سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

نکات طراحی وب سایت اینفوگرافیک


آنها به دنبال کسب و کار دیگری خواهند بود که باعث می شود تجارت خود را نسبت به رقبا از دست دهید.برای جذب مشتری های احتمالی ، شما به یک وب سایت طراحی شده حرفه ای نیاز دارید که آنها را جذب و جذب کند. طراحی خود را منعکس کننده تجارت خود قرار دهید یک صفحه اصلی ساده ایجاد کنید

طراحی وب سایت beschreibung


اگر وب سایت شما خیلی شلوغ باشد ، مشتریان بالقوه را از این کار بازمی دارد. شما می خواهید مردم صفحات صحیح و بدون تلاش را پیدا کنند. شما می خواهید عناوین گسترده ای ایجاد کنید که می تواند شامل عناوین فرعی خاصی باشد. آنها برای یافتن صفحات مناسب تلاش خواهند کرد. طراحی پاسخگو یکی از مهمترین مواردی است که شما برای وب سایت بازرایابی دیجیتال خود نیاز دارید. اعم از موبایل یا دسک تاپ ، هر دو کاربر سایت شما را به روشی متناسب با دستگاه خود می بینند.

نکات طراحی گرافیک وب سایت


بسیاری از مشتریان بالقوه در حال مرور سایت شما برای یافتن اطلاعات هستند.شما باید طرحی را ایجاد کنید که کاربر بتواند به راحتی در صفحات شما حرکت کند. عناصر بصری بخش مهمی از طراحی شما هستند.

نکات طراحی وب سایت آرم


دکمه های شبکه های اجتماعی را ادغام کنیدهنگام ایجاد طرح ، می خواهید دکمه های شبکه های اجتماعی را در آن قرار دهید. با استفاده از دکمه های CTA ، می توانید آنها را به مرحله بعدی هدایت کنید تا آنها را به سمت تبدیل سوق دهید.وقتی صحبت از طراحی یا طراحی مجدد وب سایت می شود ، متوقف شدن در جنبه های زیبایی به راحتی انجام می شود.

نکات طراحی رابط وب سایت


باید برای سهولت استفاده ، سهولت استفاده از وب سایت ، تجربه کاربری شما (UX) و تعامل با وب سایت شما بسیار سرگرم کننده باشد. در مرحله بعدی ، 10 ویژگی مورد نیاز شما در سایت را برای اجرای این توصیه ها بررسی خواهیم کرد.بنابراین ، عناصر طراحی غیرضروری (یعنی مواردی که در خدمت هیچ هدف عملکردی نیستند) فقط تحقق بخشیدن به آنچه را که برای دستیابی به آن تلاش می کنند ، دشوار می کند. اگر تمام عناصر لازم صفحه را داشته باشید ، ساده بودن آن بسیار دشوار است.

tipps für طراحی وب سایت


راهنمای تعامل رایانه ای انسان توصیه می کند از حداکثر پنج رنگ مختلف (بعلاوه یا منفی) در طراحی خود استفاده کنید. در مورد رنگ متن ، دوباره آن را به حداقل برسانید و همیشه از تضاد آن با رنگ پس زمینه اطمینان حاصل کنید.ارتباط نزدیک با اصل سادگی ، سلسله مراتب بصری به معنای تنظیم و سازماندهی عناصر وب سایت است به طوری که بازدید کنندگان به طور طبیعی ابتدا به سمت مهمترین عناصر گرایش پیدا می کنند. با تنظیم موقعیت ، رنگ یا اندازه عناصر خاص ، می توانید سایت خود را به گونه ای ساختار بندی کنید که ابتدا بینندگان به سمت آن عناصر جذب شوند.

مجله نکات و ترفندهای طراحی وب


کاربران می توانند بر روی این CTA کلیک کنند ، یا موارد منوی فوق را برای اقدامات بعدی پاک کنند. انتقال از نقطه A به نقطه B باید تا حد ممکن بدون اصطکاک باشد. پیوندها را در کپی صفحه خود بگنجانید و مشخص کنید که این پیوندها به کجا می روند. سعی کنید یک نقشه سلسله مراتبی اساسی از تمام صفحات سایت خود که مانند هرم مرتب شده اند ایجاد کنید: صفحه اصلی شما در بالای صفحه قرار دارد و هر صفحه پیوند داده شده از فرم های قبلی لایه بعدی است.

نکات طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی


یک اشاره گر دیگر: هنگامی که در مورد اصلی (بالای) پیمایش سایت خود تصمیم گرفتید ، آن را ثابت نگه دارید.مردم از هرج و مرج متنفرند. از معیارها به نفع خود استفاده کنید و به جای تلاش برای اختراع مجدد چرخ و از دست دادن بینندگان ، در آن فضا خلاقانه طراحی کنید. این امر به ویژه هنگامی صادق است که انسان بیش از اشیا or یا مکانها برجسته باشد.

نکات طراحی صفحه اصلی وب سایت


این نوع ترازبندی هوشمندانه تصویر می تواند نرخ تبدیل شما را افزایش دهد. از قرار دادن پیوندهایی که باعث جلب توجه بازدیدکنندگان از سایت شما شود ، خودداری کنید.

نکات طراحی وب سایت wix


طراحان وب این را شبه ته نامیده اند - و این طراحی وب خوبی نیست.اگر شما باید قسمت های تمام صفحه را در وسط مناطق پیمایشی صفحه خود داشته باشید ، از تاریک شدن بیش از حد آنها به محتوای اصلی خودداری کنید و حتماً کاربر را درگیر خود کنید. بقیه نادیده گرفته می شوند. این فقط مربوط به ایجاد ارتباط دیگران با داده های شما نیست ، بلکه فقط طراحی وب خوبی است.

نکات طراحی قلم وب سایت


وقتی آیکون ها را در آنجا قرار می دهید ، کاربران را فریب می دهید تا سایت خود را ترک کنند و در عوض در شبکه های اجتماعی گم شوند! بر حفظ سطح خواندن و بهبود قابل ملاحظه قابلیت استفاده تمرکز کنید. در حالی که باید از بازدید کنندگان طاقت فرسا با دیوارهای متن بی پایان جلوگیری کنید ، طراحی وب سایت شما باید زمینه ای برای توصیف غنی پیشنهادات شما را فراهم کند.

نکات طراحی رابط وب سایت


هنگام قرار دادن لیست ها در محتوا ، به نحوه ارائه آنها بسیار توجه کنید.هدر و پاورقی تقریباً اصلی همه وب سایت های مدرن است. در زیر صفحه خود ، اطلاعات تماس ، فرم ثبت نام ، پیوند به صفحات به اشتراک گذاشته شده خود ، سیاست های حقوقی و حریم خصوصی ، پیوند به نسخه های ترجمه شده سایت خود و پیوندهای رسانه های اجتماعی را قرار دهید.چه لیستی از پیوندها از طریق عنوان باشد و چه دکمه همبرگر را سازماندهی کرده و در گوشه فشار دهید ، هر وب سایت به یک راهنمای پیمایش نیاز دارد که در بالای صفحه اصلی شما و حداقل سایر صفحات مهم قرار گرفته باشد.

کنوانسیون هایی را که بحث کردیم به خاطر می آورید؟ نمادی که عملاً در همه جا می بینید آرم در گوشه بالا سمت چپ است.انتخاب رنگ نقش مهمی در قابلیت استفاده و همچنین تجربه کاربری سایت شما دارد.

همین مورد در مورد پیوندها و عناصر رابط کاربر در متن (عناصر تعاملی ساده ، مانند منوهای کشویی و فرم های متن) اعمال می شود.


از آنجا که تایپوگرافی یک وب سایت نه تنها بر نحوه خواندن بلکه بر احساس ما در مورد متن در یک صفحه وب تأثیر می گذارد ، مهم است که با دقت انتخاب کنید. آن را جایگزین حروف بزرگ Serif با یک قلم پررنگ ، بدون حروف بزرگ و بدون آرم شوالیه کرد. بنابراین طرح رنگی شما باید همان کادرهای چاپ وب سایت شما را بررسی کند.فضای سفید مناطق منفی را در هر پیکربندی نشان می دهد.

این بدان معناست که شما می توانید از فضای سفید برای جلوگیری از تجزیه و تحلیل بیش از حد یا فلج کردن - و تأکید بر عناصر مهم صفحه استفاده کنید. آنها یک گزینه عالی برای جایگزینی برای پس زمینه های رنگ ثابت هستند ، به خصوص اگر می خواهید شخصیت و عمق خود را به سایت خود اضافه کنید.نگاهی به دکوراسیون در صفحه اصلی Mony's Tacos در سانتا باربارا در زیر بیاندازید. برخی از افراد یادگیری و پردازش بصری بصری را آسان تر می کنند.

پیمایش یکی از مهمترین عناصر طراحی در وب سایت است.

اما از آنجا که دستگاه های موبایل 59٪ از ترافیک موتورهای جستجوگر ارگانیک را در سال 2021 به خود اختصاص داده اند ، ما اهمیت طراحی وب سایت شما را برای موبایل پسند دو چندان می کنیم.طبق قانون هک ، افزایش تعداد و پیچیدگی گزینه ها باعث افزایش زمان تصمیم گیری برای شخص می شود.جملات خود را کوتاه و پاراگرافهای خود را حداکثر به دو یا سه جمله محدود کنید.


می توانید از آن در صفحه اصلی خود برای نمایش بازدیدکنندگان استفاده کنید همیشه بهتر است هر چند ماه یکبار اصلاحات و اصلاحات کوچکی انجام دهید تا صفحه اصلی خود را تازه و مرتبط نگه دارید


جدی ، کار می کندیک مورد عالی توسط Crazy Egg برای اثبات این موضوع وجود دارد. شما می توانید این کار را با دادن وزن متفاوت به عناصر مختلف انجام دهید ، بنابراین کانون را به جایی که می خواهید هدایت کنید. اولین استفاده از این واقعیت است که انسانها تمایل دارند همان جهتی را ببینند که در تبلیغات می بینند.


آخرین نکته طراحی وب ما درباره آنچه بایاس سازگاری نامیده می شود است. اگر بتوانید نشان دهید که دیگران نسبت به سایت ، محتوا ، محصول یا خدمات شما نظر مثبت دارند ، بازدیدکنندگان جدید نیز احتمالاً همان کار را انجام می دهند.شما می توانید این کار را از طریق تعداد پست در شبکه های اجتماعی ، رسانه ها و / یا توصیفات راحت تر نشان دهید. به همین دلیل ، نکات مربوط به طراحی وب برای حرفه ای شدن در طراحی وب یا ایجاد وب سایت شخصی خود که از همه چیز برخوردار است ، ضروری است.

طراحی وب موضوعی است که همه در سطح مدیران شرکت باید با آن کنار بیایند ، اما فقط متخصصان طراحی واقعا آن را درک می کنند. حتی اگر برای طراحی سایت خود یک متخصص استخدام کنید ، باز هم به اطلاعات اولیه نیاز دارید تا بتوانید از یک طراح سطح متوسط ​​به یک طراح وب با استعداد بگویید و توضیح دهید که چه کاری انجام دهد.ابتدا بیایید در مورد رایج ترین اشتباه طراحی وب مبتدی صحبت کنیم: صفحه نامرتب.

چگونه می توانید کل اتاق را پس از تمیز کردن پر کنید؟ آیا پیشنهاد می کنیم آن را با چیزی پر نکنیم؟ فضای منفی اگرچه وقتی خود به خود خسته کننده باشد خسته کننده است ، اما در صورت استفاده هنری می تواند موضوع اصلی را تکمیل و تقویت کند ، خواندن آن را آسان تر کرده و تصویربرداری را آسان تر می کند.اگر اصطلاح فنی مانند "فضای منفی" شما را از مسیر خارج نمی کند ، "سلسله مراتب بصری" چطور؟ این اشاره به استفاده از عناصر بصری مختلف مانند اندازه یا موقعیت برای تأثیرگذاری بر عناصری است که کاربر اولین ، دوم یا آخرین را می بیند.

عکاسی موثر و هدفمند می تواند هدف تجاری شما را پیش ببرد.حتی اگر کلماتی که شما یا نویسنده تبلیغات انتخاب می کنید از قبل بسیار چشمگیر هستند ، می توانید با دادن جلوه مناسب به آنها حتی بیشتر کارآیی دهید.تایپوگرافی شامل تمام قسمتهای قابل مشاهده متن ، به ویژه فونت ها ، اما همچنین سایر عناصر مانند اندازه ، رنگ متن ، سبک (مورب ، پررنگ و غیره) ، فاصله بین نویسه ها ، کلمات و قلم هاست.سرانجام به عملکرد رسیدیم: آنچه سایت شما می تواند انجام دهد. هرچه کاربر کمتری در مورد آن فکر کند ، بهتر است.

افراد مسن (اما نه افراد مسن!) افراد بیشتر به فکر صفحه نمایش دسک تاپ می افتند که صحبت از طراحی وب می شود ، اما واقعیت این است که مردم این روزها بیشتر اوقات را در دستگاه های تلفن همراه خود مرور می کنند.

  • ۰۰/۰۳/۲۴
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.