سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

سنجاق

همیشه چیزهای خوب رو به خودت سنجاق کن ...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

جدیدترین غول فناوری در مک بوک پرو 13 اینچی از تراشه کاملاً جدید M1 استفاده می کند ، به این معنی که عملکرد آن بسیار سریع است. عملکرد پردازنده را تا 2.8 برابر و عملکرد GPU را تا 5 برابر بهتر از قبل خواهیم دید

MacBook Pro جدید با تراشه M1 در رنگ های خاکستری و نقره ای ارائه می شود ، اما حداقل در حال حاضر گزینه رنگ دیگری در دسترس نیست. همچنین دو پیکربندی وجود دارد ، اولی با 256 گیگابایت SSD و دومی با 512 گیگابایت SSD.

 

 برای مدل اول ، کاربران قیمت پایه 1299 دلار پرداخت می کنند ، در حالی که قیمت مدل دوم 1499 دلار است. MacBook Pro 13 اینچی با تراشه M1 اکنون در دسترس است و از هفته آینده به مشتریان تحویل داده می شود.

 

MacBook Pro جدید با تراشه M1 از دو پورت Thunderbolt / USB 4 استفاده می کند. البته این عملکرد سریع و رو به جلو است. به لطف پردازنده گرافیکی هشت هسته ای نوت بوک ، به راحتی Pro Display XDR را با وضوح 6K کنترل خواهد کرد.

 

از نظر طراحی ، شباهت های زیادی با همان مدل های سطح پایین مدل قبلی مشاهده می کنیم. کاربران با استفاده از Touch ID و همچنین Force Touch Trackpad می توانند به همان Touch Bar دسترسی داشته باشند.

 

عملکرد یادگیری ماشین (ML) این مدل 11 برابر سریعتر از قبل خواهد بود ، به همین دلیل اپل لپ تاپ خود را لپ تاپ Pro Fastest Machine Learning می نامد. به لطف سیستم خنک کننده فعال ، MacBook Pro جدید می تواند با سرعت پایدار دیوانه وار کار کند و همچنین به شما امکان ویرایش فیلم های 8K را می دهد. البته این ادعاها فقط روی کاغذ پذیرفته نمی شوند و باید آزمایش های مختلفی در این زمینه انجام شود.

 

در مقایسه با لپ تاپ های پرفروش ویندوز ، اپل ادعا می کند MacBook Pro سه برابر سریعتر خواهد بود. این به معنای افزایش چشمگیر عملکرد است ، به ویژه برای کسانی که به دنبال چیزی غیر از عملکرد در لپ تاپ نیستند.

 

برخلاف MacBook Air جدید ، در MacBook Pro جدید شاهد سیستم خنک کننده فعال (فن) هستیم. به عبارت دیگر ، هیچ طراحی بدون فن وجود ندارد ، که به معنی عملکرد بسیار بالاتر از MacBook Air است.

 

عملکرد باتری عالی است و دیگر شاهد عملکرد ضعیفی در این زمینه نیستیم. طبق گفته اپل ، MacBook Pro جدید می تواند حداکثر 20 ساعت باتری ، بالاترین دوام باتری در Mac فراهم کند.

میکروفون های جدید با کیفیت استودیویی بهترین صدا را در تماس های زوم و FaceTime به شما می دهند.

 

http://7gandom.b88.ir/post-176305.html

  • ۹۹/۰۸/۲۱
  • امیر امیرزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.