سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

دستبند بهداشتی شیائومی بدون شک قهرمان ردیاب بهداشت اقتصادی است. می بند 5 جدید نیز پا به عرصه این رقابت گذاشت و با استقبال بی نظیری وارد بازار شد. ساعت های شیائومی به دلیل محبوبیت در چین و هند و قیمت بسیار پایین در کشورهای غربی سالهاست که در بالای جدول فروش جهانی قرار دارند. Mi Band 5 قرار است در ماه ژوئیه در بازارهای جهانی عرضه شود.


می بند 4 و 5 را برای طراحی مقایسه کنید

برای کسانی که امیدوار بودند ظاهری متفاوت از می بند 5 داشته باشند ، لازم به ذکر است که این بار شیائومی آن انتظار را برآورده نکرد و تفاوت زیادی در طراحی می بند 5 ندارد با توجه به اینکه شیائومی تغییرات عمده ای ایجاد کرده است به Mi 4 ، عمدتا با افزودن یک صفحه لمسی رنگی ، تعجب آور نیست که تغییر عمده ای در MiB جدید ایجاد نکرده است.


کیفیت صفحه در پاراگراف جدید نسبت به پاراگراف قبلی افزایش یافته است. در تاریخ 5 مه با صفحه لمسی 1.1 اینچی AMOLED با وضوح 126.294 روبرو است. این مشخصات از می بند 4 به روزرسانی شده است ، در مدل قبلی ما وضوح 120 240 240 پیکسل را از یک صفحه نمایش 0.95 اینچی AMOLED شاهد بودیم.

صفحه نمایش می بند 4 با توجه به قیمت بسیار مناسب عملکرد خوبی داشت. با این حال ، به نظر می رسد این مشخصات از هر لحاظ در بند 5 بهبود یافته است.

به رنگ روشن ، می بند 4 در رنگ های سیاه ، نارنجی ، آبی ، قرمز و صورتی موجود است. برای کمربند جدید ، شما هشت گزینه رنگی دارید ، از جمله برخی از رنگ های پاستلی که در عکس بالا مشاهده می کنید.

بنابراین اگر گزینه های رنگی زیادی می خواهید ، می بند 5 پاسخی برای انواع گزینه های رنگی شماست. البته هنوز مشخص نیست که آیا این موارد مانند بند 4 و بند 3 قابل تعویض هستند یا خیر.

Mi 5 در دو مدل درست مانند Mi 4 در دسترس خواهد بود که یکی از آن ها استاندارد و دیگری با قابلیت NFC است. مدل مجهز به NFC دارای میکروفونی برای فعال کردن دستورات صوتی و کنترل خانه هوشمند از طریق Xiao AIl شیائومی است.

    قابلیت NFC این مدل نیز مانند Mi Band 4 فقط برای کشور چین طراحی شده است. شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه شیائومی ممکن است مدل های Pro و Lite را برای این مدل نیز طراحی و عرضه کند ، اگرچه هنوز حدس و گمان های زیادی در این زمینه وجود دارد.

حالا این ردیاب ها دقیقاً چه چیزی کشف می کنند؟ این ردیاب ها مجهز به سنسورهای شتاب قابل اعتماد ، ژیروسکوپ برای ردیابی حرکت و سنسور مجاورت برای پشتیبانی از توانایی کارکرد صفحه هنگام بلند شدن دست خود هستند.

یک سنسور اضافی در می بند 5 ظاهر می شود ، یک فشار سنج به عنوان راهی برای محاسبه تغییرات ارتفاع در ابزار گنجانده شده است. بنابراین ، اگر کوهنورد و کوهنورد هستید ، این سنسور برای شما مفید خواهد بود.

در هر دو مدل دستبند سلامتی شیائومی ، ضربان قلب شما ردیابی و در هنگام استراحت و هنگام ورزش به شما نشان داده می شود. Mi Band 5 شامل بسیاری از ویژگی های جدید این سنسور است که شیائومی ادعا می کند 50٪ دقیق تر از مدل موجود در Mi Band 4 است.

شمارش گام و نظارت اتوماتیک در نوار جدید ادامه دارد. Mi Band 5 همچنین دارای ویژگی خواب REM است. لازم به ذکر است که این قسمت از خواب با افزایش فعالیت مغزی مرتبط است و همچنین توسعه یادگیری از مزایای دیگر آن است.

شیائومی که اکنون از اپل ، فیت بیت و گارمین تقلید می کند ، اکنون به “تمرینات تنفسی هدایت شده” مجهز شده و همچنین توانایی ردیابی چرخه قاعدگی زنان را در بند 5 به آن اضافه کرده است. آنچه در دستبند سلامتی قبلی شیائومی نخواهید یافت.

منبع خبر

 

  • ۹۹/۱۰/۲۷
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.