به سمت سایت هدایت کنید و از آنها یک مشتری بسازید.


حضور آنلاین چیست؟


حضور آنلاین به راه های وجود یک برند در اینترنت اشاره دارد. این می تواند کانال های آنلاین مختلفی مانند وب سایت ها ، وبلاگ ها ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، موتورهای جستجو ، تبلیغات پولی ، برنامه های تلفن همراه ، مشارکت با تأثیرگذار و ... را درگیر کند.


مارک ها حتی اگر آنها نخواهند یا برنامه ای ندارند ، حضور آنلاین دارند. حتی اگر وب سایت یا نمایه رسانه اجتماعی ندارید ، مصرف کنندگان همچنان در شبکه های اجتماعی درباره تجربیات محصولات شما صحبت خواهند کرد. کارمندان شما عکس هایی را در دفتر پست می کنند و وب سایت ها نیز اطلاعات شما را در فهرست های تجاری ثبت می کنند.


اجتناب از آن هیچ معنایی ندارد: نام تجاری شما در حال حاضر وجود دارد. اما ، در این فرم ، حضور آنلاین شما تحت کنترل شما نیست. شما برای پاسخگویی ، تعامل ، گفتن داستانها و به اشتراک گذاشتن مواضع خود در آنجا نیستید.


بنابراین شما باید یک حضور آنلاین برنامه ریزی شده را توسعه دهید. استراتژی ای که هویت نام تجاری شما را نشان می دهد ، که با مصرف کنندگان صحبت می کند ، مقداری ارزش به زندگی آنها می دهد و به شما کمک می کند اهداف شرکت خود را انجام دهید.


بنابراین ، حضور آنلاین یک مارک ارتباط مستقیم با دیجیتال مارکتینگ دارد. مانند هر استراتژی بازاریابی ، به برنامه ریزی ، اجرا و اندازه گیری نیاز دارد. کل فرآیند به تعریف اهداف ، شاخص ها ، مخاطبان هدف ، شخصیت ها ، کانال ها و برنامه ها بستگی دارد.


به این ترتیب ، اطمینان حاصل می کنید که حضور آنلاین شما عملکرد خود را در تلاش های بازاریابی شرکت برآورده می کند و نتایج مثبتی برای کسب و کار به وجود می آورد.


مزایای حضور آنلاین برای یک برند چیست؟


حضور آنلاین که از طریق استراتژی های بازاریابی دیجیتال برنامه ریزی و ساختار یافته است ، مزایای بی شماری را برای مشاغل به همراه دارد.


خوب ، شما قبلاً می دانید که اینترنت هیچ محدودیتی ندارد ، درست است؟ بنابراین ، با ایجاد و گسترش حضور آنلاین نام تجاری خود ، به هزاران نفر دسترسی پیدا خواهید کرد که احتمالاً هرگز از تجارت شما اطلاعاتی نخواهند داشت.


بیشتر از قابلیت مشاهده ، شما در اینترنت تعامل پیدا می کنید ، بنابراین می توانید با این افراد ارتباط برقرار کرده و به آنها نزدیکتر شوید. حتی بیشتر: مشتریان بالقوه ای به دست می آورید ، مشتریانی که می توانند فقط با چند کلیک از شرکت شما مذاکره و خرید کنند.


شما می توانید چندین استراتژی بازاریابی اینترنتی مانند ایجاد وب سایت و وبلاگ ، بازاریابی محتوا ، سئو ، بازاریابی از طریق ایمیل و بازاریابی در شبکه های اجتماعی را کشف کنید.


شما باید حضوری فعال و کارآمد در کانال هایی ایجاد کنید که مخاطبان شما در آن مشغول جستجو ، تعامل ، خرید و یافتن اطلاعات هستند.


از این گذشته ، اینترنت بخشی از زندگی روزمره افراد است ، از زمان بیدار شدن تا زمان خواب (یا حتی هنگام خواب). به طور متوسط ، مردم هر روز 6 ساعت و 43 دقیقه از اینترنت استفاده می کنند. پس چطور ممکن است برند شما آنجا نباشد؟ اگر شما نیستید ، بدانید که رقبای شما خواهند بود.


حضور آنلاین این اطمینان را به شما می دهد که شما بخشی از زندگی مردم هستید ، شرکت شما را قادر می سازد تا در لحظات مناسب آگاهی از برند را ایجاد کند و با مردم رابطه ایجاد می کند. از طریق نام تجاری ، شما یک تصویر از مارک ایجاد می کنید که در تمام نقاط تماس با مشتری تقویت می شود و تجارت شما را از رقابت متمایز می کند.


10 مرحله برای جستجوی مناسب وب سایت جدید

شرکت ها در هنگام ایجاد و گسترش حضور آنلاین خود در انجام چه کارهایی کوتاهی کرده اند؟


بسیار خوب ، شما از قبل اهمیت ایجاد و گسترش حضور آنلاین خود را درک کرده اید. اما وقتی صحبت از ورود به کانال های جدید می شود ، باید مراقب باشید.


وب سایت هایی که با تقاضا مطابقت ندارند


یکی از کانالهای اصلی حضور آنلاین وب سایت است. به عنوان مثال می تواند یک سایت نهادی ، یک وبلاگ ، یک پورتال خبری یا یک سایت تجارت الکترونیکی باشد.


وقتی شرکتی شروع به کار بر روی حضور آنلاین خود می کند ، ایجاد یک وب سایت ساده با منابع کم معمول است. لزوما سایت بدی نیست ، اما تجربه محدودی را به بازدید کننده ارائه می دهد.


با این حال ، با گسترش حضور آنلاین ، انتظار می رود بازدید از وب سایت افزایش یابد و مصرف کنندگان جدید برای بررسی محتوای شما بیایند. بسیاری از افراد برای اولین بار با نام تجاری شما آشنا می شوند. بنابراین آنها باید احساس خوشامدگویی کنند.


با این حال ، سایت ها اغلب آماده این کار نیستند. آنها ممکن است ، به عنوان مثال:


    به دلیل دریافت بیش از حد بازدید همزمان ، آفلاین شوید.

    خیلی آرام بارگیری کنید

    دسترسی به همه کاربران را ارائه نمی دهد.

    بازدیدکنندگانی را که مطلوبشان را پیدا نمی کنند ناامید کنند.


و وقتی این شرایط رخ می دهد ، تصویر برند از قبل آسیب دیده است. بنابراین ، ایجاد و مدیریت وب سایت باید با رشد حضور آنلاین شما سازگار باشد.

ارتباط پراکنده بین کانال ها


یکی دیگر از مشکلات رایج در ایجاد کانال های جدید بازاریابی دیجیتال ، ارتباطات پراکنده است.


بازاریابی باید در تمام نقاط تماس با مردم ، از جمله در حضور آنلاین ، سازگار باشد. البته ، روش ها و قالب ها می توانند متناسب با زبان هر پلتفرم متفاوت باشند ، اما هویت برند و تمرکز بر اهداف تجاری باید سازگار باشد.


بنابراین ، آنچه اتفاق می افتد این است که بسیاری از مارک ها کانال های خود را بدون هیچ برنامه ریزی ، با استراتژی های قطع شده بین خود ، گسترش می دهند. اگر وب سایت یک چیز را می گوید و فیس بوک چیز دیگری می گوید ، ارتباط با مردم پر از سر و صدا می شود. مردم نمی فهمند این مارک کیست و چه چیزی را ارائه می دهد. و بنابراین ، آنها قادر به ایجاد روابط با آن نیستند.


علاوه بر این ، ارتباطات پراکنده به تحقق اهداف تجاری کمک نمی کند. شرکت ها معمولاً فقط به این دلیل که همه در حال انجام این کار هستند یا برخی از مربیان بازاریابی به آنها پروفایل جدیدی را در یک شبکه اجتماعی ایجاد می کنند. اما آیا آن کانال برای برند منطقی است؟ آیا به دستیابی به اهدافی کمک می کند؟


بنابراین ، شما باید یک حضور آنلاین را برنامه ریزی کنید که ارتباطی سازگار با مخاطبان شما ایجاد کند ، یک تصویر نام تجاری ثابت ارائه دهد ، روابط ایجاد کند و اهداف را برآورده کند.

شبکه های اجتماعی رها شده


ورود به کانال های جدید بدون برنامه ریزی فقط مشکلاتی را به همراه دارد. این بسیار رایج است: مارک ها از شبکه های اجتماعی جدید هیجان زده می شوند ، اما پس از آن متوجه تمام کارهای مورد نیاز خود نمی شوند.


لازم است در مورد برنامه ریزی ، تولید محتوا ، ایجاد تصویر ، انتشار ، تعاملات با کاربران ، اندازه گیری ، بهینه سازی ، گزارش و سایر فعالیتهای مربوط به هر کانال فکر کنید. و همه اینها در چرخه ها ، همیشه در حال حرکت اتفاق می افتد تا فرکانس و ثبات را از دست ندهید (الگوریتم ها آن را می خواهند!).


این واقعیت را در نظر بگیرید که داشتن مسئولیت (یا شرکا) برای رسیدگی به همه این موارد ضروری است. و شرکت ها همیشه آنها را ندارند. در نتیجه ، یک "قبرستان" از پروفایل ها در شبکه های اجتماعی وجود دارد ، پر از مارک هایی که نتوانسته اند حضور فعالی در آنجا داشته باشند.


این یک مشکل است زیرا به وجهه برند آسیب می رساند. کاربرانی که شروع به دنبال کردن نمایه می کنند رها می شوند و کسانی که برای اطلاع از نام تجاری از نمایه بازدید می کنند ناامید می شوند. این ممکن است فقدان حرفه ای بودن و یا حتی وجود شرکت دیگر را نشان دهد.


به همین دلیل ، لازم است یک استراتژی حضور آنلاین برنامه ریزی شود که تمام کارهای موجود در هر کانال را در نظر بگیرد. به این ترتیب می توانید تصمیمات بهتری در مورد اینکه کدام کانال ها را در بر بگیرید بگیرید.

تیم خدمات بیش از حد بارگیری شده


گسترش حضور آنلاین شما بسیاری از افراد را به نام تجاری شما نزدیک می کند. افراد بیشتری شروع به دنبال کردن نام تجاری می کنند ، از وب سایت بازدید می کنند ، از فروشگاه دیجیتال آن خرید می کنند و برای خبرنامه آن ثبت نام می کنند.


هرچه تعداد نقاط تماس آنلاین شما با مخاطبان خود بیشتر باشد ، تعامل افراد با برند شما بیشتر خواهد بود. به هر حال ، کانال های دیجیتال ، برخلاف رسانه های سنتی (مانند تلویزیون و رادیو) ، ارتباطات دو طرفه ایجاد می کنند. به یاد داشته باشید که این یکی از مزایای حضور دیجیتال است که باید از آن استفاده کنید.


مسئله این است که وقتی نام تجاری در اینترنت نمایان می شود ، تعاملات زیادی وجود دارد. DM ها ، نظرات و ایمیل ها آنقدر پیام دریافت می کنند که تیم خدمات مشتری نمی تواند از پس آن برآید.


به این ترتیب ، تجربه مصرف کننده آسیب می بیند. به خصوص در CSC ، اگر به شکایات پاسخ داده نشود ، می توانند به یک بحران تبدیل شوند.


بنابراین لازم است تیم خدمات برای پاسخگویی به خواسته های تعاملات این کانال ها مقیاس بندی و آموزش داده شود.


تصویر ضعیف مدیریت بحران


کانالهای دیجیتال به عنوان وسیله ارتباطی دو طرفه ، به مصرف کنندگان صدا می دهند. این برای نزدیک شدن به آنها ، درک بهتر آنها و ایجاد رابطه جالب است. اما این یک نقطه ضعف نیز دارد: آنها می توانند با قدرت دسترسی زیاد از مارک انتقاد کنند.


وقتی مارک تجاری کوچک است و فقط چند کانال با چند کاربر برای پاسخگویی دارد ، کنترل وضعیت آسان تر است. اما با گسترش حضور آنلاین خود ، این برند بیشتر شناخته شده و بیشتر در معرض دید قرار می گیرد. به عنوان مثال معمول است که افزایش پیروان نفرت های زیادی را نیز به همراه می آورد که فقط می خواهند به مارک حمله کنند.


بنابراین ، یک شکایت یا گزارش بسیار شدیدتر طنین انداز می شود و می تواند یک بحران تصویر ایجاد کند. بسیاری از مارک ها نمی دانند چطور باید با این مسئله کنار بیایند ، مخصوصاً برای اولین بار. و با اقدامات و پاسخ های ضعیف برنامه ریزی شده ، می توانند شهرت خود را بدتر کنند.


به همین دلیل است که لازم است تیم های بازاریابی و خدمات به مشتری برای پاسخگویی به تعاملات منفی ، که بیشتر شروع به باز شدن می کنند ، پاسخ دهند.

چگونه می توان استراتژی حضور آنلاین خود را حل کرد؟


در مقابل تقاضای روزافزون و مشکلات گسترش حضور آنلاین ، چه کاری می توانید انجام دهید؟


بیایید نگاهی به برخی از روش های اطمینان از رشد پایدار در اینترنت بیندازیم تا منابع خود را هدر ندهید و مجبور نباشید مرتباً استراتژی های خود را اصلاح کنید.

برای بازاریابی دیجیتال خود برنامه ریزی کنید


از اولین قدم های برند شما در اینترنت ، نمی توانید این مسئله را کنار بگذارید: برنامه بازاریابی دیجیتال. برنامه ریزی استراتژی های متمرکز بر ایجاد حضوری آنلاین و پایدار که نقش آن را در اهداف تجاری برآورده کند ، مهم است.


برنامه ریزی مسیرهایی را که یک حضور آنلاین باید دنبال کند تعریف می کند. اما این تعاریف باید از تجزیه و تحلیل تجارت و بازار حاصل شود. این تجزیه و تحلیل داخلی امکان شناسایی تیم را فراهم می کند و مانع از برداشتن شرکتی از قبیل ایجاد کانال هایی می شود که تقاضای بیش از حد را دارند.


علاوه بر این ، برنامه ریزی باید به طور کلی به استراتژی بازاریابی دیجیتال فکر کند ، و سپس اقدامات و اهداف را در هر کانال تجزیه کند. به این ترتیب ، می تواند تمام کانال ها را در اطراف استراتژی ادغام و همسو کند و یک ارتباط تجاری منسجم ایجاد کند.

یک راهنمای سبک برای ارتباطات آنلاین ایجاد کنید


برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کند تا از ارتباط پراکنده ای که حضور آنلاین در حال رشد می تواند ایجاد کند ، جلوگیری کنید. بنابراین ایجاد یک راهنمای سبک برای ارتباطات دیجیتال ، برنامه را تکمیل می کند.


راهنمای سبک راهنمایی هایی در مورد ارتباطات تجاری در کانال های دیجیتالی آن ارائه می دهد. بر اساس تعاریف مارک تجاری ، این سند اصول و استانداردهایی را که باید در همه مطالب اعم از متنی یا تصویری اتخاذ کنند ، آگاه می کند.


راهنمای سبک Uber مثال خوبی است. این شرکت توضیح می دهد که رشد جهانی برند به هویتی کارآمد و انعطاف پذیر نیاز دارد که بدون استفاده از ماهیت خود با کاربردها سازگار شود. بنابراین تعاریف مربوط به چندین عنصر مارک تجاری مانند آرم ، رنگ ، تصاویر ، لحن صدا و تایپوگرافی را به ارمغان می آورد.


تعداد دفعات مناسب انتشارات را تعریف کنید


یکی از جنبه های تعریف شده در برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال باید دفعات انتشار در هر کانال باشد.


در نظر بگیرید که می توانید یک وبلاگ ، یک استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل یا پروفایل هایی در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید که به حضور فعال آنلاین نیاز دارند. کاربران خود این تقاضا را دارند ، زیرا مارکی را دنبال می کنند تا روزانه با پست های آن همراه شود. اما بیشترین تقاضا از الگوریتم ها ناشی می شود ، که اگر پروفایل به طور منظم پست نمی کند ، نمایش پست به مردم را متوقف می کند.


اما مهم است که به یاد داشته باشید: هنگام تعریف فرکانس ، ظرفیت تیم خود را در نظر بگیرید. یک نشریه بسیار بیشتر از آنچه به نظر می رسد به کار نیاز دارد - لازم است برنامه ریزی ، تولید ، تأیید ، برنامه ریزی ، ارزیابی ، بهینه سازی انجام شود. بنابراین تیم بازاریابی باید همه اینها را کنترل کند.


شما باید هنگام تعیین تعداد دفعات انتشار به همه این روند کار فکر کنید تا تیم شما بتواند حضور فعال و با کیفیتی را در همه کانال ها حفظ کند.

سایتی را برای تجربه کاربر بهینه سازی کنید


اطمینان حاصل کنید که سایت شما بهترین تجربه کاربری را ارائه می دهد. بسیاری از تازه واردان باید از برند شما درک مثبتی داشته باشند ، در غیر این صورت ممکن است هرگز باز نگردند. بنابراین در مورد ایجاد یک وب سایت یا گسترش حضور آنلاین خود ، باید بر تجربه کاربر (UX) تمرکز کنید.


UX به تجربه تعامل کاربر با برخی از برنامه ها اشاره دارد. در این صورت ، ما در مورد وب سایت شما صحبت می کنیم که باید جذاب ، ایمن و استفاده از آن آسان باشد ، نیازهای بازدید کننده را برطرف کرده و موانع موجود را از بین ببرد. برای انجام این کار ، باید به عناصری مانند موارد زیر توجه کنید:


    سرعت وب سایت ، زیرا کاربر نمی خواهد وقت خود را تلف کند.

    پاسخگویی ، زیرا کاربر می تواند از طریق چندین دستگاه به سایت دسترسی پیدا کند.

    مفید بودن محتوا ، زیرا کاربر می خواهد مشکلی را حل کند.

    معماری اطلاعات ، زیرا کاربر می خواهد آنچه را که به دنبال آن است به راحتی پیدا کند.


اگر می خواهید در این روند کمک کنید ، Rock Stage راه حل هایی برای میزبانی وب و ایجاد وبلاگ ارائه می دهد که بهترین تجربه را برای بازدید کنندگان تضمین می کند. سایت شما از طریق برنامه های متناسب با نیازهای شما ، سرعت ، عملکرد و امنیت بیشتری کسب می کند.

اطمینان حاصل کنید که سایت شما می تواند بازدیدکننده داشته باشد


برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون برای دسترسی به سایت ، شما به سروری نیاز دارید که بتواند از ترافیک بالا استفاده کند و از شرایط بحرانی پشتیبانی کند.


هنگامی که یک سرور با بسیاری از دسترسی های همزمان بارگیری می شود ، سایت ممکن است صفحه خطای 503 (سرویس در دسترس نیست) را به کاربر نشان دهد. این بدان معنی است که سرور در آن لحظه در دسترس نیست و سایت کار نخواهد کرد. بنابراین ، بازدید کننده سایت را رها می کند ، و شما یک بازدید و یک تبدیل بالقوه را از دست می دهید. ناامید کننده است ، نه؟


برای جلوگیری از این امر ، قرارداد سرویس سرویس میزبانی که می تواند تعداد زیادی بازدید را پشتیبانی کند ، امری حیاتی است. حتی اگر امروز شرکت کوچک است ، رشد ترافیک را پیش بینی کنید تا مجبور نشوید مرتبا ارائه دهنده خدمات را تغییر دهید.


همچنین ، این سرویس باید پشتیبانی فوری ارائه دهد. وقتی سایت آفلاین است ، برای اینکه بازدید و تبدیل بیشتر از دست نرود ، باید زود برگردد.


در Rock Stage ، از طریق ایمیل و چت به پشتیبانی اختصاصی وردپرس دسترسی دارید. هر زمان که به کمک نیاز داشتید ، می توانید با تیم تخصصی ما تماس بگیرید!

پروتکل هایی برای خدمات مشتری و مدیریت بحران تعریف کنید


از جمله مشکلاتی که در گسترش حضور آنلاین به آن اشاره کردیم ، قریب به اتفاق تیم خدمات مشتری است که می تواند منجر به بحران های تصویری شود که کنترل آن به طور فزاینده ای دشوار است. بنابراین لازم است اقدامات در این راستا نیز انجام شود.


حتی زمانی که حضور دیجیتالی نام تجاری هنوز در حال توسعه است ، کسانی که در کانال های آنلاین با مردم تعامل دارند باید آموزش ببینند. در اینترنت ، کاربران انتظار چابکی ، صمیمیت و کارایی در تعاملات ، به ویژه در مشکلات پس از فروش را دارند.


وقتی حضور آنلاین افزایش می یابد ، تقاضا برای خدمات مشتری نیز افزایش می یابد. بنابراین لازم است پروتکل های پشتیبانی کاربر مانند تعیین تکلیف افراد مسئول هر مورد و ایجاد پاسخ های استاندارد به سوالات رایج ، تعریف شوند. به این ترتیب ، خدمات چابک و کارآمدتر می شوند.


وقتی شرایط بحرانی تر می شود ، تعریف پروتکل های مدیریت بحران نیز مهم است. نمی توانید متکبرانه پاسخ دهید ، نظرات منفی را حذف کنید یا کاربران را ساکت کنید. تهیه برنامه ای برای شرایط بحرانی ، استاندارد سازی ارتباطات و تعریف نگرشی که شرکت باید اتخاذ کند ، ضروری است.

از ابزارهای مدیریت بازاریابی دیجیتال استفاده کنید


مدیریت تقاضای فزاینده برای محتوا و تعاملات در بازاریابی دیجیتال تنها با کمک ابزارهای تخصصی عملی می شود.


ابزارهایی برای اتوماسیون بازاریابی - مانند RD Station و HubSpot - ، مدیریت رسانه های اجتماعی یا CRM ، متحدان هستند. در یک پلت فرم واحد ، آنها همه فعالیتهای مورد نیاز کانال ها ، از برنامه ریزی گردش کار تا اندازه گیری نتایج را با هم جمع می کنند.


با آنها شما قادر هستید:


    برنامه زمانبندی نشریات وبلاگ و رسانه های اجتماعی.

    برنامه پیام های بازاریابی ایمیل

    منجر به سرتاسر قیف به روش سفارشی شود.

    ایجاد جریانهای خودکار پرورش سرب ؛

    پاسخ به پیام ها و نظرات از شبکه های اجتماعی مختلف در همان صفحه.

    و بسیاری از ویژگی های دیگر.


از این طریق می توانید حضور آنلاین شرکت خود را مقیاس بندی کنید و حتی در هنگام مقابله با افزایش تقاضا ، رویکردهای بازاریابی و فروش خود را واجد شرایط کنید.


در آنجا ، اکنون شما نکات اصلی را که باید هنگام ایجاد و گسترش حضور آنلاین خود مشاهده کنید ، می دانید. هدف این است که رشد تقاضا باعث تعجب شرکت شما نشود. به این ترتیب ، نام تجاری شما آماده بهره گیری از مزایای رشد در اینترنت خواهد بود!

  • ۰۰/۰۶/۳۱
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.