سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

امروزه مشاغل در حال رشد طیف گسترده ای از استراتژی های بازاریابی و فروش را برای دستیابی به نتایج مطلوب به کار می گیرند. اما هنگامی که تجارت شما بر روی مدل B2B کار می کند ، روند فروش کمی پیچیده تر می شود و شما را مجبور می کند تا به طور گسترده روی تکمیل استراتژی فروش خود کار کنید. درست از نسل سرب تا پردازنده نهایی - روند انتقال از "تقریباً فروش" به یک انجمن بتن ، تحقیقات و منابع زیادی را برای سازمان های B2B می طلبد.

بنابراین جای تعجب نیست که میانگین نرخ تبدیل فروش از 2.46٪ - 3.26٪ در کل صنایع جهانی متغیر است. در همان زمان ، سال 2020 تغییرات زیادی در نحوه انجام فرایندهای فروش در سراسر جهان و از طریق عمودی ایجاد کرد. برای کمک به شما در هدایت عادی جدید در فروش B2B ، در اینجا چند نکته مفید آورده شده است که باید بخاطر بسپارید.

بیشتر بخوانید: ساعت جیبی سیکو

1 تحقیقات زیادی انجام دهید

تحقیق - کلمه ای که اگر مدتی در فروش B2B بوده اید احتمالاً آن را زیاد شنیده اید. فروش و ارتباطات B2B نیاز به شرکت ها در راس بازی خود در هنگام درک مشتری و تأمین نیازهای آنها است.

دانستن معیارهای اصلی مرتبط با فروش از جمله هزینه خرید مشتری خاص ، مدت زمان تبدیل آنها و زمان صرف شده توسط آنها در قیف فروش می تواند شاخص های خوبی برای استحکام روند فروش شما باشد.

انجام تحقیقات دقیق به شرکت ها در شناسایی نیازها و خواسته های مشتریانشان کمک می کند و به آنها کمک می کند تا استراتژی فروش خود را متناسب با آن تنظیم کنند. تحقیقات همچنین می تواند بینشی در مورد استراتژی های مورد استفاده رقبا ارائه دهد تا بتوان بر این اساس استراتژی های فروش آنها را جلا داد. تحقیقات متقن همچنین می تواند در تعیین برخی از زمینه های فروش بسیار عالی و بسیار شخصی موثر باشد.

2 بازاریابی ویدئویی را در نظر بگیرید

یکی از نکات کلیدی در مورد داشتن فرآیندهای فروش بسیار موثر B2B انعطاف پذیری در مورد اجرای استراتژی هایی است که برای مشتریان مفید باشد. بازاریابی ویدئویی در اواخر سال به یکی از موثرترین روش ها برای جلب توجه مشتریان تبدیل شده است. در حقیقت ، 93٪ از بازاریابان تأیید می کنند که حداقل یک مشتری را به دلیل ویدئویی که در رسانه های اجتماعی ارسال کرده اند تبدیل کرده اند.

ایجاد فیلم ها به راحتی می تواند جای اسلایدها یا سخنرانی های پیچیده ای را که به نظر می رسد برای مشتریان بسیار کلامی یا طولانی باشد ، جایگزین کند. ویدئوها می توانند به برندهای B2B کمک کنند تا مشتریان بهتر درگیر شوند ، میزان حفظ مخاطب را افزایش دهند و در نهایت به افزایش دید آنلاین کمک کنند که می تواند به افزایش بازدید و فروش تبدیل شود.

در زمان فعلی ، فروش آنلاین برای موفقیت هر نام تجاری در حال رشد ضروری است ، به ویژه در بحران جهانی که اینترنت ساده ترین راه برای دستیابی به مشتریان شما است. با توجه به محبوبیت در بازاریابی ویدئویی ، اکنون سازندگان فیلم های آنلاین با کاربردی آسان وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند با صرف حداقل هزینه ها ، در عرض چند دقیقه یک ویدیوی تجاری را تهیه کنید.

انواع ساعت کاسیو جی شاک

3 فرآیند پردازش مشتری خود را ارتقا دهید

فرایندهای پردازشی می توانند به طرز شگفت انگیزی برای کسب و کارها تغییر شکل دهند. این ممکن است از نظر خیلی ها جالب باشد ، اما مارک های SaaS واقعاً از تأثیری که فرآیندهای پردازنده می توانند در حفظ و وفاداری مشتری داشته باشند ، می دانند. و این را هرگز نمی توان مسلم دانست.

صرف نظر از بزرگ یا کوچک بودن برند شما ، مهم است که بدانید حفظ مشتریان فعلی بسیار مقرون به صرفه است ، زیرا خرید یک جدید می تواند تا پنج برابر بیشتر هزینه داشته باشد. بنابراین شما باید روی روند پردازش مشتری تمرکز کنید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود را می شناسید و نیازهای آنها را برآورده می کنید.

آیا می دانید 86٪ از مردم اظهار می کنند که وفاداری آنها به یک شرکت به کیفیت محتوای پردازنده و خدمات ارائه شده در طی فرآیند پردازش بستگی زیادی خواهد داشت؟ این میزان فرآیند پردازش شما می تواند مشتری شما را برای ماندن یا قطع ارتباط با تجارت شما تحت تأثیر قرار دهد.

4 کانال های فروش چندگانه

در شرایط رقابتی بازار که ظاهراً در آن فعالیت می کنیم ، انتخاب فقط یک یا دو کانال فروش برای انجام کار شما ممکن است کافی نباشد. به یاد داشته باشید که مشتریان شما در همه جا حضور دارند و به عنوان یک مارک تجاری B2B باید هدف خود را از طریق کانال های مختلف به آنها برسانید.

هرچه تعداد کانال های فروش شما برای هدف قرار دادن مشتری بیشتر باشد ، احتمال تبدیل بیشتر است. هنگامی که از چندین کانال فروش استفاده می کنید ، درک و تعامل مشتری با نام تجاری خود را نیز بهبود می بخشید.

به عنوان یک تجارت در حال رشد ، ضروری است که شما از طیف گسترده ای از کانال های فروش مانند رسانه های اجتماعی ، وب سایت ها ، ایمیل ها و تماس های سرد استفاده کنید. با انجام این کار ، در دسترس چشم اندازها و مشتریان خود قرار می گیرید.

5 بیشتر با مخاطبان خود درگیر و ارتباط برقرار کنید

اگر درسی وجود دارد که همه گیر COVID-19 به مدیران و مدیران اجرایی در سراسر جهان آموزش داده است ، این قدرت ارتباط و همدلی است. با بحران جهانی که موجی را در سراسر جهان به راه انداخت ، ارتباطات ابزاری شد که از طریق آن شرکت ها تجارت خود را ادامه می دادند.

علاوه بر این ، شرکت ها باید از طریق فرایندهای خود اهمیت انعطاف پذیری و همدلی در برابر مشتری و همچنین کارمند خود را بیاموزند. این روند احتمالاً (و باید) در سال 2021 و در آینده ای قابل پیش بینی ادامه یابد.

حتی در دنیای B2B ، مردم می خواهند با مارک هایی که به تیم های خود اهمیت می دهند ارتباط برقرار کنند ، نه فقط با مارک هایی که سعی در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده دارند. اکنون انتظار می رود که با مشتریان به جای فرآیند فروش مکانیکی که آنها را در یک الگوی ثابت قرار داده است ، با روشی بسیار انسانی تر برخورد شود. مدیران فروش B2B اکنون می توانند از چندین کانال مانند تماس ، پیام ، ایمیل و رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مشتریان خود و ارتباط منظم با آنها استفاده کنند.

بسته شدن

معاملات B2B می توانند کاملاً پیچیده شوند ، به همین دلیل روند فروش دارای یک ساختار از پیش تعریف شده و مجموعه ای منطقی از مراحل ایجاد کننده فرآیند است. در حالی که 2020 سالی بود که مشاغل انعطاف پذیر و سازگار با روش های جدید انجام فرآیند فروش را می خواست ، 2021 سالی است که انتقال به حالت عادی جدید را نشان می دهد.

با توجه به این موضوع ، مشاغل عصر جدید باید فرآیندها و سیستم هایی را برای انجام وظایف و فعالیت های معمول خود با همان شور و کارآیی در نظر بگیرند. نکاتی که در این مقاله ذکر شد فقط نقطه شروع بسیاری از کارهایی است که تجارت شما می تواند انجام دهد تا خود را از رقبا متمایز کند و فروش مداوم B2B را به همراه داشته باشد.

این مقاله توسط لوسی مانول ، نویسنده محتوای خلاق و استراتژیست در Marketing Digest نوشته شده است. او در نوشتن درباره بازاریابی دیجیتال ، فن آوری ، کارآفرینی و آموزش تخصص دارد. هنگامی که او در حال نوشتن یا ویرایش نیست ، او وقت خود را صرف مطالعه کتاب ، آشپزی و مسافرت می کند.

  • ۰۰/۰۶/۳۱
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.