سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

Huawei Nova 7i بررسی

ما تلفنهای سری Huawei را نوا "پرچمداران نیمه" می نامیم و آنها محصولاتی هستند که به همراه ارائه قابلیت های پیشرفته تلفن ، از نظر قیمت با رده متوسط ​​تولید می شوند. نوا 7i یکی از جدیدترین تلفنهای این خانواده است که اخیراً رسما در بازار ایران رونمایی شد.

Huawei Nova 7i بررسی

نوا 7i در اوایل سال 2020 رسما معرفی شد. البته کمتر از یک ماه بعد ، Lite L40 نشان داد. البته این دو گوشی کمی متفاوت از یکدیگر هستند اما از نظر ظاهری و مشخصات اصلی از نظر ظاهری بسیار شبیه به یکدیگر هستند. البته این چیز عجیبی و غیرمنتظره نیست. هواوی پیشتر سری تلفن های نوا را با تغییر نام در بازارهای دیگر معرفی کرده بود.

 به هر حال ، نوا 7i (یا P40 lite) روی کاغذ یک گوشی میان رده مناسب و دارای ویژگی های خوب و قیمت مناسب است. در همین حال ، مانند همه دستگاه های جدید هواوی ، آنها به جای خدمات موبایل گوگل از خدمات موبایل هواوی استفاده می کنند. برای دیدن نحوه عملکرد این تلفن در کارهای روزمره و کارهای روزمره ، تصمیم گرفتیم به نوا 7i نگاهی بیندازیم.

از جمله جعبه

در داخل جعبه تلفن نوا 7i ، جدا از خود تلفن ، یک اسلات سیم کارت وجود دارد که یک پین ، یک راهنما ، یک کابل شارژ USB-C ، یک شارژر 40W ، یک جک هدفون 3.5 میلی متری و یک کیس ژل بی رنگ را در آن جدا کرده است. محتویات جعبه 7i دقیقاً مانند هر گوشی دیگر هواوی به نظر می رسد. با وجود موارد و موارد پیش فرض TPU و البته شارژر سریع آن ، خریداران این تلفن حداقل برای مدتی دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی نخواهند داشت.


دوربین های هواوی نوا 7i

طراحی گوشی چیزی است که در نگاه اول کاربر را به خود جذب یا ناامید می کند. بنابراین ، فارغ از طبقه بندی قیمت ، تولید کنندگان تلفن سعی می کنند در طراحی محصولات خود بسیار مراقب و صبور باشند. هواوی نوا 7i نیز از این قاعده مستثنی نیست. وقتی برای اولین بار آن را در دست خود نگه دارید ، این گوشی زیبا ، سبک و مفید به نظر می رسد. هواوی نوا 7i را در سه رنگ راه اندازی کرد: Midnight Black ، Crush Green و Sakura Pink. ما این تلفن را برای تأیید به رنگ سبز و سیاه آورده ایم. اما باید بپذیریم که در رنگ صورتی ، نوا 7i در مقایسه با دو مورد دیگر جلوه های رنگی زیبایی تری دارد.

هواوی نوا 7 هر رنگ سبز

قسمت پشتی گوشی از لایه های پلاستیکی ساخته شده است و با روکش های براق رنگی طراحی شده است. این قاب مانند یک قاب شیشه ای به نظر می رسد ، اما با کمی دقت متوجه خواهید شد که پلاستیک است. از مزایای این قاب ها نسبت به قاب های شیشه ای ، وزن کم و مقاومت بیشتر در برابر ریزش است ، اما در عین حال مستعد خراش هستند و پتانسیل بالایی برای جذب اثر انگشت دارند. البته با وجود قاب سیلیکونی در داخل جعبه ، این نگرانی ها تا حد زیادی برطرف می شود.

هواوی نوا 7i

در محفظه مربعی به رنگ پوشش پشتی ، در قسمت فوقانی سمت چپ ، 4 دوربین اصلی دستگاه با همان بدنه قرار دارد. تورم این محفظه زیاد نیست و اگر از لاستیک استفاده می کنید ، نمی بینید که دستگاه روی یک سطح صاف منفجر شود. کمی در زیر دوربین ها فلاش LED دستگاه با توضیحات مربوط به دوربین ها قرار دارد. لوگوی HUAWEI همچنین در قسمت جلد پشتی حک شده است.

دوربین هواوی نوا 7i


لبه های قاب در هر چهار طرف دستگاه خمیده شده و گوشه ها گرد شده اند. قاب اطراف گوشی که صفحه را به قسمت پشتی وصل می کند از پلاستیک مات ساخته شده است. ترکیب این قاب ، لبه های خمیده و وزن سبک (183 گرم) هنگام حمل نوا 7i احساس خوبی به شما می بخشد.

83.5٪ پنل جلوی گوشی توسط صفحه دستگاه اشغال شده است. شکاف های داخل صفحه نمایش دوربین سلفی را در خود جای می دهد و بلندگوی بین لبه بالا و لبه صفحه نمایش قرار دارد. حاشیه ها را می توان در اطراف صفحه مشاهده کرد ، به خصوص در لبه پایین هنگام روشن بودن صفحه نمایش.

صفحه نمایش هواوی نوا 7i

در لبه راست گوشی کلیدهای ولتاژ و پاور وجود دارد ، اما سنسور اثر انگشت نیز با کلید پاور یکپارچه شده است. در لبه سمت چپ شکاف سیم کارت (سیم کارت دوم یا کارت حافظه) است.

در لبه پایینی بلندگوی اصلی یک میکروفون ارتباطی ، یک درگاه شارژ USB-C و یک جک 3.5 میلی متری وجود دارد و فقط در لبه بالایی میکروفون لغو سر و صدای دستگاه جای دارد. البته اسپیکر دستگاه نیز بین صفحه نمایش و لبه بالای دستگاه قرار دارد.

هواوی نوا 7i ابعاد 159.2 x 76.3 x 8.7mm دارد. با ترکیب این ابعاد با وزن 183 گرم ، به یک اندازه استاندارد برای یک گوشی دست یافت. به طور کلی ، میان رده هواوی دارای ارگونومی خوبی است و نگهداری از آن راحت است. استفاده زیاد از دستگاه به دلیل وزن کم آن باعث خستگی دست نمی شود.


صفحه نمایش هواوی نوا 7i

هواوی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی LTPS IPS LCD برای نوا 7i است. این صفحه نمایش با وضوح 2310 10 1080 پیکسل با چگالی 398 پیکسل در اینچ است. همانطور که در بخش طراحی ذکر شد ، سوراخی در قسمت بالای سمت چپ صفحه وجود دارد که دوربین سلفی دستگاه را در خود جای داده است. این سوراخ به اندازه کوچک است و هنگام تماشای ویدیو یا محتوای بازی با کاربر اختلال ایجاد نمی کند.

 

http://pipelole.blog.ir/1399/06/04/Huawei-Nova-7i-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C

 

  • ۹۹/۰۶/۰۴
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.