سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

سری Note پرچمدار کهکشان های سامسونگ است. گلکسی نوت بدون شک بهترین گوشی با قلم است ، اما غول فناوری کره ای همواره سعی کرده است تا در نیمه دوم سال بهترین گوشی اندرویدی جهان را به بازار عرضه کند.

سری Note پرچمدار کهکشان های سامسونگ است. گلکسی نوت بدون شک بهترین گوشی با قلم است ، اما غول فناوری کره ای همواره سعی کرده است تا در نیمه دوم سال بهترین گوشی اندرویدی جهان را به بازار عرضه کند. اکنون پس از یک دهه تجربه و کمی فراز و نشیب ، نوت به نسل 10 رسیده است که البته به عنوان شماره 20: گلکسی نوت 20 و نوت 20 Ultra نیز شناخته می شوند.

Ultra ویژگی ای نیست که بتوان از آن به راحتی استفاده کرد. سامسونگ اولین ماه اولترا را از چند ماه پیش معرفی کرد و نشان داده است که می تواند تمام جدیدترین فناوری های جهان را در قالب یک محصول گران قیمت در اختیار شما قرار دهد. Galaxy Note 20 Ultra همچنین سزاوار کلمه Ultra است و هر آنچه را که از گوشی پرچمدار 2020 انتظار دارید انتظار می رود ، ارائه می دهد ، اما سایه سنگینی بر روی آن می کشد و نوت 20 را بسیار گاه به گاه تر به نظر می رساند.

بررسی کامل گوشی - همچنین از نوع پرچمدار آن - زمان بر است ، اما دفتر سامسونگ در ایران سری Note 20 را برای مدت کوتاهی در اختیار ما قرار می دهد. ما سعی کردیم در این مدت کوتاه مهمترین ویژگی های سری نوت 20 را پوشش دهیم ، اما برخی از قسمت ها مانند قابلیت های نرم افزاری و دوربین به زمان بیشتری نیاز دارند.

طراحی و کیفیت ساخت

سری Note با گوشه های تیز و همیشه مستطیل شکل با یک زبان طراحی منحصر به فرد برای فاصله گرفتن از سری S مشخص می شود.این امر در مورد نوت 20 Ultra صادق است اما نوت 20 کمی متفاوت است و از هر دو سری ویژگی های ارثی دارد. بیایید در مورد Ultra صحبت کنیم.

ویژگی برجسته Ultra آنقدر برجسته است که در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند. بله ، ما در مورد یک واحد دوربین غول پیکر صحبت می کنیم که سه یا چهار میلی متر از آن خارج شد ، دستگاه را متعادل کرد و اجزای داخلی را جایگزین آن کرد.

این بار سامسونگ تصمیم گرفته است تا از شیشه یخ زده استفاده کند و به طرز مرموزی فضا را با رنگ "برنز مرموز" برجسته کند. این رنگ برنز که از نزدیک با طلا گل رز ترکیب شده است ، رنگ اصلی محصولات جدید سامسونگ است و بسیار زیبا است. البته ممکن است سلایق شما متفاوت باشد. یکی دیگر از مزایای شیشه یخ زده این است که اثر انگشت و گریس را جذب نمی کند و تلفن دوست داشتنی شما همیشه تمیز می ماند.

نوت 20 و 20 Ultra دو گوشی عالی هستند و استفاده از آنها با یک دست کار ساده ای نیست. نوت 20 اولترا 208 گرم وزن دارد و در طی چند دقیقه دستان شما را کنترل می کند ، اما نوت 20 192 گرم وزن دارد و ارگونومی بهتری دارد. هر دو گوشی ضد آب و گرد و غبار هستند.

نشان دادن

سامسونگ مانند همیشه از بهترین نمایشگر خود - همچنین بهترین در دنیای موبایل - در نوت 20 Ultra استفاده می کرد ، اما صفحه نمایش نوت 20 می توانست بهتر باشد. خیلی بهتر از این

Ultra دارای بزرگترین صفحه نمایش در خانواده Note است: یک پنل پویا 6.9 اینچی 2X با رزولوشن 3088 x 1440 پیکسل و سرعت تجدید آن 120 هرتز. در مقابل ، نوت 20 از پنل 6.7 اینچی Super AMOLED با وضوح 2400 در 1080 پیکسل و سرعت تجدید 60Hz بهره می برد. هر دو تلفن از HDR10 + پشتیبانی می کنند.

برنامه و رابط کاربری

سری Galaxy Note 20 از رابط کاربری اندروید 10 و One UI 2.5 بهره می برد که البته تفاوت چندانی با One UI 2.1 در سری S20 ندارد. خوشبختانه سامسونگ قول داده است که طی سه سال این گوشی با چند مدل انتخاب دیگر به روز شود. بنابراین سری Note 20 اندروید 13 (یا هر نام Google را انتخاب می کند) دریافت می کند.

یک UI 2.5 به طور معمول همان ویژگی های کامل را به شما می دهد. از پس زمینه ها و مضامین گرفته تا تنظیمات نمایشگر فوق العاده روشن و البته حالت تاریک داخلی. در زیر می توانید تصاویر Galaxy Note 20 Ultra UI را مشاهده کنید.

سامسونگ پس از رونمایی از چندین ویژگی نرم افزاری ویژه رونمایی کرد که یکی از این بازی های XBOX در این گوشی است که جالب ترین آنها به نظر می رسد. البته این ویژگی هنوز فعال نشده و احتمالاً در ایران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت زیرا به اینترنت نامحدود و پر سرعت نیاز دارد.
 

http://ghenaatkon.mihanblog.com/post/22

  • ۹۹/۰۵/۳۰
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.