سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

MSI از تنها منبع تغذیه این شرکت رونمایی کرده است که شامل سه مدل A650GF ، A750GF و A850GF است. نکته قابل توجه در مورد منبع تغذیه MPG GF Series این است که می تواند از جدیدترین کارت گرافیک های انویدیا پشتیبانی کند.

این منبع تغذیه از کارت گرافیک 3 پین 8 پین و 2 پورت CPU 8 پین پشتیبانی می کند یا حتی می توانید از روش نصب CPU V8 4 پین و 1 پین 8 پین مانند تصویر زیر استفاده کنید.

منبع تغذیه سری MPG GF دارای استاندارد 80 PLUS Gold است که با خازن های 105 درجه سانتیگراد ژاپنی تولید می شود تا از بهترین عملکرد برای کاربران اطمینان حاصل کند. این سری از منبع تغذیه MSI پشتیبانی می کند تا کاربران دارای 10 سال ضمانت محدود باشند.

سری MPG GF دارای طراحی کابل مدولار است. مدیریت کابل یکی از سخت ترین قسمت های ساخت رایانه شخصی است ، بنابراین این طراحی به کاربران امکان می دهد تصمیم بگیرند از کدام کابل ها می خواهند استفاده کنند. این باعث صرفه جویی در فضا می شود ، هیچ شلوغی در پرونده ایجاد نمی کند و تأثیر عمده ای در تمیز کردن و سازماندهی اجزای سیستم دارد.

در طراحی منبع تغذیه MPG GF Series از کابل های تخت استفاده می شود که استفاده از آن را آسان تر می کند. با طراحی کابل تخت و مدولار ، کل منطقه سیستم مرتب تر است و فضای بیشتری برای جریان هوا وجود دارد.

 

منبع خبر

  • ۹۹/۰۶/۰۸
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.