سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

سردبیران بهترین محصولات را به طور مستقل تحقیق ، آزمایش و توصیه می کنند. می توانید در اینجا درباره روند بررسی ما بیشتر بدانید. ما ممکن است در خریدهای انجام شده از پیوندهای انتخابی خود کمیسیون دریافت کنیم.

گزارش مختصر و مفید


بهترین به طور کلی:
Samsung Galaxy Watch3
از مدل های قبلی نازک تر و سبک تر است ، بنابراین حتی اگر مچ دست کوچکتر هم داشته باشید ، پوشیدن آن بسیار عالی است.

بهترین برای ورزش:
Samsung Galaxy Watch Active2 
Galaxy Watch Active2 با سبک های ورزشی بسیار مناسب ، ردیابی تناسب اندام و طراحی سبک طراحی شده است.

بهترین برای سلامتی:
Samsung Galaxy Fit2 
این یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که دستگاهی متمرکز بر تناسب اندام می خواهند که بیشتر در مورد سلامتی ، سبک زندگی فعال و ردیابی هوشمند باشد.

بهترین سنتی:
ساعت هوشمند مردانه سامسونگ Gear S3 Classic 
Gear S3 Classic از ظاهری متمایزتر برخوردار است و به نظر می رسد یک ساعت مچی استاندارد است.

بهترین برای زنان:
Samsung Galaxy Watch3 در Mystic Bronze
طراحی ملایم و کمی نازک تر برای مچ دست های کوچک ایده آل است.

بهترین ناهموار:
Samsung Gear S3 Frontier 
این حاشیه دارای چرخش استیل با اندازه هایی است که لبه های آن را پوشانده است - دقیقاً مانند آنچه در یک ساعت سنتی در فضای باز مشاهده می کنید.

بهترین بودجه:
Samsung Gear Sport

ضد گرد و غبار و در برابر آب مقاوم است (حداکثر 5 آمپر) ، بنابراین ساعت خوبی برای استفاده هنگام ورزش ، دویدن یا ورزش است.

ساعت هوشمند سامسونگ یک وسیله مچ زده ، کاملاً شبیه ساعت مچی معمولی است که می تواند کارهای بسیار بیشتری از نمایش زمان و تاریخ فعلی انجام دهد. به طور معمول ، آنها بی سیم با یک تلفن هوشمند همگام سازی می شوند تا اعلان های تلفن همراه ، پیام ها ، هشدارهای تماس و موارد دیگر را نشان دهند. ساعت های هوشمند سامسونگ تفاوتی ندارند و آنها به طور یکپارچه ای با تلفن های هوشمند سامسونگ مانند گوشی های گلکسی - به ویژه گلکسی S20 - جفت می شوند.

ساعت های هوشمند واقعاً در هر شکل و اندازه ای ارائه می شوند ، که بسیار جالب است زیرا شما در انتخاب بهترین گزینه برای شما آزاد است. ساعت های هوشمند گرد ، ساعت های مربعی مربعی و یک سری طرح ها در این بین وجود دارد. ساعت های هوشمند سامسونگ معمولاً گرد هستند و طرح های گذشته ساعت مچی سنتی را تداعی می کنند ، اما همیشه اینطور نیست. برخی از دستگاه های فعال تر و متناسب با تناسب اندام آن ، مانند سری Galaxy Fit ، به نوع باند پوشیدنی نزدیکتر هستند (فکر کنید دستگاه های Fitbit).

دلایل زیادی برای خرید و پوشیدن ساعت هوشمند سامسونگ وجود دارد. ممکن است بخواهید ضربان قلب یا کالری که در طول تمرین می سوزانید را پیگیری کنید. شاید شما بخواهید تلفن خود را روی پیشخوان یا جایی نزدیک بگذارید و پیام های دریافتی روی مچ دست خود را بخوانید. شاید شما بخواهید چرخه خواب خود را ردیابی کنید و ببینید آیا خواب سالمی دارید یا خیر.

همه این سناریوها با استفاده از یکی از ساعت های هوشمند سامسونگ امکان پذیر است. از آنجا که دستگاه های مختلفی وجود دارد ، شما باید بتوانید موردی را که متناسب با نیاز شما باشد پیدا کنید. ما تمام بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ را گردآوری کرده و جزئیات بیشتر را در زیر شکسته ایم.

 

    راهنمای خرید ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch SM-R810

    شرکت سامسونگ بعد از ارائه موبایل نوت ۹در سال ۲۰۱۸ساعت هوشمند Galaxy Watch SM-R810 را روانه بازار کرد. شما با کمک این ساعت می توانید در مراسمات رسمی و فعالیت‌های ورزشی و کارهای روزمره از آن استفاده کنید. همچنین شرکت سامسونگ با ارائه برندهای مختلف برای این ساعت هوشمند زیبا به شما اجازه داده است که با هر لباسی که می پوشید آن را با بندهای آن ست کنید.

    با توجه به تغییر بندهای آن و ویژگی های مختلفی که ظاهر بسیار زیبای این ساعت دارد هم برای آقایان و هم برای خانم ها مناسب میباشد. با کمک صفحه نمایش ۱.۲ اینچی این ساعت که از نوع super AMOLED طراحی شده استشما به هیچ وجه در زیر نور شدید آفتاب هم برای کار با اپلیکیشن های آن دچار مشکل نخواهید شد.

    با داشتن حسگرهای مختلف که بر روی آن طراحی شده است شما می توانید فعالیت های روزانه و مخصوصاً فعالیت های ورزشی خود را به راحتی زیر نظر بگیرید و اطلاعات دقیق از سلامتی بدن خود را به دست بیاورید.

    اگر دیر از خواب بیدار می شوید و یا اینکه بعضی از کارهای روزمره خود را فراموش می‌کنید می‌توانید با کمک این ساعت هوشمند ( نترل وضعیت خواب و برنامه یادآور) و استفاده از حالت My Day تا حدود ۱۰ ساعت به شما در انجام کارهایی که گفته ایم کمک بکند.

    اگر شما ۱ شناگر هستید و نیاز دارید که در هنگام شنا کردن سیستم سلامتی خود را ارزیابی کنید می توانید با کمک این ساعت هوشمند که قابلیت ضد آب بودن را دارد تمامی کارها و ارزیابی ها را انجام دهید.


بهترین به طور کلی: Samsung Galaxy Watch3

 با بازگشت سری به ریشه های خود ، Galaxy Watch3 شباهت زیادی به گلکسی واچ اصلی دارد - ظاهری مشابه دارند و حتی پردازنده یکسانی دارند. این دستگاه در اندازه های 41 یا 45 میلی متری در دسترس است که هر دو دارای اتصال بلوتوث یا LTE هستند. اگر مدل LTE را انتخاب کنید ، می توانید تلفن خود را پشت سر بگذارید و همچنان تماس بگیرید ، پیامک کنید ، رسانه را پخش کنید و اعلان ها را مستقیم از ساعت دریافت کنید.

به طور کلی ، نسبت به مدل های گذشته نازک تر و سبک تر است ، بنابراین حتی اگر مچ دست کوچکتری نیز داشته باشید ، پوشیدن آن بسیار احساس راحتی می کند. مدل بزرگتر 45 میلی متری دارای باتری بزرگتری است ، بنابراین با یک بار شارژ تا 56 ساعت دوام می آورد در حالی که برای اندازه کوچکتر 43 ساعت است.

صفحه نمایش پر جنب و جوش و فوق العاده AMOLED تضمین می کند که محتوای روی صفحه شگفت انگیز به نظر می رسد و به اندازه کافی روشن است که حتی در نور روز نیز قابل مشاهده است. این یک گروه از سلامت از جمله SPO2 (سطح اکسیژن خون) ، ضربان قلب ، استرس ، خواب ، فاصله و کالری سوزانده شده را ردیابی می کند. تشخیص سقوط همچنین برای کسانی که به آن نیاز دارند نیز در دسترس است.

قاب می چرخد ​​و به عنوان یک کنترل کننده موقت برای پیمایش در منوها و گزینه ها عمل می کند. این به خوبی کار می کند و انتخاب آن آسان است ، و همچنین مکمل صفحه لمسی پاسخگو است. به طور کلی ، Galaxy Watch3 یکی از بهترین های موجود در بازار است که پس از Apple Watch دوم است. اگر تلفن هوشمند سامسونگ یا دستگاه Android دارید ، Watch3 گزینه بهتر و سازگارتری است.

بهترین برای ورزش: Samsung Galaxy Watch Active2

 Samsung Galaxy Watch Active2 برای سبک های زندگی ورزشی تر ، با بسیاری از ویژگی های ردیابی سلامتی و تناسب اندام و طراحی سبک تر در مقایسه با برخی دیگر از مدل های برتر ، طراحی شده است. این فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم است و گزینه هایی برای انتخاب بین نوار ورزشی سیلیکونی یا چرمی دارد.

 

همچنین دو اندازه شامل 40 میلی متر و 44 میلی متر در دسترس است. مانند اکثر ساعت های هوشمند سامسونگ ، این سیستم توسط سیستم عامل Tizen مجهز شده و دارای پردازنده Exynos 9110 در داخل است. صفحه نمایش 1.4 اینچی Super AMOLED واضح و سرزنده به نظر می رسد و با مدل های Watch3 قابل مقایسه است.

ردیابی خودکار و دویدن و تمرینات با پشتیبانی از نظارت بر نوار قلب ، فشار خون ، خواب ، سطح استرس و موارد دیگر ، بصورت خودکار انجام می شود. برخی از ویژگی ها فقط با تلفن های هوشمند سامسونگ سازگار هستند ، با این حال ، مانند ECG و فشار خون.

گزینه های اتصال شامل بلوتوث ، Wi-Fi و LTE است ، اگرچه LTE فقط در نوع فولاد ضد زنگ موجود است. به طور کلی ، استفاده از آن آسان و یک نقطه ورود عالی برای هر کسی است که می خواهد از یک گروه تناسب اندام به یک ساعت هوشمند منتقل شود یا به تجربه ساعت هوشمند بپردازد.

بهترین برای سلامتی: Samsung Galaxy Fit2

 Galaxy Fit2 یک ساعت هوشمند نیست ، بلکه در عوض یک باند یا ردیاب تناسب اندام است (شبیه Fitbit). با این حال ، این شامل بسیاری از ویژگی های مشابه ساعت مانند اعلان های تلفن همراه و هشدارهای مختلف است.

Fit2 آخرین مدل این سری است که شامل صفحه نمایش منحنی AMOLED و ماندگاری عالی در باتری است. با یک بار شارژ حداکثر 15 روز دوام خواهد داشت ، کاملا فراتر از آنچه اکثر ساعت های هوشمند ارائه می دهند. نوار سیلیکونی در چند رنگ وجود دارد ، به شما امکان می دهد سبک خود را شخصی کنید.

تا 5 ATM یا 50 متر ضد آب است ، به این معنی که می توانید از آن در استخر استفاده کنید یا آن را زیر دوش بگیرید. از طریق بلوتوث با دستگاه های تلفن همراه همگام سازی می شود اما هیچ اتصال دیگری مانند GPS ، NFC یا پشتیبانی از پرداخت تلفن همراه را شامل نمی شود.

این سبک است ، تقریباً متناسب با هر مچ دست است و استفاده از آن بسیار آسان است. این یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که دستگاهی متمرکز بر تناسب اندام می خواهند که بیشتر در مورد سلامتی ، سبک زندگی فعال و ردیابی هوشمند باشد. اگر نمی خواهید هر شب ساعت شارژ کنید ، عمر باتری بسیار برتر آن نیز ایده آل است.

بهترین سنتی: ساعت هوشمند مردانه سامسونگ Gear S3 Classic

 Gear S3 Classic مخصوص هر کسی است که می خواهد ساعت هوشمندی شبیه ساعت هوشمند نداشته باشد. ظاهری برجسته تر دارد و به نظر می رسد یک ساعت مچی استاندارد است. این بدنه از جنس استنلس استیل قابل توجه و دارای نوار چرمی ممتاز است.

نکته قابل توجه حاشیه چرخان است که به عنوان کنترل کننده آنالوگ عمل می کند و دو تاج صفحه در کنار آن قرار دارند. به جز صفحه نمایش لمسی 1.3 اینچی ، هیچ نشانه ای از وجود دستگاه هوشمند وجود ندارد.

در داخل آن یک باتری 380 میلی آمپری قرار دارد که استفاده از 2 تا 3 روز با یک بار شارژ را ارائه می دهد ، که می تواند طاقت فرسا باشد ، اما آن را با اکثر مدل های قابل مقایسه هم تراز می کند. این دستگاه برای جابجایی مکان فعلی دارای GPS داخلی است و گروهی از آمادگی جسمانی را البته با دقت مشکوک ردیابی می کند.

این یک بلندگو و میکروفون داخلی برای برقراری تماس از راه دور و پشتیبانی از Samsung Pay و همچنین اعلان های مبتنی بر تلفن همراه و برنامه است. اگرچه واضح است - ویژگی های اضافه شده لمس خوبی هستند ، اما دلیل اصلی دریافت این ساعت نمی باشد. Gear S3 Classic مخصوص کسانی است که خواهان بهترین های هر دو جهان هستند: یک ساعت شیک که دارای ویژگی های هوشمند پخته شده در آن است.

بهترین برای زنان: Samsung Galaxy Watch3 در Mystic Bronze

 اگرچه این Samsung Galaxy Watch3 است ، اما توجه به این نکته مهم است که مدل Mystic Bronze کمی متفاوت است. این طراحی سبک و باریک است و همراه با یک بند چرمی ممتاز مطابق با آن ارائه می شود. رنگ برنز و تقریباً طلای رز در مقایسه با سبک های کاملاً نقره ای و فلزی مردانه بسیار جذاب تر است. طراحی ملایم و کمی نازک تر برای مچ دست های کوچک ایده آل است.

این شامل همه ویژگی های مشابه ، مانند ردیابی خودکار تمرین ، سلامت قلب ، نظارت بر تناسب اندام و ردیابی خواب است. نوع LTE در دسترس است ، اما در غیر این صورت ، با بلوتوث 5.0 و اتصال GPS همراه است.

صفحه نمایش 1.2 اینچی Super AMOLED زیبا و سرزنده است. همچنین شامل 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری با یک بار شارژ حدود 2 تا 3 روز دوام می آورد ، بسته به ویژگی های فعال شما - LTE باتری را خیلی سریعتر تخلیه می کند.

بهترین ناهموار: Samsung Gear S3 Frontier

 Samsung Galaxy Gear S3 Frontier مقاوم ، بادوام ، حجیم و ساخته شده برای سبک زندگی در فضای باز است. احتمالاً به همین دلیل است که بازرسان ما ، یونا واگنر ، آن را برای مچ دست خود بسیار بزرگ می داند.

این حاشیه دارای چرخش استیل با اندازه هایی است که لبه های آن را پوشانده است - دقیقاً مانند آنچه در یک ساعت سنتی در فضای باز مشاهده می کنید. صفحه نمایش زیبای 1.3 اینچی AMOLED برای روشن ماندن طراحی شده است ، بنابراین در صفحه ساعت همیشه چیزی برای مشاهده وجود دارد و همچنان تا 4 روز عمر باتری را ارائه می دهد.

یونا شاید اندازه آن را دوست نداشت ، اما او عاشق ظاهر بیرونی و مقاومت های اصلی ، از جمله آب ، گرد و غبار و محافظت در برابر ضربه بود. به لطف بلندگو و میکروفون داخلی می تواند اعلان دریافت کند ، تماس بگیرد و حتی تماس تلفنی برقرار کند.

 

Samsung Pay ، ردیابی تناسب اندام و چندین حالت ورزشی لیست ویژگی ها را جمع می کنند. فقط به یاد داشته باشید ، این چیز کمی حجیم است و وزن آن بیش از مدل های قابل مقایسه است ، بنابراین برای مچ دست بزرگتر و افرادی که بیشتر روزهای خود را در بیابان می گذرانند بهتر است.

بهترین بودجه: Samsung Gear Sport

 گرچه Samsung Gear Sport یک ساعت هوشمند قابل تحسین است ، اما باید توجه داشته باشید که این دستگاه قدیمی است و ممکن است در دسترس بودن آن محدود باشد. بسیار دشوار خواهد بود ، حتی بعید است که یک مدل کاملاً جدید و باز نشده پیدا کنید.

همانطور که گفته شد ، Gear Sport یک ساعت هوشمند ارزان قیمت با قیمت مناسب و دارای صفحه نمایش 1.2 اینچی Super AMOLED است. دارای ظاهری سبک و اسپرت ، شبیه به Active2 است ، اما به لطف طراحی فولادی کمی شیک تر نیز است. ضد گرد و غبار و در برابر آب مقاوم است (حداکثر 5 آمپر) ، بنابراین ساعت خوبی برای استفاده هنگام ورزش ، دویدن یا ورزش است.

طراحی جمع و جور آن را برای مچ های کوچکتر مناسب می کند ، و نوار سیلیکونی کشش و در عین حال راحت است. این یک گام شمار داخلی برای ردیابی مراحل دارد ، می تواند آمار آمادگی جسمانی و سلامتی را کنترل کند و پیامک ، ایمیل ، برنامه و اعلان های تماس را دریافت می کند. بلوتوث 4.2 ، اتصال بی سیم در داخل است و برخلاف 5.0 برای Watch3. Wi-Fi و GPS نیز در آن وجود دارد. حتی از Samsung Pay پشتیبانی می کند ، بنابراین می توانید با مچ دست خود هزینه سفارشات را پرداخت کنید. با باتری 300 میلی آمپر ساعتی ، ساعت می تواند تا 7 روز دوام داشته باشد و یکی از دامنه های بهتر را ارائه می دهد.

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ ، Galaxy Watch3 (مشاهده در آمازون) ، بهترین انتخاب ماست زیرا شیک ، راحت پوشیدن است و با لیست ویژگی های عالی ، قبل از آن را بالا می برد. به علاوه ، در چند سبک و اندازه مختلف وجود دارد ، بنابراین فضای شخصی سازی ساعت فقط برای شما فراهم است. این آمار تناسب اندام و سلامتی را ردیابی می کند ، اعلان ها و پیام ها را نمایش می دهد و حتی شامل گزینه های پرداخت تلفن همراه است تا بتوانید با استفاده از ساعت خود سریع پرداخت کنید.

اگر به چیزی کمی ورزشی تر علاقه مند هستید ، Samsung Galaxy Watch Active2 (مشاهده در آمازون) را بررسی کنید. این بیشتر تناسب اندام است و برای کسانی طراحی شده است که سبک زندگی فعال و سربازی دارند.
درباره کارشناسان معتمد ما

بریلی کنی در ایالت همیشه هیجان انگیز فلوریدا زندگی می کند ، جایی که او به عنوان یک نویسنده مستقل و علاقه مند به فن آوری کار می کند. او تمام زندگی خود در اطراف رایانه ها و وسایل الکترونیکی بوده است ، و همین باعث شده است که او تجربه و دانش زیادی در این زمینه کسب کند. زمینه های تخصص وی شامل الکترونیک مصرفی ، مانند ساعت های هوشمند است.

یونا واگنر نویسنده فناوری و تجارت است. او انواع وسایل جانبی ، لپ تاپ ، هدفون و پوشیدنی را برای Lifewire آزمایش کرده است ، از جمله چندین ساعت هوشمند سامسونگ در این لیست.

اندرو هیوارد یک منتقد فناوری مستقر در شیکاگو است که قبلاً در TechRadar ، Stuff ، Polygon و Macworld منتشر شده بود. او تعدادی از برترین ساعت های هوشمند و پوشیدنی ما را پوشش داده است ، از جمله Samsung Galaxy Watch که به دلیل حاشیه چرخش و ناوبری آسان آن را ستود.
سالات متداول

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ چیست؟
جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ که عرضه شده است ، Galaxy Watch3 است ، در سبک های مختلف. ساعت دیگر اخیر سامسونگ ، Galaxy Watch Active2 است که به روزرسانی در مدل اصلی Watch Active است.

آیا می توانید به تماس های ساعت های هوشمند Samsung Galaxy پاسخ دهید؟
این به مدل مورد نظر بستگی دارد ، اما بله ، شما می توانید در اکثر ساعت های هوشمند و دستگاه های هوشمند سامسونگ به تماس ها پاسخ دهید. لازم به ذکر است که در واقع نمی توانید از همه ساعت ها استفاده کنید. پس از قبول تماس ممکن است به تلفن متصل خود هدایت شوید و در آنجا باید مکالمه را ادامه دهید.

سامسونگ Galaxy Gear S2 می تواند مستقیماً با ساعت تماس بگیرد ، همانطور که در بیشتر ساعتهای LTE و موبایل وجود دارد. در واقع ، برای استفاده از ویژگی های شبکه ، ساعت های هوشمندی که دارای اتصال تلفن همراه فعال هستند نیازی به همگام سازی با تلفن هوشمند ندارند. آنها می توانند مستقیماً تماس ، پیام و هشدار دریافت کنند.

آیا می توانید تلفن خود را در خانه بگذارید و از ساعت سامسونگ خود استفاده کنید؟
برخی از ساعت های هوشمند سامسونگ بدون اتصال تلفن به کار خود ادامه می دهند ، اما این امر به اتصال بی سیم بستگی دارد. ساعت های آماده 3G و 4G از اتصال شبکه تلفن همراه درست مانند تلفن استفاده می کنند و دارای سیم کارت هستند.

اگر ساعت شما سیم کارت دارد و به شبکه های تلفن همراه متصل است ، بله ، می توانید از دستگاه بدون تلفن استفاده کنید ، به این معنی که می توانید تلفن خود را در خانه بگذارید. برخی از کارهایی که می توانید در ساعت هوشمند سامسونگ با دسترسی 4G انجام دهید شامل پخش جریانی موسیقی ، گرفتن تماس و دریافت و پاسخ به پیام ها است.

 در ساعت های هوشمند سامسونگ به دنبال چه چیزی باشید
اندازه

تقریباً همه ساعت های هوشمند ، از خط Galaxy Watch3 سامسونگ گرفته تا Apple Watch ، در اندازه های مختلف ارائه می شوند. به عنوان مثال ، گلکسی واچ 3 را می توان در اندازه های 41 یا 45 میلی متر سفارش داد. این فقط به اندازه باند مچ دست ، بلکه همچنین دستگاه مورد نظر ، یعنی نمایشگر ، تأثیر نمی گذارد. به طور کلی ، یک ساعت با اندازه بزرگتر گران تر است و با ملاحظات اضافی مانند باتری با دوام بیشتر ، نمایشگر بزرگتر و گاهی اوقات از سخت افزار داخلی قدرتمندتری نیز برخوردار است.

 

قابلیت اتصال

مانند اکثر دستگاه های مدرن ، انواع مختلفی از اتصال یا اتصال بی سیم برای ساعت های هوشمند و باندهای تناسب اندام وجود دارد. رایج ترین آنها شامل 4G LTE (شبکه های تلفن همراه) ، Wi-Fi و بلوتوث است. یک ساعت هوشمند آماده 4G همیشه دارای Wi-Fi و بلوتوث همراه با آن است. با این حال ، یک دستگاه فقط Wi-Fi شامل پشتیبانی اتصال تلفن همراه برای شبکه های 3G و 4G نخواهد بود - ممکن است هنوز شامل بلوتوث باشد. اگرچه به نظر گیج کننده می رسد ، اما همه تولیدکنندگان ساعت هوشمند اتصال محصولات (محصولات) خود را به وضوح لیست می کنند. رسانه بی سیم را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

برخی از دستگاه ها ممکن است دارای GPS نیز باشند ، این بدان معناست که ساعت هوشمند دارای پشتیبانی از ردیابی GPS داخلی است و برای ردیابی مکان نیازی به تلفن ندارد. همچنین مراقب ساعت های هوشمند 5G باشید ، زیرا مطمئناً آنها در معرض دید هستند.

 عمر باتری

ساعت های هوشمند امروز می توانند از نیم روز تا یک روز کامل یا بیشتر ادامه داشته باشند. بسیاری از عوامل بر روی دوام باتری تأثیر می گذارند ، مانند نرم افزار ، سخت افزار داخلی ، اندازه صفحه نمایش و اندازه باتری. هنگام انتخاب ساعت هوشمند ، حداقل به مدت دوام دستگاه توجه کنید. به عنوان مثال اگر لازم باشد چند روز طول بکشد ، گزینه های خود را محدود خواهید کرد. بنابراین ، بهتر است به جای ساعت هوشمند در اندازه کامل به دنبال دستگاهی با قدرت کمتر مانند ردیاب تناسب اندام باشید.

  • ۰۰/۰۵/۳۰
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.