سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

کارت های حافظه نسل جدید سامسونگ Pro Plus و Evo Plus گزینه های جذاب و ارزنده ای برای تولیدکنندگان محتوا ، از جمله عکاسان ، وبلاگ نویسان و فیلمسازانی هستند که به کارت حافظه SD سریع نیاز دارند.

هر دو کارت حافظه Pro Plus و Ivo Plus از شرکت کره ای در ظرفیت های 32 تا 256 گیگابایتی تولید شده و دارای استاندارد U3 کلاس 10 در همه مدل ها و ظرفیت ها هستند ، به جز ظرفیت 32 گیگابایتی از Evo Plus که U1 کلاس 10 را دریافت کرد استاندارد

این مدل 6.99 دلار قیمت خواهد داشت ، در حالی که بالاترین رده سری Evo Plus 39.99 دلار قیمت دارد. در مقابل ، 32 گیگابایت سری Pro Plus با قیمت 9.99 دلار و مدل 256 گیگابایتی برای این خانواده 49.99 دلار خواهد بود.

اگرچه هیچ کارت حافظه پرسرعت مبتنی بر نسل بعدی فناوری PCIe 4.0 وجود ندارد ، که مطمئناً کار را برای سازندگان محتوای حرفه ای آسان خواهد کرد ، اما سامسونگ با کارتهای سری Pro Pro و Evo Plus سری SD خود دارای محتوای 4K UHD و 1080P است .

سری Pro Plus با مدل 32 گیگابایتی SDHC شروع می شود که دارای سرعت خواندن 100 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 60 مگابایت در ثانیه است. سه نسخه دیگر دارای سرعت خواندن 100 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 90 مگابایت بر ثانیه هستند. سامسونگ اظهار داشت که عملکرد این حافظه ها برای یک فیلمبرداری بی عیب و نقص 4K UHD و تجربه عکسبرداری متوالی کافی است.

در مقابل ، سری Evo Plus دارای سرعت انتقال داده 100 مگابایت در ثانیه در تمام نسخه ها است و طبق گفته سامسونگ ، این امکان را دارد که محتوای Full HD و 4K را به صورت روان و بدون مشکل پخش کند. مهمترین ویژگی این سری کارتهای SD سامسونگ مقاومت زیاد در برابر آب ، گرما ، اشعه ایکس ، آهن ربا ، ضربه ، افت ناگهانی و خوردگی آن است.

این مشکل باعث شد سامسونگ این محصولات را با 10 سال ضمانت روانه بازار کند. نسل جدید کارت های حافظه Pro Plus و Evo Plus سامسونگ هفته آینده در دسترس خواهد بود ، اما مدل های 32 و 64 گیگابایتی Pro Plus از ماه آینده وارد بازار می شوند.

  • ۹۹/۰۷/۲۴
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.