سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

جهان هرگز این سطح از نوآوری تکنولوژیک سازگار و فراگیر را ندیده است. مشاغل ، مشاغل و حتی کارهای جوامع ما اکنون عمدتاً به تغییرات تکنولوژیکی مرتبط هستند و همه گیر ویروس کرونا ، اگر فقط یک مزیت داشته باشد ، تسریع تحولات دیجیتال است.

1. هوش مصنوعی و یادگیری ماشین
هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین به توانایی رایانه در یادگیری موضوعات مختلف و رفتار هوشمندانه اشاره دارد. این بدان معناست که ماشین ها می توانند براساس آنچه از داده های خود می آموزند تصمیم بگیرند ، کارهای مختلفی را انجام دهند و حتی احتمالات آینده را پیش بینی کنند.

ما معتقدیم که هوش مصنوعی می تواند جهان و نحوه زندگی ما را در آن تغییر دهد. هوش مصنوعی اکنون به زندگی روزمره ما راه یافته است ، از جستجوی Google گرفته تا سیستم نمایش محصول که بر اساس ترجیحات ما در Netflix و Spotify ، به ارائه خدمات شخصی و تجاری آمازون می پردازد.

2. اینترنت اشیا (اینترنت اشیا)

اینترنت اشیا to به تعداد روزافزون دستگاهها و اشیا everyday روزمره اشاره دارد که به اینترنت متصل می شوند و اطلاعات خاصی را منتقل می کنند.

اگرچه اولین تلفن های هوشمندی که بیشتر ما به دست آوردیم گوشی های هوشمند بودند ، اکنون ساعت های هوشمند ، تلویزیون های هوشمند ، یخچال های هوشمند داریم و در آینده ای نزدیک ، تقریباً همه چیز هوشمند خواهد بود.

3. داده های بزرگ

در یک تفسیر ساده ، "داده های بزرگ" به انبوه اطلاعاتی گفته می شود که به طور انفجاری در عصر دیجیتال تولید و بدست می آید.

دنیای ما پر از داده است. بیشتر از همیشه. هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشید ، کشف اکتشافات جدید یا حتی پیش بینی اتفاقات آینده راحت تر خواهد بود.

4. بلاکچین

بلاکچین یا دفتر توزیع شده یک پایگاه داده و روش بسیار امن برای ذخیره اطلاعات مختلف است.

در عصر دیجیتال امروز ، ذخیره سازی ، احراز هویت و محافظت از داده ها به چالشی بزرگ برای بسیاری از سازمان ها و شرکت ها تبدیل شده است. فناوری Blockchain نوعی دفتر باز و توزیع شده است که نوید یک راه حل بسیار کاربردی و ایمن برای این مشکل می دهد.

5. محاسبات ابری و محاسبات فرامرزی

رایانش ابری به معنای ذخیره و پردازش داده ها بر روی رایانه های دیگران در یک مرکز داده یا از طریق شبکه است که به شرکت های بزرگ امکان می دهد مقدار زیادی از اطلاعات را ذخیره کرده و داده ها را تقریباً بلافاصله پردازش کنند. محاسبات فرامرزی به پردازش اطلاعات دستگاههایی مانند تلفنهای هوشمند اشاره دارد.

 

منبع

 

 

  • ۹۹/۰۶/۱۶
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.