سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

 

مشخصات MacBook مبتنی بر ARM فاش شده است تا جزئیات بیشتری درباره اولین دستگاه انقلابی اپل در اختیار ما قرار دهد.

پیش از این گزارش شده بود که این خودرو دارای صفحه نمایش 12 اینچی بوده و قیمت آن از 799 دلار شروع خواهد شد تا محصولی رقابتی و مقرون به صرفه به ویژه از طرف اپل باشد. اکنون جزئیات بیشتری درباره سخت افزار داخلی این لپ تاپ به اشتراک گذاشته شده است که البته این شباهت ها با گزارش های قبلی را نشان می دهد.


Komiya قبلاً نکات مبتنی بر ARM MacBook را از اپل مانند بازگشت صفحه کلید Butterfly به اشتراک گذاشته بود.


با این حال ، آخرین توییت او باعث تغییر توییت قبلی نمی شود زیرا MacBook جدید از همان صفحه نمایش 12 اینچی Retina استفاده می کند اما تنها یک درگاه دارد. این ممکن است به معنی استفاده از شاسی مک بوک 12 اینچی تولید شده باشد.

علاوه بر این ، کومیا قبلاً اشاره کرده بود که مک بوک 12 اینچی جدید از چیپ ست A14X Bionic استفاده می کند تا 20 ساعت شگفت آور باتری را ارائه دهد. با این حال ، در اطلاعات جدید ، هیچ نامی از نام سیلیکون موجود نیست ، اگرچه بار دیگر از باتری ذکر شده است. همچنین می گوید پیکربندی این لپ تاپ شامل 8 و 16 گیگابایت رم ، 256 و 512 گیگابایت و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی است.


متأسفانه ، یکی از مواردی که به احتمال زیاد کاربران را از خرید این مدل متوقف خواهد کرد صفحه کلید پروانه منفور اپل است. افشاگران ادعا می کنند که مک بوک 12 اینچی از سوئیچ های فن چهارم استفاده می کند.

بدون شک دلیل خوبی برای اپل وجود داشت که کلیدهای قیچی شکل را در MacBook Pro 16 اینچی جایگزین کلیدها می کند ، بنابراین اگر غول فناوری راهی برای مشکلات سخت افزاری پیدا نمی کرد ، بهتر است صفحه کلید فن را بازیابی کنید.

خوشبختانه انتظار داشته باشید MacBook 12 اینچی مبتنی بر ARM برای قابلیت حمل بسیار عالی باشد ، وزن جزئیات معمول فقط 2 پوند یا حدود 900 گرم است.

سرانجام ، کومیا قیمت این محصول جدید را نیز ذکر کرد که ظاهراً از 849 دلار شروع می شود ، اما به لطف اپل اپل ، دانشجویان قادر خواهند بود تا آن را با قیمت 799 دلار دریافت کنند.

به طور کلی ، این مشخصات حداقل روی کاغذ عالی به نظر می رسد. در نتیجه ، کمی صبر و حوصله کافی برای ارائه نتایج عملکرد این دستگاه کافی است تا ببینید آیا همه هیاهوی ایجاد شده در اطراف محور MacBook 12 اینچی مبتنی بر ARM نتیجه خوبی دارد یا خیر.

منبع

 

  • ۹۹/۰۶/۱۰
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.