سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

لامبورگینی بار دیگر برای تولید دوچرخه جدیدی با Cervelo Cycles همکاری کرده است. این بار یک موتور دوچرخه با نام محدود Cervelo R5 به خریداران ثروتمند عرضه می شود.

فقط 63 دوچرخه خیابانی نسخه محدود لامبورگینی برای بزرگداشت روز تأسیس این خودروساز تولید خواهد شد. لامبورگینی در سال 1963 تاسیس شد. طراحان دوچرخه نیز برای بزرگداشت Lamborghini Contador SVJ که رکورددار سریعترین دور در Nürburgring Nordschleife است از طراحی بدنه این خودرو استفاده کردند. لامبورگینی اونتادور SVJ با زمان 6 دقیقه و 44 ثانیه و 97 صدم ثانیه سریعترین رکورد دور را ثبت کرد.

 

  Cervelo R5 Automobili Lamborghini Edition برای مقاومت در برابر شیب دارترین و سربالایی ترین دامنه های دولومیت در کوه های آلپ ایتالیا ساخته شده است ، همانطور که لامبورگینی اونتادور SVJ استانداردهای خودروهای جاده ای را افزایش داده است. ماهیت آن از Contador Superclush Jota الهام گرفته شده است: از هر لحاظ با دست زدن به سرعت و دستیابی به آن از همه نظر برجسته است.

 

طبق گفته لامبورگینی ، Cervelo R5 فقط با قطعات ساخت ایتالیا در دسترس است. از جمله ویژگی های این مدل می توان به لاستیک های Campagnolo Bora One با تایرهای Vittoria Corsa Pro ، قطعات مکانیکی Campagnolo Super Record EPS ، تایر Deda Elementi ، صندوق عقب و زین Fizik Aliante اشاره کرد.

 

دوچرخه جدید لامبورگینی هم اکنون برای فروش در دسترس است و می توان آن را از نمایندگی ها و فروشندگان رسمی Cervelo خریداری کرد. قیمت رسمی خرده فروشی این دوچرخه سفارشی 18000 دلار است که با آن می توانید یک وسیله نقلیه کاملاً جدید مانند هاچ بک تویوتا یاریس بخرید. برای خرید ماشین دیگر می توانید چند صد دلار بخرید یا با زیر 9000 دلار می توانید مزدا MX-5 Miata بخرید. اما این دوچرخه احتمالاً برای کسی مناسب است که می تواند بیش از 200،000 دلار برای یک ابرخودرو خریداری کند.

 

منبع

 

  • ۹۹/۰۶/۲۴
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.