سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

 نبوده اند. هر سال چندین بار تلاش می شود از طریق ساعت های هوشمند جدید و ردیاب های تناسب اندام به درستی عمل کند. ما نگاهی به برخی از بهترین ساعت های هوشمند موجود می اندازیم ، از جمله جدیدترین مجموعه با Galaxy Watch 4 Classic و هجوم آن به حوزه Wear OS.


Samsung Galaxy Watch 4 ClassicGalaxy Watch 4 Classic نقطه اوج تمام سختی هایی است که سامسونگ و گوگل برای تصور مجدد Wear OS روی آن کار کرده اند. همه ساعت های هوشمند سامسونگ گلکسی از سال 2014 از سیستم عامل خود این شرکت به نام Tizen استفاده کرده اند و حرکت آن به بهترین سیستم عامل ساعت های هوشمند سامسونگ برای طرفداران گوشی های هوشمند اندرویدی تغییر استقبال خوبی است.
Galaxy Watch 4 Classic تمام ویژگی های فوق العاده ای را که علاقه مندان به ساعت های هوشمند سامسونگ سالها از آن لذت می بردند حفظ می کند. با تغییر به Wear OS ، کاربران به خدمات Google - از جمله برنامه ها - دسترسی پیدا می کنند. این ساعت از فولاد ضد زنگ پوشیده شده است و در دو اندازه 42 و 46 میلی متری عرضه می شود و در هر دو طرف قاب فیزیکی چرخشی محبوب برای حرکت در ساعت وجود دارد.
گذشته از نرم افزار جدید Galaxy Watch 4 Classic ، سامسونگ برخی ویژگی های جدید سلامتی و پردازنده قدرتمند طراحی داخلی را نیز ارائه کرده است. سنسور جدید BioActive ردیابی ضربان قلب ، نظارت بر اشباع اکسیژن خون ، اندازه گیری ECG در ردیابی تناسب اندام را ارائه می دهد. اکنون می تواند قرائت BIA را برای اندازه گیری درصد ماهیچه های اسکلتی و چربی در اندازه گیری های بدن ارائه دهد.
سامسونگ گلکسی واچ 4هنگامی که سامسونگ ساعت های هوشمند جدید خود را برای سال 2021 معرفی کرد ، تصمیم گرفت تمام محصولات قبلی خود را در یک حرکت به روز کند. این بدان معناست که نه تنها Galaxy Watch 3 به روز شد ، بلکه Galaxy Watch Active 2 با تمرکز بر تناسب اندام نیز به روز شد-Galaxy Watch 4 جدید جایگزین آن است.
این ساعت در اندازه های 40 و 44 میلی متری عرضه می شود و بدنه آلومینیومی سبک و در عین حال بادوام Galaxy Watch 4 در هنگام عرق کردن شما را از بین نمی برد. علاوه بر این ، با دوام 5ATM ، IP68 ، MIL-STD-810G ، چه شنا می کنید ، چه بلند می شوید ، چه دویدید ، چه غواصی می کنید و چه 90 حالت ورزشی دیگر موجود در ساعت هوشمند-می تواند از عهده آن برآید. به لطف سنسور پیشرفته BioActive ، ساعت نه تنها با شما همگام می شود ، بلکه میزان ضربان قلب ، سطح SpO2 ، همراه با اندازه گیری ECG ، ماهیچه های اسکلتی و درصد چربی بدن را نیز پیگیری می کند.
مانند ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 Classic ، این ساعت هوشمند از Wear OS 3 جدید استفاده می کند ، بنابراین به همه بهترین برنامه های Wear OS و سایر خدمات Google دسترسی خواهید داشت. با این حال ، بر خلاف Galaxy Watch 4 Classic ، شما یک قاب چرخشی فیزیکی در Galaxy Watch 4 نخواهید داشت ، در عوض ، از یک سبک خازنی برای انجام کار استفاده می کند ، اما استفاده از آن در برخی مواقع دشوار است - مخصوصاً اگر انگشتان شما مرطوب است
سامسونگ گلکسی واچ 3پس از تمرکز بر ساعت های هوشمند با تمرکز بیشتر بر تناسب اندام خود در سال 2019 ، سامسونگ به فلسفه طراحی دقیق تر خود با گلکسی واچ 3 برمی گردد. ساعت های هوشمند اما کوچکتر ، سبک تر و نازک تر است ، و باعث جذابیت بیشتر زیر مجموعه ای از کاربران می شود. نوار چرم اصل به صورت یکدست و شیک است و لبه های استاندارد به این معنی است که همیشه می توانید بند دیگری را ببندید.
همچنین دارای ویژگی های زیادی است ، اگرچه برخی از کلیدهای اصلی قبل از دریافت چراغ سبز به زمان بیشتری نیاز دارند. نظارت بر SpO2 و VO2 Max تأثیر بیشتری بر بهبود عملکرد ردیابی خواب موجود در اینجا دارد. این دستگاه بر روی تایزن کار می کند ، که به خوبی با قاب فیزیکی چرخشی که به عنوان بخشی از بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ تبدیل شده است ، بسیار مناسب است. به علاوه ، یک به روزرسانی جدیدتر SmartThings Find را به Galaxy Watch 3 اضافه کرد ، و در صورت خرابی یا گم شدن آن ، مکان یابی آن امکان پذیر است.
متأسفانه ، در حالی که نوار قلب (الکتروکاردیوگرام) سرانجام به ساعت رسید ، نظارت بر فشار خون هنوز وجود ندارد - در حال حاضر فقط در کره جنوبی موجود است. به طور کلی پشتیبانی از برنامه همچنان خاری در چشم سامسونگ است ، زیرا تلاش می کند توسعه دهندگان بیشتری را جذب کند.
Samsung Galaxy Watch Active 2
Galaxy Watch Active 2 یک ساعت هوشمند با ارزش سامسونگ است زیرا شما تمام ویژگی های نرم افزاری و تناسب اندام Galaxy Watch 3 را با قیمت بسیار کمتر دریافت می کنید. تنها شش ماه پس از Galaxy Watch Active اصلی ظاهر می شود ، تفاوت بین آنها به جز یک تغییر اساسی کلیدی حاشیه حساس به لمس نیست.قاب های چرخشی فیزیکی سال ها جزء اصلی ساعت های هوشمند سامسونگ بوده اند و با حذف آن در اولین مدل اکتیو ، این شرکت از یک روش ورودی ناوبری استاندارد دور شد. در عوض ، گلکسی واچ اکتیو 2 آن را به روشی منحصر به فرد بازگردانده است که هنگام لمس آن بازخورد تکان دهنده ای می دهد. هرچقدر هم که زیبا باشد ، سامسونگ Galaxy Watch Active قبلی را نیز به روز کرد تا عملکرد مشابهی را بدست آورد. 

  • ۰۰/۰۶/۳۱
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.