سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

این برنامه شامل 6 مرحله است که در نهایت کارمندان می توانند به طور طبیعی در محل کار شرکت کنند و تا پایان تمام مراحل ، همه دفاتر به طور کامل بازگشایی نخواهند شد.

دفاتر مایکروسافت به محض رفع بیشتر محدودیت ها در گسترش coronavirus ، فعالیت های عادی را از سر می گیرند و مقامات بهداشتی اطمینان می دهند که کارمندان به طور عادی به دفاتر خود باز می گردند. برنامه 6 مرحله ای این شرکت به شرح زیر است:

    قدم اول: دفاتر را ببندید
    مرحله دوم: کار اجباری از خانه
    مرحله 3: کار را از خانه ترغیب کنید
    مرحله 4: باز کردن مجدد محدود
    مرحله 5: با محدودیت ها بازگشایی کنید
    مرحله ششم: بازگشایی کامل

مایکروسافت

"کورت دالپین" مدیر استراتژی مایکروسافت در یادداشتی گفت:

    "در ایالات متحده ، اولین تاریخ برای مرحله ششم این برنامه 1 مارس 2010 است." هدف ما در مرحله 6 بازگرداندن همه فعالیت ها به حالت عادی و آماده برای رفتن در مراحل اولیه در صورت انتشار مجدد ویروس است. "

مایکروسافت تقریباً چهار ماه پیش کار از راه دور را برای کارمندان خود ارائه کرد و مدت کوتاهی پس از انتشار ویروس Corona در سیاتل اجباری شد. این شرکت هم اکنون در مرحله دوم برنامه خود قرار دارد که کار از راه دور را اجباری می کند.

مایکروسافت تنها شرکتی نیست که مدت زمان کارمندان خود را افزایش داده و گوگل تا اواسط سال آینده کار از راه دور را برای کارمندان خود در دسترس قرار داده است. کارمندان فیس بوک می توانند از راه دور تا پایان سال جاری و کارمندان آمازون تا ژانویه 2021 کار کنند.

 

منبع خبر

  • ۹۹/۰۵/۱۱
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.